-
HR ügyfélszolgálati munkatárs
Csongrád-Csanád megye
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Fogadni és megválaszolni a munkavállalóktól érkező megkereséseket személyesen, telefonon vagy e-mailben.
- Tájékoztatást nyújtani a munkavállalókat érintő juttatásokról, kedvezményekről, HR szabályzatokról, munkajogi és egyéb jogszabályokról.
November 17. -
-
Export-import ügyintéző, Nemzetközi Ügyfélkapcsolati Koordinátor
1151 Budapest, Harsányi Kálmán utca 83.
-
Céges üdülés, üdültetés
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Kapcsolattartás külföldi partnerekkel, disztribútorokkal és viszonteladókkal
- Megrendelések, ajánlatok, visszaigazolások kezelése és dokumentálása
- Rendelések rögzítése, nyomon követése, szállítási folyamatok koordinálása
- Reklamációk kezelése, problémák egyeztetése és kommunikációja
Október 30.• Előre sorolva november 17. -
-
Ügyfélszolgálatos munkatárs
Budapest, XXI. kerületNettó 290e - 330e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő e-mailes és telefonos megkeresések megválaszolása.
- Vevői reklamációk, panaszok kezelése, megválaszolása.
- Vásárlók felkeresése csomag egyeztetéssel kapcsolatban.
- Ügyfelek által kért megrendeléssel kapcsolatos módosítások rögzítése a rendszerbe.
Október 27. -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Információ- és segítségnyújtás az MBH SZÉP kártyával kapcsolatos telefonos, esetenként e-mailes megkeresések során
- Problémamegoldás, adott esetben panaszkezelés
- Munkakörhöz kapcsolódó adminisztráció elvégzése
Október 30.• Előre sorolva november 17. -
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
MS OFFICE • CRM • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • SQL • LINUX
Főbb feladatok- A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a
- telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása,
Tegnap 18:13 -
-
Back office ügyfélszolgálati munkatárs
1119 Budapest, Nándorfejérvári út 42-44.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Napi szintű kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon és e-mailben
- Ügyfelek igényeinek fogadása és a reklamációk kezelése
- Készletváltozások számítógépes feldolgozása
- Szállítási dokumentumok kezelése és előkészítése
- Szállítólevelek készítése, ellenőrzése, lefűzése
November 11.• Előre sorolva november 17. -
Helpdesk munkatárs
6800 Hódmezővásárhely, Tulipán utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása;
- Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás;
- Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;
- A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Telefonos ügyfélszolgálati tanácsadó
Budapest, IX. kerület
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívások fogadása és kimenő hívások indítása meglévő ügyfélkörben
- Információnyújtás a banki szolgáltatásokkal kapcsolatban
- Adminisztráció a belső rendszerben
- Társosztályokkal való kapcsolattartás
- Keresztértékesítés
Október 31. -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs (Debrecen) - heti 30 órában
4029 Debrecen, Csapó utca 59.
-
Szakmai tréningek
- Részmunkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adminisztráció ellátása.
- A cég ügyfeleinek irányítása, szervezése személyesen és telefonon.
- Ügyfélpanaszok, ügyfél- reklamációk jelentése.
- Ügyfélszolgálati pénztár kezelése, számlák kiállítása.
- Megrendelések és beérkező posta iktatása.
- Értékesítési feladatok ellátása
- CRM rendszer kezelése
November 06.• Előre sorolva november 18. -
-
Telefonos ügyféltámogatási munkatárs – műszaki területen(Debrecen)
4031 Debrecen, Széchenyi utca 70.
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- telefonos műszaki tanácsadás és ügyféltámogatás
- alkatrész megrendelések rögzítése, módosítása
- garanciával, visszáruval és reklamációval kapcsolatos ügyek intézése
- társosztályokkal való együttműködés
November 20. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező ügyfélmegkeresések (telefonos, e-mailes) kezelése és rögzítése az ügyviteli rendszerben
- A járműhasználók által jelzett igények, hibák továbbítása a flottakezelő csapat felé
- Folyamatban lévő ügyek státuszának nyomon követése, visszajelzés az ügyfeleknek
November 04.• Előre sorolva november 16. -
Telefonos értékesítési munkatárs
Hibrid • 1093 Budapest, Czuczor utca 2-10.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Headset
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel: barátságos és professzionális telefonos kommunikáció
- Értékesítés: egészségtudatos étrendkiegészítő termékeink bemutatása és ajánlása
- Ügyféltájékoztatás: naprakész információk megosztása legújabb termékeinkről
Október 27.• Előre sorolva november 17. -
-
Üzleti ügyfélszolgálati/ Eladótéri munkatárs
4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10.Nettó 600e - 850e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok– Vásárlók fogadása, igényeik felmérése és eligazítás az üzletben – Termékek és ajánlatok bemutatása, a legjobb megoldás ajánlása – Garázsipari gépek és szerszámok szakszerű ismertetése (betanítást kapsz!) – Webáruházi és személyes rendelések kezelése, adminisztráció – Vásárlói kérdések, garanciák,...
November 13.• Előre sorolva november 19. -
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
OPERÁCIÓS RENDSZEREK • WINDOWS • MS OFFICE • WORD • HARDWARE • DNS • DHCP • POWERSHELL. • ACCESS • CISCO • MIKROTIK • LINUX • EXCEL • OUTLOOK
Főbb feladatok- Az első vonalbeli támogatás biztosítása a cégcsoport és a rendszerek felhasználói számára.
- Válaszadás a szoftver- vagy hardverüzemeltetéssel kapcsolatos felhasználói kérdésekre a problémák megoldása érdekében.
November 19. -
-
Ügyfélszolgálati Munkatárs
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimenő/bejövő hívások indítása/fogadása meglévő ügyfélkörben
- Információnyújtás a banki szolgáltatásokkal kapcsolatban
- Banki termékek értékesítése
- Adminisztráció a belső rendszerben
November 14. -
Ügyfélszolgálati és Adminisztrációs Munkatárs
Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér - Budapest, 1185
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A napi operációban történő teljes körű ügyfél kezelés, ad-hoc ügyfelek részére számla készítés.
- Ügyfélkapcsolati feladatok ellátása, a szerződött partnerekkel történő folyamatos kapcsolattartás, szóban és írásban egyaránt.
November 19. -
-
-
Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Provide customer support via phone, email, and chat,
- Assist with product setup, configuration, and troubleshooting,
- Ensure customer satisfaction by tracking and resolving issues,
- Collaborate with various departments to solve complex technical problems,
- Educate customers on product usage and benefits.
Október 28. -
-
Ügyfélszolgálati vezető
Hibrid • 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon • Céges autó
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az ügyfélszolgálat, minőségügyi és reklamációs tevékenységek irányelveinek, szabályzatainak kidolgozása és fejlesztése a szakmai területekkel együttműködve.
- A részlegek munkájának irányítása, koordinálása és teljesítményének nyomon követése.
November 10.• Előre sorolva november 20. -
-
Telefonos értékesítési munkatárs - Nespresso
Hibrid • Hongrie
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Proaktív kapcsolattartás a Nespresso B2B ügyfeleivel elektronikus csatornákon (telefon, e-mail, LinkedIn, Teams...)
- Gondoskodás a jelenlegi portfólióról, valamint a portfólió fejlesztése, a meghatározott területen belül
- Weboldalról érkező üzleti megkeresések kezelése
- Szerződések kezelése
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Magas színvonalon történő, személyre szabott értékesítés a Raiffeisen Bank meglévő és leendő lakossági, prémium ügyfeleinek
- Ügyfeleink tájékoztatása a szolgáltatásaink, termékeink aktuális akcióiról, részleteiről, ajánlatairól
November 17.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!