Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, megváltozott munkaképességű munkák

6 db találat Szűrés
  • Beérkező, kimenő posta kezelése, regisztrációja Üzleti partnerek fogadása, tárgyaló foglalás Irodaszer beszerzése Futár, gyorsposta rendelése Kapcsolattartó az iroda üzemeltetési kérdéseiben a szolgáltató felé Repülőjegyek, bélyegzők rendelése, szobafoglalások intézése Számlák el...
    márc. 24.
  • Bemutató teremben ügyfelek fogadása, tájékoztatása -Bemutató terem napi fenntartása, nyitás, zárás -Beérkező megkeresések feldolgozása -Előzetes árajánlatok készítése -Megrendelések. szerződések előkészítése -Projekt árajánlatok, előkészítésében való részvétel -Értékesítési stat...
    márc. 22.
  • Az adminisztrációs munkatárs feladata a cég működését támogató adminisztratív feladatok ellátása, fénymásolás, scann-elés, e-mailek kezelése. Irodavezető munkájának támogatása, rendelések felvétele és ügyintézése, céges belső levelezés, telefonhívások kezelése, postázás. Dok...
    márc. 21.
  • A vállalat különböző területeire keresünk az értékesítési csapatokat támogató kollégákat.   Feladatok (a teljesség igénye nélkül): Árajánlatok készítése, melyek pontosak, műszakilag megfelelőek és a lehető legjobb megoldást kínálják ügyfeleink részére; Beérkező megrendelések keze...
    márc. 16.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim