Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, részmunkaidő munkák

74 db találat
Szűrés
  • HR adminisztrátor (6/8 óra)

    1145 Budapest, Róna utca 174.
        HR osztály adminisztratív támogatása;     Dokumentumok kezelése digitális és nyomtatott formában;     Gyakornokok jelenléti íveinek kezelése;     Egészségügyi szűrések, tűz- és munkavédelmi oktatások koordinálása;     Kapcsolattartás társosztályokkal;     Irodaszer és egyéb r...
    tegnap 13:51
  • Office manager

    8200 Veszprém, Kistó utca 9. és Budapest
    Veszprém: Irodaszerek, konyhafelszerelések rendelése Ebédköltségek utalása vállalkozónak Számlák jóváhagyása Kapcsolattartás a szolgáltatókkal Irodaház éves leltár elvégzésében részvétel Céges utazások esetén szállás és repjegy foglalás Ipari riportokhoz adatgyűjtés, rendszerezés...
    ma 00:35
  • HR asszisztens

    2040 Budaörs, liget utca 3.
    munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...
    ma 00:35
  • Esti Szállodai Recepciós

    6725 Szeged, Petőfi Sándor sugárút 47.
    Munkatársat keresünk Esti Szállodai recepciós pozícióba. Szeged Belvárosának frekventált részén elhelyezkedő 4*-os, 16 szobás panziónk, 2013 óta fogad vendégeket, magas színvonalon, igényes, modern környezetben. Családias hangulatú szálláshelyünk, igen kedvelt a városunkba látoga...
    tegnap 17:50
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Munkavédelmi termékek minősítéséhez szükséges dokumentumok összeállítása, Kommunikáció a külföldi partnerekkel, Termék specifikációk elkészítése, frissítése, Minősített szervekkel és kapcsolatos hatóságokkal való együttműködés, Teszt termékek rendelkezésre állásásnak menedzselése...
    tegnap 13:35
  • Ügyfélszolgálati feladatok: Ügyfélszolgálati és recepciós feladatok ellátása Páciensek fogadása Időpontadás magyar és külföldi pácienseknek Adminisztrációs feladatok ellátása Készpénzkezelés, házipénztár vezetése, számlázás   Páciens koordinátori feladatok: Kommunikációs támogatá...
    tegnap 12:48
  • Ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailben, személyesen Pénzügyi termékek és szolgáltatások bemutatása és értékesítése ügyfeleknek Értékesítési folyamat támogatása Ügyfelekkel való kapcsolattartás fenntartása és elégedettségük biztosítása Adminisztratív feladatok Piac- és...
    tegnap 12:20
  • Te fogod koordinálni az ügyfeleket az irodában Nyomtatványokat osztasz, valamint segédkezel a dokumentáció kitöltésében Időpontokat foglalsz a kliensek részére
    tegnap 12:12
  • Irodai asszisztens

    1224 Budapest, Barackvirág utca 11.
    Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartása 
    máj. 12.
  • Páciens Koordinátor

    1033 Budapest, Kaszásdűlő utca 7.
    Főbb feladatok, munkák: · Klinikánkra beérkező páceinsek üdvözlése, fogadása, eligazítása, valamint informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban · A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása · Páciens kezelő rendszer kezelése - időpontok szer...
    máj. 12.
  • Marketing asszisztens

    1117 Budapest, Hunyadi János út 16.
    Kisebb tartalomgyártási feladatok a Kulcspatikák különböző kommunikációs csatornáira, marketing eszközeihez Honlap és social oldalak admin felületeinek kezelése Marketing osztály szerződéseinek, számláinak kezelése Nyereményjátékok hátterének intézése Egyéb szervezési és adminisz...
    máj. 12.
  • ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...
    máj. 12.
  • Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció Bejövő- és kimenő posta kezelése Dokumentumok előkészítése az okmányiroda és a könyvelés számára Banki dokumentumok előkészítése Biztosítás ügyintézés Saját nyilvántartási rendszer vezetése, követése Beérkező számlák...
    máj. 12.
  • - Provide full administrative support to the MD - Coordinating with the factory and distributor with regarding to the scheduling the production and sales forecasting. - Coordinate incoming calls and emails - Maintain office supply...
    máj. 12.
  • áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása, különböző dokumentumok rendszerezés...
    máj. 12.
  • az üzletfejlesztési vezetőnk támogatása kapcsolattartás belső területekkel valamint külső ügyfelekkel, partnerekkel részvétel piackutatási tevékenység adminisztratív feladataiban prezentációk készítése emlékeztetők készítése angol nyelvű fordítások elkészítése...
    máj. 11.
  • -Informing guests of the services offered at the hotel. -Register guests' request they may have during their stay. -Check in and check out guests. -Answering calls, email management and digital platforms. -Attention to possible complaints and claims. -Billing and collection of se...
    máj. 11.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim