-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Check-in und Check-out sowie die persönliche und telefonische Betreuung unserer Gäste
- Umsetzung der Service- und Qualitätsstandards am Front Office
- Pflege der Kundendatenbank
- Zusammenarbeit mit dem Restaurant und der Housekeeping- Abteilung
- Einarbeitung und Betreuung von Auszubildenden
Tegnap 18:33 -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Check-In, Check-Out (Kenntnisse von Protel von Vorteil)
- Gästebetreuung
- Reservierungen
- Korrespondenz
- Concierge-Tätigkeiten
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Betreuung unseres internationalen Gästekreises, von der Begrüßung bis zur Verabschiedung
- professionelle Check Ins und Check Outs
- Beratung unserer Gäste in Bezug auf Unternehmungen in der Stadt Wien und Umgebung, Restaurantempfehlungen, etc.
- Telefonbetreuung
November 24. -
Irodai asszisztens
1044 Budapest, Megyeri út 6.Br. 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokFeladat: munkaügyi feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése, kezelése, programok koordinálása, házi pénztár kezelése, ezzel kapcsolatos adminisztráció ellátása. Számítógép ismerete feltétlenül szükséges....
November 18. -
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- 5-Tage-Woche (40 Stunden) bzw. je nach Vereinbarung
- Check In & Check Out unserer Gäste
- Concierge-Aufgaben
- Erster Ansprechpartner für unsere Gäste
- Kompetente und herzliche Gästebetreuung an der Rezeption
- Reservierungsannahme und -bearbeitung mit Opera Cloud
Tegnap 18:34 -
- Teljes munkaidő
-
Workstation
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
-
SECURITY • GIT • ACCESS • AGILE • REST
Főbb feladatok- Build exceptional on-platform solutions: Design, implement, and maintain high-quality Salesforce solutions using LWC, Aura, Apex, and Flows.
- Lead Apex by excellence: Apply strong OOP, clean architecture, testability, and performance in mind.
Október 31. -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Communication management: telephone, E-mail, postal mail including couriers
- Guest relations: receive and direct guests, parents, students, and teachers
- Administrative and clerical work
- Preparation of student school documents including updating of student records
November 19. -
-
Adminisztrációs munkatárs - részmunkaidős
Hibrid • 1111 Budapest, Bartók Béla út 34.Nettó 200e - 250e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokRugalmas munkaidőben, heti 5x4 órában keresünk adminisztrációs munkatársat az ONO Poké Bowl étteremlánchoz. A munka nagyrészt otthonról végezhető. Általános adminisztrációs és ügyintézési feladatok Bejövő számlaadatok rögzítése, számlák scannelése, számlák rendszerezése Könyvelés felé adat- és...
November 14. -
Sales Manager Mid-Market (f/m/d) German-speaking
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokCreate, manage and execute strategic plans to achieve sales targets and expand the customer base across the respective market(s) with a strong focus on the DACH region....
November 24. -
Service Operations Administrator (m/f/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokBe the first point of contact for our English-speaking customers in Eastern Europe, the Middle East, and Africa – managing communication, resolving incidents, and opening service cases with professionalism and care....
Október 31. -
Adminisztrátor
Debrecen
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- diktálás utáni gépelés, iratok szerkesztése
- adminisztratív és irodai feladatok ellátása
- kapcsolattartás ügyfelekkel telefonon és e-mailben
- határidők nyomon követése, ügyviteli támogatás
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Support the team, management and key client in different projects
- Provide support to the Personal Assistant of key client, with occasional 24/7 availability
- Property Management: liaise with staff, suppliers and third parties
- Organize office operations and procedures, manage databases
November 25. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Assist in researching industry trends, competitor analysis, and preparing presentations for strategic planning.
- Support our the strategy process, track and report progress on key initiatives to ensure alignment with company goals.
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Unterstützung des Abteilungsleiters und Vertretung in dessen Abwesenheit
- Herzlicher Check-In, Check-Out sowie Betreuung unserer internationalen Gäste
- Koordination des Front Office-Teams während der Schichten und Optimierung der Arbeitsabläufe an der Rezeption
- Reservierungsannahme und Telefondienst
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatokDu unterstützt unser Front-Office-Team im Novotel Suites Wien City Donau bei den täglichen Aufgaben rund um unsere Gäste. So könnte das aussehen: Du bist das Gesicht des Novotel Suites Wien City Donau und die erste Kontaktperson vor Ort Du beantwortest eingehende E-Mails und lässt das Telefon...
November 20. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
SAP • CRM • CHANGE MANAGEMENT • PROJECT MANAGEMENT • PMI • EXCEL
Főbb feladatok- You will lead a hybrid business and IT rollout team, managing operations in a dynamic international environment
- Your responsibilities will include implementing SAP S/4HANA and Salesforce across our global Sales & Service sites, based on a centrally integrated template
Október 30. -
Adminisztrátori munkakör
Országos lefedettség
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokadminisztrációs tevékenység ellátása a cég stratégiájában meghatározott piaci területeken nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és kiértékelése, rendszerezése kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel szállítások koordinálása és nyilvántartása tárgyalásokon, megbeszéléseken történő jegyzőkönyvek...
November 17. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Umsetzung eines professionellen und individuellen Ankunfts- und Abreiseerlebnis unserer Gäste, sowie deren Betreuung während des gesamten Aufenthaltes
- Einhaltung aller Front Office Abläufe unter Einhaltung der LQA und Forbes Travel Guide Standards
November 19. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Begrüßung und Betreuung unserer internationalen und anspruchsvollen Gäste
- Reibungslose Abwicklung von Check-In und Check-Out
- Einarbeitung neuer Mitarbeiter
- Erster Ansprechpartner für unsere Gäste
- Übernahme von administrativen Aufgaben wie Schriftverkehr, Telefonvermittlung etc.
November 19. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Ansprechperson für unsere internationalen Gäste
- Check-in und Check-out
- Telefonische Annahme von Reservierungsanfragen
- Betreuen der Telefonzentrale
- Korrespondenz in D/E/F
- Mitarbeit im Conciergebereich
- Diverse administrative Tätigkeiten
November 18.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Salesforce administrator m f d állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!