Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélkapcsolati menedzser állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

377 db találat
Szűrés
  • nagykereskedelmi és kiskereskedelmi partnerek kiszolgálása megrendelések gyártásba adása, gyártási folyamatok nyomonkövetése számlázás  árajánlatok készítése, ajánlatok utókövetése, megrendelések és visszaigazolások kezelése értékesítő kollégák napi munkájának támogatása...
    ápr. 24.
  • Telefonon és e-mailben érkező villamos energia és földgáz megkeresések kiszolgálása Ügyfélszolgálati és ügyfélmegtartási feladatok ellátása telefonon és e-mailben Meglévő, saját ügyfélkör folyamatos kezelése telefonon vagy e-mailben a kis- és középvállalati szektorban, szerződése...
    ápr. 24.
  • To professionally and efficiently interact by international customer queries: mainly in written form by e-mails, orders, online chats, occassionaly phone calls, logging customer orders and following them up in the order management system To provide professional technical support...
    ápr. 23.
  • Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...
    ápr. 24.
  • bejövő hívásokon keresztüli értékesítés és ügyféltámogatás, hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció.
    tegnap 15:35
  • Ügyfélkapcsolati munkatárs (idegen nyelvű) Karriertipp!

    4400 Nyíregyháza, Szegfű utca 58b.
    Webshop adminisztráció; Rendelésekkel kapcsolatos ügyintézés; Adminisztrációs feladatok ellátása; Árajánlatok, érdeklődések menedzselése; Társosztályokkal (pl. tervezés, gyártás, könyvelés) való aktív együttműködés; Cégen belüli kapcsolattartás, reportálás. A feladatok és a mun...
    tegnap 10:48
  • The Customer Care Representative is a key position within our organization, working with the Account Manager, with responsibility for the complete and successful delivery of our products and services to our customers (distributors/resellers) and realization of our sales targets...
    ápr. 22.
  • -answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.
    ápr. 24.
  • Írásban és szóban kommunikálás az ügyfelekkel Ticketek monitorozása Információk eljuttatása a megfelelő departmenthez
    ápr. 22.
  • hívásokat fogadhatsz, problémákat oldhatsz meg személyesen beérkező ügyfeleket fogadhatsz, kéréseiket adminisztrálod, megoldod fizetési kérelmeket rögzítesz, tájékoztatsz és megoldásokat kínálsz ügyfeleinknek változatos feladatok (adminisztráció, megállapodás készítés, reklamáció...
    ápr. 18.
  • Call center operátor (diákmunka)

    Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföld
    Fogadod a bejövő hívásokat, díjcsomagot váltasz, megoldod a problémákat Az igényeknek megfelelően szolgáltatást és/vagy készüléket rendelsz A felmerülő kérdésekre válaszolsz, tájékoztatod az ügyfeleket
    ápr. 16.
  • Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása Szervizzel, egyéb alvállalkozókkal időpontszer...
    ápr. 22.
  • welcome hívások indítása kimenő hívások indítása script (kommunikációt segítő utasítás sor) alapján beszélgetés irányítása hívások adminisztrációja
    ápr. 24.
  • Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...
    ápr. 22.
  • Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...
    ápr. 23.
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, írásban és személyesen, támogatás nyújtása a biztosítási termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos magyar nyelvű kérdésekben, adminisztrációs felületen könnyen megoldható ügyfélproblémák hatékony kezelése, továbbítása és nyomon követé...
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim