-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Francia középfok
Főbb feladatok- Handle and oversee the management of contracts across all ADMI locations in Europe, ensuring accuracy and compliance with company standards.
- Manage incoming correspondence, including emails and physical mail, ensuring timely responses and proper documentation.
November 24. -
Telefonkezelő/recepciós
1125 Budapest, Szarvas Gábor út 36.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Arab anyanyelvi szint • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Beérkező hívások fogadása, továbbítása és üzenetek rögzítése.
- Látogatók fogadása és tájékoztatása udvarias, professzionális módon.
- Kisebb adminisztratív feladatok ellátása (rendelések, szállítások, foglalások intézése stb.).
November 21. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Be the go-to expert for all customer and team inquiries related to BSH Gantry & Consumables
- Support sales with quotations, order processing, tracking, and invoicing
- Coordinate projects, focusing on timelines, resources, budgets, and status reports
November 20. -
Sales Support Specialist - 12 months FTC
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Enge Zusammenarbeit mit den Vertriebs- und Preisgestaltungsteams, um reibungslose Abläufe zu gewährleisten.
- Erstellung genauer und zeitgerechter Kundenangebote.
- Sicherstellung, dass alle Angebote den Unternehmensstandards und Kundenanforderungen entsprechen.
November 20. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokCalendar & Time Management: Anticipate priorities and manage schedules with precision, including booking meetings, conference rooms, and technical resources to keep focus on strategic tasks....
November 20. -
Administrative Assistant
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Completed commercial or administrative training (KV EFZ or equivalent qualification); a Bachelor's degree is a plus.
- Several years of relevant administrative experience, ideally in an academic, research, or healthcare environment.
November 20. -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Performing circulation, reference and other library tasks
- Maintaining the physical library collection
- Maintaining the library material database records
- Knowing and using Dewey Decimal System
November 19. -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Communication management: telephone, E-mail, postal mail including couriers
- Guest relations: receive and direct guests, parents, students, and teachers
- Administrative and clerical work
- Preparation of student school documents including updating of student records
November 19. -
-
Digital Analyst
Hibrid • Bartók Béla út
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
API • GOOGLE ANALYTICS • ANALYTICS • CLOUD
Főbb feladatokGA4 mérések auditálása, tervezése és setupolása Google Tag Manager beállítások elvégzése PPC csapat napi munkájának támogatása Google Ads remarketing és konverziómérés beállítása Facebook Pixel alapkód és Conversion API beállítása TikTok Pixel és események beállítása LinkedIn Insight Tag...
November 18. -
Irodavezető, ügyfélszolgálatos
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 2.Br. 500e - 550e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Linux • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokKapcsolattartás a bérlőinkkel és partnereinkkel, számlázás, kintlevőségkezelés. Az ingatlanokban szükséges karbantartások és felújítások megszervezése (árajánlatok bekérése, alapanyagok beszerzése, kapcsolattartás szakemberekkel). Az elérhető ingatlanok meghirdetése, bemutatása az érdeklődőknek....
November 19. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Provide high-level support to the President/Managing Director EMEA – assist with strategic and organizational projects
- Facilitate collaboration between the President/Managing Director EMEA, direct reports, and stakeholders across the EMEA region
- Prepare and distribute internal communications
November 18. -
Analitikus titkár/titkárnő
Balmazújváros
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- adatbázisok feltöltése - adatok, folyamatok elemzése - folyamatos együttműködés csapaton belül - bevételek és kiadások tervezésének, felhasználásának és elszámolásának, az eszközökkel és forrásokkal való gazdálkodásának vizsgálata - beszámolók, mérések készítése a vezetőség felé -...
November 18. -
-
Irodai ügyintéző / Adminisztratív munkatárs
1052 Budapest, Szervita tér 8.
-
Mobiltelefon • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokOlyan leendő kollégát keresünk, aki napi szinten együttműködik a helyi és nemzetközi csapattal, valamint különféle napi adminisztratív feladatokat lát el....
November 18. -
-
Adminisztrátori munkakör
Országos lefedettség
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokadminisztrációs tevékenység ellátása a cég stratégiájában meghatározott piaci területeken nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és kiértékelése, rendszerezése kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel szállítások koordinálása és nyilvántartása tárgyalásokon, megbeszéléseken történő jegyzőkönyvek...
November 17. -
-
Commercial & Office Manager (f/m/d)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Dán középfok
Főbb feladatok- Processing and issuing purchase orders and tracking their delivery
- Collection of supporting documents for payments to suppliers
- Support offer preparation, order tracking, and invoice handling
- Office management and administrative routines, ensuring smooth daily operations
November 17. -
Office Administrator
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Answer incoming phone calls and take messages for staff
- Receive office deliveries and arrange couriers
- Refill office stationery and kitchen supplies
- Provide administrative support to the other offices in the absence of the Office Managers as required
- Meeting arrangements, room set up and catering orders
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Managing and drafting correspondence with external partners, including confidential information
- Planning, preparing and following up on meetings and projects
- Organising and managing staff travel schedules including meetings at conferences
- Preparing agendas for and taking minutes of management meetings
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Francia középfok • Lengyel középfok
Főbb feladatok- Support work of client account teams and partner to ensure that customers are using the solutions effectively and achieving their goals
- Highlight specific solution resources and tools available to account teams to help their customers get the most out of what we offer
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Understand the operational side of environmental commodities trade processes.
- Support process improvements and optimizations across Trade Operations, and Tickets teams.
- Maintain and optimize data integrity across systems to support accurate and reliable business operations.
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Preparing with excellence materials for meetings and presentations
- Coordination of larger internal and external events (logistics, booking meeting rooms / venues for the team, etc.
November 17.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Junior software developer állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!