Adminisztráció, asszisztens, irodai munka részmunkaidő állások, munkák

46 db találat Szűrés
  • Irodavezető

    Budapest XI. kerület, Budaörsi út
    céges adminisztráció vezetése közreműködés ajánlatkérésben, ajánlatadásban, szerződéskötésben, teljesítésigazolásban, számlázásban projektek adminisztratív támogatása döntések adminisztratív előkészítése elszámolások összeállítása házipénztár vezetése hivatali ügyintézés postai ü...
    céges adminisztráció vezetése közreműködés ajánlatkérésben, ajánlatadásban, s...
    ma 14:45
  • Kereskedelmi menedzser-asszisztensi feladatok Projekt menedzserek munkájának támogatása Import-Export folyamatok támogatása Megrendelések nyomon követése, kezelése Logisztikai, szervezési feladatok Projektekhez kapcsolódó adminisztráció Kimutatások, statisztikák készítése Általán...
    Kereskedelmi menedzser-asszisztensi feladatok Projekt menedzserek munkájának...
    ma 13:47
  • Professional reception and support of clients and visitors to the office Professional operation of the switchboard Professional operation of office equipment (projectors, printers, smartboards, videoconference, etc.) Daily logging, sorting, and distribution of incoming/outgoing m...
    Professional reception and support of clients and visitors to the office Prof...
    ma 13:10
  • Könyvelő csapat munkájának támogatása napi 5-6 órában Fájlok rendszerezése, adatrögzítés Dokumentumok rendszerezése, nyomtatása, fénymásolása és szkennelése Hivatalban történő személyes ügyintézés
    Könyvelő csapat munkájának támogatása napi 5-6 órában Fájlok rendszerezése, a...
    ma 12:54
  • bejövő hívások kezelése ügyeleti időben kérések dokumentálása, panaszok kezelése adatrögzítési, adatfeldolgozási feladatok e-mailen érkező kérések megválaszolása ügyintézési feladatok
    bejövő hívások kezelése ügyeleti időben kérések dokumentálása, panaszok kezel...
    ma 09:45
  • Your tasks and responsibilities include (inter alia) managing the whole reception and meeting room area handling incoming and outgoing phone calls handling meeting room and parking place bookings managing incoming and outgoing mail and courier services managing the entry access s...
    Your tasks and responsibilities include (inter alia) managing the whole recep...
    tegnap 17:40
  • Adminisztrációs feladatok ellátása (kapcsolattartás, telefonon, írásban ) Táblázat kezelés ( elsősorban excel) Webáruházzal kapcsolatos feladatok Logisztikai szervezési feladatok Szállítási dokumentáció előkészítése
    Adminisztrációs feladatok ellátása (kapcsolattartás, telefonon, írásban ) Táb...
    tegnap 14:06
  • A cég mindennapi működéséhez kapcsolódó feladatok ellátása a jelenlegi kolléganővel együttműködve Vendégek fogadása-kiszolgálása, bejövő hívások, futárok intézése Craft dokumentumkezelő rendszer használata: iktatás-szkennelés, feladatkezelés, iratelhelyezés Bejövő számlák ügyinté...
    A cég mindennapi működéséhez kapcsolódó feladatok ellátása a jelenlegi kollég...
    tegnap 09:27
  • április 20.
  • Pontfelhő adatok feldolgozása és kiértékelése; Street view – és terepen készült fotók elemzése, közművek kiértékelése; Utcai felületek állapotának vizsgálata felvételek alapján Közüzemi rajzok beszerzése
    Pontfelhő adatok feldolgozása és kiértékelése; Street view – és terepen készü...
    április 20.
  • As a Management Assistant you will assist the Managing Directors in their tasks. Additionally, you are responsible for: Managing agendas and incoming information for the two Managing Directors Ensuring contacts to other subsidiaries, our headquarter and distributors; Providing ge...
    As a Management Assistant you will assist the Managing Directors in their tas...
    április 19.
  • áru összekészítése szállításra / dobozolás / csomagolás bejövő megrendelések érkeztetése/ készlet ellenőrzése vevők kiszolgálása (áru átadása/számla írás/ házi pénztár kezelése ) Kimenő számlák és szállítólevelek készítése Adminisztratív tevékenység...
    áru összekészítése szállításra / dobozolás / csomagolás bejövő megrendelések...
    április 19.
  • A cég németországi telephelyével és vállalkozásaival összefüggő adminisztratív feladatok önálló intézése. Részvétel a közreműködési ajánlatok kidolgozásában és szerződések előkészítésében Szerződések és azok teljesítéséhez kapcsolódó nyilvántartások vezetése Az ajánlatok készítés...
    A cég németországi telephelyével és vállalkozásaival összefüggő adminisztratí...
    április 19.
  • az ügyfél igényeinek felmérése, és az árajánlat kidolgozása a rendelések feldolgozása, az információk illetékes kollégák felé való továbbítása ügyfél- és garanciális ügyek kezelése számlázás és egyéb adminisztratív teendők
    az ügyfél igényeinek felmérése, és az árajánlat kidolgozása a rendelések feld...
    április 19.
  • Irodai manager

    1132 Budapest, Victor Hugo utca 11-15.
    4-6 órás munkaidőkeretben az alábbi feladatok ellátására keresünk munkatársat: Tanfolyamok előtt tananyagok összekészítése, annak biztosítása, hogy az oktatás megkezdése előtt a résztvevők számára rendelkezésre álljon Tanfolyamokhoz kapcsolódó adminisztratív tevékenységek elvég.....
    4-6 órás munkaidőkeretben az alábbi feladatok ellátására keresünk munkatársat...
    április 16.

Pályázataim
Mentett állások
Állásértesítőim