-
Pénzügyi és irodai asszisztens
8000 Székesfehérvár, Budai út 336.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- adminisztrációs és dokumentációs feladatok ellátása
- számlák kezelése és rögzítése a belső CRM rendszerben
- időszakos kimutatások, riportok készítése
- anyaggazdálkodási teendők: készletnyilvántartás vezetése, rendelések kezelése, beszállítókkal való egyeztetés
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Irodai host/hostess (diákmunka)
SzékesfehérvárBr. 1 850 - 1 850 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• ügyfelek fogadása • sorszám kiadás • tájékoztatás • segítség nyújtás online regisztrációban, időpont foglalásban • iratrendezés, fénymásolás • az ügyintézők informálása, munkájuk segítése • az ügyfelek segítése nyomtatványok kitöltésében...
November 24. -
Irodai adminisztrátor
Bakonycsernye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokIrodai adminisztrációs feladatok elvégzésére keresünk munkatársat. ...
December 03.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!