-
Adminisztrátori munkakör
Országos lefedettség
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokadminisztrációs tevékenység ellátása a cég stratégiájában meghatározott piaci területeken nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és kiértékelése, rendszerezése kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel szállítások koordinálása és nyilvántartása tárgyalásokon, megbeszéléseken történő jegyzőkönyvek...
November 17. -
-
Office Administrator
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Answer incoming phone calls and take messages for staff
- Receive office deliveries and arrange couriers
- Refill office stationery and kitchen supplies
- Provide administrative support to the other offices in the absence of the Office Managers as required
- Meeting arrangements, room set up and catering orders
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Managing and drafting correspondence with external partners, including confidential information
- Planning, preparing and following up on meetings and projects
- Organising and managing staff travel schedules including meetings at conferences
- Preparing agendas for and taking minutes of management meetings
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Francia középfok • Lengyel középfok
Főbb feladatok- Support work of client account teams and partner to ensure that customers are using the solutions effectively and achieving their goals
- Highlight specific solution resources and tools available to account teams to help their customers get the most out of what we offer
November 17. -
Commercial & Office Manager (f/m/d)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Dán középfok
Főbb feladatok- Processing and issuing purchase orders and tracking their delivery
- Collection of supporting documents for payments to suppliers
- Support offer preparation, order tracking, and invoice handling
- Office management and administrative routines, ensuring smooth daily operations
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Preparing with excellence materials for meetings and presentations
- Coordination of larger internal and external events (logistics, booking meeting rooms / venues for the team, etc.
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Support European and German business leaders with a wide range of administrative and organizational tasks, including email management, appointment scheduling, and tracking pending items
- Handle end-to-end travel arrangements, including flights, hotels, and credit card claims
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokActively shaping and further developing the Grants Office, with significant autonomy and responsibility in defining its strategic direction, processes, and services, according to the researchers' evolving needs...
November 17. -
Irodai asszisztens
1112 Budapest, Balatoni út 2/A.Nettó 500e - 1,0M Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Nemzetközi kapcsolattartás partnereinkkel (telefonon és emailben)
- Adminisztratív feladatok ellátása
- Dokumentumok kezelése, adatrögzítés
- Kereskedelmi és logisztikai csapattal való együttműködés
November 16. -
-
Recepciós
4200, Hajdúszoboszló
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Román középfok
Főbb feladatokCheck in és check out folyamatok Számlázás, pénzkezelés Teljes körű információszolgáltatás és segítségnyújtás Érdeklődések, foglalások és lemondások teljes körű kezelése szóban és írásban...
November 14. -
Front office manager munkatárs (Főrecepciós)
4200, Hajdúszoboszló
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokA recepciós kollégák irányítása, feladatok szervezése A recepciós kollégák, illetve saját beosztásának kezelése, szervezése Felügyeli és koordinálja csapatának tagjait A szálloda könyvelési osztályának szükséges havi kimutatások, jelenléti ívek időben történő megküldése A szálloda...
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokmunkaerőpiaci és foglalkozási információnyújtás...
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokOffice Management: Ensure the smooth day-to-day running of our Hamburg office, including supplies, equipment and meeting rooms. Be the go-to person for all things operational — from facility management to IT coordination....
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Provide administrative support to the Aftermarket Leadership Team
- Manage calendars and coordinate meetings
- Prepare and follow-up on team meetings, incl. document management
- Organize travel arrangements, including booking, expense reporting, and itinerary planning
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Calendar management, meeting coordination and preparation
- Travel plan management and coordination
- Daily administrative tasks e.g. invoice management In SAP and personal support of VP
- Operational interface to direct reports regarding expenses, vacation, budget management, to-do's, tasks etc.
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Manage and execute rental and service contracts for the Switzerland Innovation Park Basel Area and Basel Area Business & Innovation, including invoicing and related correspondence
- Prepare, manage, and file contracts and other administrative documents
November 14. -
Recepciós-irodavezető asszisztens
1061 Budapest, Paulay Ede utca 68.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek fogadása, kiszolgálása - bejövő telefonok, e-mailek fogadása, kezelése, üzenetek továbbítása - általános irodai feladatok elvégzése (nyomtatás, fénymásolás, szkennelés) - beérkező és kimenő posta kezelése és iktatása, futárküldemények kezelése - a recepciós terület, a tárgyalók és a...
November 14. -
-
Facility Assistant (m/w/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Assist in coordinating daily facility operations — maintenance, inspections, and repairs.
- Support communication and coordination with service providers and contractors leveraging AI as your to go to.
- Monitor work orders and update maintenance systems.
November 13. -
Adminisztrációs munkatárs - részmunkaidős
Hibrid • 1111 Budapest, Bartók Béla út 34.Nettó 200e - 250e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokRugalmas munkaidőben, heti 5x4 órában keresünk adminisztrációs munkatársat az ONO Poké Bowl étteremlánchoz. A munka nagyrészt otthonról végezhető. Általános adminisztrációs és ügyintézési feladatok Bejövő számlaadatok rögzítése, számlák scannelése, számlák rendszerezése Könyvelés felé adat- és...
November 14. -
Pultos-recepciós
Újbuda Center - Budapest, Hengermalom út 19-21, 1117Nettó 2 000 - 2 500 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatokPultos-recepciós csapattagunkat keressük rész- vagy teljes munkaidőben, heti 30-40 órás munkarendben. Leendő munkatársunk feladatai: ● vendégek be-kiléptetése, kiszolgálása ● büfé üzemeltetése ● pénztárgép, kassza és beléptető rendszer kezelése ● adminisztrációs jellegű feladatok ellátása...
November 13.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Junior python developer állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!