-
5000 Szolnok, Kárász utca 4.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok-Napi irodai feladatok kezelése -Bejövő iratok, számlák dokumentálása -Kapcsolattartás az ügyfelekkel, emailen és telefonon történő megkeresésekre reagálás -Karbantartások során képződött elektronikus munkalapok rendszerezése és feldolgozása -Karbantartási munkákhoz kapcsolódó árajánlatok rögzítése...
December 01.• Előre sorolva december 4. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Stellvertretung des Front Office Managers in Abwesenheit
- Verantwortlich für den reibungslosen Ablauf am Front Office inklusive Conciergerie und Gästebetreuung
- Selbstständiges Führen einer Schicht am Front Office inklusive Abrechnung
- Check-in / Check-out der Gäste
December 03. -
Irodai asszisztens
1044 Budapest, Megyeri út 6.Br. 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokFeladat: munkaügyi feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése, kezelése, programok koordinálása, házi pénztár kezelése, ezzel kapcsolatos adminisztráció ellátása. Számítógép ismerete feltétlenül szükséges....
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Mitverantwortung für die Leitung der Rezeption
- Betreuung und Beratung unserer anspruchsvollen internationalen Gäste
- Sicherstellung unserer hohen Qualitätsansprüche gemäss den Standards von Hyatt International
- Training & Coaching von Mitarbeitern
December 02. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol anyanyelvi szint • Német anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Support in the preparation, implementation and follow-up of HR consulting mandates in close cooperation with our consulting team, e.g. preparation of project documents in English and German, IT support, etc.
- Professional reception and hospitality of (inter-)national clients
November 26. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Support the team, management and key client in different projects
- Provide support to the Personal Assistant of key client, with occasional 24/7 availability
- Property Management: liaise with staff, suppliers and third parties
- Organize office operations and procedures, manage databases
November 25. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Unterstützung des Abteilungsleiters und Vertretung in dessen Abwesenheit
- Herzlicher Check-In, Check-Out sowie Betreuung unserer internationalen Gäste
- Koordination des Front Office-Teams während der Schichten und Optimierung der Arbeitsabläufe an der Rezeption
- Reservierungsannahme und Telefondienst
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Stellvertretende Führung der Rezeption von bis zu 12 Mitarbeitenden
- Verantwortlich für den reibungslosen Ablauf am Front Office inklusive Conciergerie und Gästebetreuung
- Aktive Mitarbeit an der Rezeption, Führen einer Schicht
- Koordination des Beschwerdemanagements
November 21. -
Irodai ügyintéző
Hibrid • 7626 Pécs, Koller utca 7.Nettó 200e - 250e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélkapcsolatok kezelése
- Kommunikációs és problémamegoldó feladatok ellátása
- Csapatmunkában való aktív részvétel
November 06. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar középfok
Főbb feladatokWriting documents Writing emails Maintaining spreadsheets Data entry into internal office and human resources software Supporting payroll administration Managing office petty cash Liaising with office vendors Delivering documents to post office, accountant and state offices Handling reception of...
November 11. -
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Support European and German business leaders with a wide range of administrative and organizational tasks, including email management, appointment scheduling, and tracking pending items
- Handle end-to-end travel arrangements, including flights, hotels, and credit card claims
November 17. -
-
Office Assistant
Svájc
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Provide administrative support to the Executive Assistant
- Assist with documentation and correspondence related to export controls and sanctions compliance
- Maintain and organize physical and digital files, including contracts, certificates, and regulatory documents
November 07. -
Titkárnő/Titkár - Asszisztens – Home office / hibrid
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokRugalmas munkavégzésre keresünk titkár/titkárnő–asszisztens kollégát, aki háttérből, elsősorban online kapcsolattartással támogatja felettese munkáját....
November 16. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Du führst zusammen mit dem Chef de Rezeption ein kleines Team an unserer lebhaften Hotelrezeption
- Zuständigkeit für die Ausbildung unserer HOKO Lernenden
- Erste Ansprechperson für unsere nationalen wie internationalen Gäste
- Repräsentation unseres 3-Sterne Hauses nach innen und aussen
November 18. -
Éjszakai takarító – irodai környezetbe (Budapest)
BudaPart CITY - Budapest, Dombóvári út 26, 1117
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatok- Irodai helyiségek napi takarítása (porszívózás, felmosás, portörlés)
- Konyha és közös terek rendben tartása (mosogatás, hulladékkezelés)
- Rendezett, higiénikus környezet fenntartása
- Csapatban történő munkavégzés, a feladatok megosztása kollégákkal
November 05. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokOffice Management: Ensure the smooth day-to-day running of our Hamburg office, including supplies, equipment and meeting rooms. Be the go-to person for all things operational — from facility management to IT coordination....
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatokSie zeichnen sich durch Ihre herausragenden Fähigkeiten aus, unsere Front Office und Guest Relation Teams mit bis zu 11 Personen zu unterstützen und stellvertretend zu führen....
November 12. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- im Zuge einer einschlägigen, touristischen Ausbildung
- in der gehobenen Hotellerie – idealerweise bei Marriott – sowie Erfahrung als Front Office Supervisor oder in einer vergleichbaren Rolle
November 05.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Fürdőszoba webshop adminisztrátor irodai munkatárs állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!