-
Vevői kapcsolattartó
Győr-Moson-Sopron megye
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Aktív rendszeres kapcsolattartás a vevővel
- Vevői megrendelések ellenőrzése
- Vevői előrejelzések és valós megrendelések elemzése, változások felkövetése
- Gyártási megrendelések kiadása
- Kiszállítások tervezése, egyeztetése vevővel / házon belül
November 03.• Előre sorolva tegnap 10:20 -
Vevőszolgálati kapcsolattartó
8800 Nagykanizsa, Csengery út 125.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Vevőszolgálattal, anyaggazdálkodással kapcsolatos tevékenységek tervezése.
- Logisztikai protokoll betartatása; ellenőrzőlista, tevékenységekhez kapcsolódó dokumentáció elkészítése.
- Folyamatos és hatékony kommunikáció a vevővel (angol nyelven).
- Riportok, jelentések készítése a vevő igénye szerint.
November 04.• Előre sorolva november 20. -
-
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
1097 Budapest, Gyáli út 48.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonon, e-mailben érkező ügyfélmegkeresések kezelése
- Gépjárművek meghibásodása esetén szerviz időpont egyeztetése, javítások koordinálása
- Alapvető tájékoztatás nyújtása műszaki kérdésekben, ügyféltámogatás biztosítása
- Kárügyek kezelése, káreseti javítások szervezése
November 19. -
-
Customer service team leader
Hibrid • 8200 Veszprém, Sepsiszentgyörgy utca
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Manage and process customer orders, changes, returns and sample requests
- Handle SAP exceptions, monitor backlogs, resolve issues with factories
- Maintain close cooperation with sales, customers, and internal departments
- Create credit/debit notes, handle complaints, expedite and stock-related tasks
Október 30.• Előre sorolva november 17. -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
Hibrid • 1239 Budapest, Európa utca 12.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- ügyfélszolgálati és adminisztrációs feladatok ellátása, szükség esetén angol nyelven
- a kézbesítés során előforduló problémák kezelése, futárok irányítása, kapcsolattartás a megbízó-címzett-futár között
- vevői telefonhívások rögzítése és nyomon követése
- napi, heti és havi riportok készítése
Október 23.• Előre sorolva november 16. -
-
Back office ügyfélszolgálati munkatárs
1119 Budapest, Nándorfejérvári út 42-44.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Napi szintű kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon és e-mailben
- Ügyfelek igényeinek fogadása és a reklamációk kezelése
- Készletváltozások számítógépes feldolgozása
- Szállítási dokumentumok kezelése és előkészítése
- Szállítólevelek készítése, ellenőrzése, lefűzése
November 11.• Előre sorolva november 17. -
Beszerzési és ügyfélszolgálati munkatárs
3300 Eger, Nagyváradi utca 17.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- beszállítókkal való kapcsolattartás,
- vevői rendelések rögzítése, vevők tájékoztatása
- a rendelésállomány nyomon követése a vevői igények alakulásának megfelelően,
- a megfelelő mennyiségű készlet biztosítása és szinten tartása,
- a beszerzéshez kapcsolódó logisztikai és adminisztratív feladatok ellátása,
November 13. -
Call center - Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
1097 Budapest, Gyáli út
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bejelentések fogadása a központi telefonszámon, segítségnyújtás a felhasználók számára
- káreseményekkel kapcsolatos információszolgáltatás, segítségnyújtás, valamint az esetek irányítása a kárügyintéző osztály felé
- felhasználói igények kezelése és továbbítása a megfelelő társszervezetek felé
November 06. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!