Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák nyelvtudás nélkül
449 db találat
Szűrés
-
Adatfelvételekben közreműködés (kérdezői munkák segítése, ellenőrzése, címlista kezelés, call center program használata, egyszerűbb statisztikák vezetése, készítése, kvóta menedzselés stb.) Kutatói munka segítése (fókuszcsoportok előkészítése, résztvevők fogadása, előszűrés, jegy...ápr. 20.
-
Pénzügyi adatok rögzítése Excel programbanápr. 20.
-
precíz és pontos vagy nem riaszt az adminisztráció jól tudsz rendszerezni egyszerre több dologra is tudsz figyelni haladó szinten kezeled az exceltápr. 20.
-
Jogász napi munkájának támogatása Szerződések előkészítése Adminisztratív feladatok ellátása, a programmal kapcsolatos ügyintézés Szkennelés, iktatás, iratfeltöltés Iratok rendezése Nyilvántartások vezetése Postázás, bejövő postai levelek iktatása Kapcsolattartás ügyfelekkel, par...ápr. 20.
-
Marketing és üzleti stratégiai tervek készítése Workshopok digitalizálása a Miro és a FigJam platformokon Meetingeken való részvétel tapasztalatgyűjtés céljából Prezentációkészítésápr. 20.
-
- Hulladékgazdálkodás - Környezetvédelmi feladatok (levegőtisztaság-védelem, vízvédelem) - Hatósággal kapcsolattartás - Adatok gyűjtése, feldolgozása - Adatszolgáltatás -...ápr. 20.
-
- Számlák rögzítése, - szkennelés, - Egyéb adminisztrációs feladatok.ápr. 20.
-
Részt fogsz venni a kimutatások, riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése, a társosztályokkal való kapcsolattartás és a dokumentumok nyomon követese Számítunk rád az ad-hoc jellegű irodai feladatok e...ápr. 20.
-
- Az értékesítéshez kapcsolódó adminisztráció ellátása - Értékesítő kollégák mindennapos munkavégzésének támogatása - Kapcsolattartás az ügyfelekekkel - Napi dokumentumok ellenőrzése, irattározása - Levelek kezelése, postázása - Szerződések és az ehhez kapcsolódó dokumentumok elő...ápr. 20.
-
Beszerzési és kiskereskedelmi folyamatok operatív támogatása Megrendelések feldolgozása és kezelése Élelmiszerboltokkal és beszállítókkal való kapcsolattartás (e-mailben és telefonon) Számla- és szerződéskezelés Beszállítói adatbázis karbantartása és kezelése Riportok elkészítése...ápr. 19.
-
Back office terület adminisztratív és törzsadat kezelési feladatainak ellátása A portfólióik értékeléséhez szükséges piaci adatok kezelése Pénzügyi tranzakciók feldolgozása Befektetési alapok nevében kötött befektetési ügyletek kezelése, elszámolása Befektetési alapok, nyugdíjpén...ápr. 19.
-
- A kockázatkezelési területen a hitelkockázatok mérése, elemzése statisztikai modellek felépítésével - Minősítési és egyéb kockázatkezelési modellek fejlesztése, monitoringozása - Hitelkockázati modellek fejlesztéseápr. 19.
-
-Agrárhitelezési tevékenység operatív támogatása -Hitelanyagok ellenőrzése -Iktatás, irattározás -Számlanyitással, betétlekötéssel, jogosultságbeállításokkal kapcsolatos dokumentáció kezelése, rögzítése -Az üzleti folyamatok átlátása, megértése, betanulása...ápr. 19.
-
- Meglévő ügyfélkör magas színvonalú kiszolgálása - Az értékesítéshez kapcsolódó adminisztráció ellátása - Főállású kollégák mindennapi munkájának támogatása - Lakossági és vállalati számladossziék kezelése - Hitelanyagok kezelése és összeállítása...ápr. 19.
-
Számítunk rád IT eszközök nyilvántartási és raktárkezelési feladatainak ellátásában. Hozzád fognak tartozni az informatika központi eszköz- és anyag raktárai, ehhez kapcsolódóan te fogod dokumentálni az eszközmozgásokat, elvégzed a felmerülő adminisztrációs feladatokat. Az igénye...ápr. 19.
-
Facility mérnök gyakornok diákmunka - III. kerület
Legyen az első 5 jelentkező között!1037 Budapest, Csillaghegyi út 37.Változatos feladatokban vehetsz részt, bele láthatsz és megismerheted az épületvillamossággal és épületgépészettel kapcsolatos területeket, mint: Hűtési- fűtési rendszerek Légtechnikai rendszerek Sűrített levegős rendszerek Épület villamosság Energiamenedzsment (ECON) Épületfelüg...ápr. 19. -
Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs
Legyen az első 5 jelentkező között!2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.ápr. 19. -
Plaza műszaki csapatunk adminisztratív feladatainak ellátását MS Office programokban és a cégcsoport által használt további programokban Az üzemeltetési igazgató munkájának támogatását kimutatásokkal, riportokkal Napi szintű kapcsolattartást a közvetlen munkatársakkal és a társos...ápr. 19.
-
Társosztályokkal folytatott tevékenységek támogatása Beszállítói árajánlatok bekérése QS Expedite alkatrész beállítások nyomonkövetése Dokumentációs jegyzőkönyvek digitalizálása Kimutatások, riportok készítéseápr. 19.
-
Irodai adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása Dokumentációk kezelése Iroda napi szintű működésének támogatása Egyéb, vezető által kiadott tevékenységek elvégzéseápr. 19.