-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Calendar management, meeting coordination and preparation
- Travel plan management and coordination
- Daily administrative tasks e.g. invoice management In SAP and personal support of VP
- Operational interface to direct reports regarding expenses, vacation, budget management, to-do's, tasks etc.
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Manage and execute rental and service contracts for the Switzerland Innovation Park Basel Area and Basel Area Business & Innovation, including invoicing and related correspondence
- Prepare, manage, and file contracts and other administrative documents
November 14. -
Recepciós-irodavezető asszisztens
1061 Budapest, Paulay Ede utca 68.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek fogadása, kiszolgálása - bejövő telefonok, e-mailek fogadása, kezelése, üzenetek továbbítása - általános irodai feladatok elvégzése (nyomtatás, fénymásolás, szkennelés) - beérkező és kimenő posta kezelése és iktatása, futárküldemények kezelése - a recepciós terület, a tárgyalók és a...
November 14. -
-
Facility Assistant (m/w/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Assist in coordinating daily facility operations — maintenance, inspections, and repairs.
- Support communication and coordination with service providers and contractors leveraging AI as your to go to.
- Monitor work orders and update maintenance systems.
November 13. -
Pultos-recepciós
Újbuda Center - Budapest, Hengermalom út 19-21, 1117Nettó 2 000 - 2 500 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatokPultos-recepciós csapattagunkat keressük rész- vagy teljes munkaidőben, heti 30-40 órás munkarendben. Leendő munkatársunk feladatai: ● vendégek be-kiléptetése, kiszolgálása ● büfé üzemeltetése ● pénztárgép, kassza és beléptető rendszer kezelése ● adminisztrációs jellegű feladatok ellátása...
November 13. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Act as a first point of contact for HR-related questions and staff management issues within the Embassy.
- Process local payments and purchases using credit cards, raise requisitions, file invoices and documents.
- Supporting the payroll team to ensure staff are paid on time.
November 12. -
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Be the first point of contact in our brand-new office entrance at “HanSafran," creating a welcoming atmosphere for our visitors, business partners and employees.
- Keep communication flowing by managing and directing calls, emails and correspondence with ease and professionalism.
November 12. -
-
TOBORZÓ
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokfizikai munkaerő toborzása projektjeinkhez...
November 11. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokServe as the first point of contact for visitors, employees, service providers, and suppliers, ensuring a professional and welcoming office environment....
November 10. -
Office Assistant
Svájc
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Provide administrative support to the Executive Assistant
- Assist with documentation and correspondence related to export controls and sanctions compliance
- Maintain and organize physical and digital files, including contracts, certificates, and regulatory documents
November 07. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák iktatása Excel táblázatba
- Kimenő számlák készítése
- Rendelések leadása
- Termelési lapok összeírása
- Egyéb adminisztratív feladatok, telefonok
November 06. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Welcome and assist international VIP and UHNWI guests with discretion and professionalism
- Ensure smooth daily reception routines, including call and email handling in English and German
- Manage mail, courier deliveries, and correspondence
November 05. -
Irodavezető
1138 Budapest, Tomori utca 32.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Az iroda mindennapi működésének gördülékeny biztosítása, az adminisztratív folyamatok zökkenőmentes működtetése
- Irodai eszközök, készletek, szerződések és szolgáltatók kezelése (pl. takarítás, karbantartás, irodaszerek, IT eszközök)
November 04. -
Üzletviteli és Raktári Asszisztens
2800 Tatabánya, Tarjáni út 1.Nettó 280e - 370e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • 50e - 150e Ft éves prémium
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Tablet • Laptop • Workstation • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Gyártási folyamatok adminisztratív támogatása, napi egyeztetés a termeléssel.
- Raktári bevételezés, készletnyilvántartás vezetése, leltárelőkészítés és leltár-támogatás.
- Kapcsolattartás a beszerzéssel és az értékesítéssel, partneri levelezés.
November 04. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Junior software developer állás, munka
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!