-
Éjszakai szállodai recepciós
1055 Budapest, Nyugati tér 7.Nettó 400e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Vendégek be- és kijelentkeztetése
- Foglalások és szobakiosztás kezelése
- Telefonhívások és e-mailek kezelése
- Vendégpanaszok gyors és hatékony megoldása
- Adminisztrációs és nyilvántartási feladatok ellátása
- Egyéb recepciós teendők
November 13. -
Fitnesz-Wellness Recepciós
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.Nettó 400e - 450e Ft havi bér
-
Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A vendégek fogadása, be- és kiléptetése, az új klubtagok felvétele
- Pénztárgép kezelése
- Büfénkben található termékek kiszolgálása a vendégek részére
Október 28. -
-
Recepciós diákmunka
1124 Budapest, Jagelló út 38.Nettó 2 000 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- A vendégek tájékoztatása a szálloda szolgáltatásairól
- Adminisztratív feladatok ellátása
- Értékesítési feladatok (a szálloda szobáinak értékesítése)
- A vendégek számlázása és fizetések kezelése
Október 27. -
Projekt asszisztens
1087 Budapest, Luther utca 4-6.Br. 500e - 530e Ft havi bér
- Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Iratkezelés, iktatás, archiválás, hivatalos levelek, jelentések, dokumentumok előkészítése, - Angol nyelvű levelezés folytatása - Kormányzati és nemzetközi partnerekkel történő kapcsolattartás és ügyvitel. - Belső és külső kommunikáció kezelése, támogatása - Találkozók, értekezletek, képzések és...
November 06. -
Éjszakai szállodai recepciós
1087 Budapest, Baross tér 7.Br. 500e - 550e Ft havi bér
-
Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Vendégek be- és kijelentkeztetése, fizettetése, a vendégélmény teljeskörű biztosítása
- A problémák proaktív és hatékony kezelése
- Adminisztrációs teendők precíz elvégzése
- Az üzemeltetés során felmerülő problémák továbbítása az illetékes részleg felé
Október 31. -
-
Irodai Recepciós (magabiztos angol nyelvtudással)
1134 Budapest, Váci út 33.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- telefonhívások fogadása és tovább irányítása;
- vendégek fogadása;
- kapcsolattartás beszállítókkal, futárszolgálatokkal;
- postázási feladatok, szkennelés;
- tárgyalók előkészítése, bekészítések;
- adminisztrációs teendők;
- iroda működéséhez szükséges rendelések, folyamatok koordinálása;
November 10. -
-
Recepciós
Sopron
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Vendégek érkeztetése, utaztatása
- Teljeskörű információnyújtás a vendégek részére
- Telefonhívások, e-mailek kezelése
- Ajánlatok, visszaigazolások készítése
- Szobafoglalások rögzítése
- Számlák, előlegszámlák kiállítása, pénzkezelés
- Adminisztrációs feladatok ellátása
November 06. -
Nappalos / éjszakás recepciós
1135 Budapest, Szent László út 5.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Állandó éjszakás vagy állandó nappalos munkarend vállalása
- A vendégek sztenderdeknek megfelelő érkeztetése, utaztatása, fizettetése, számlák kiállítása
- Teljes körű információszolgáltatás és segítségnyújtás a vendégek részére
- Telefonhívások és e-mailek kezelése
Október 27. -
Salesforce Administrator (m/f/d)
Hibrid • Hamburg
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Identify and collect requirements to improve Salesforce from users and cross-functional stakeholders
- Implement Salesforce configuration changes such as Flow Builder automations, custom fields, page layouts, record types, custom settings, dashboards, and reports based on those requirements
Tegnap 18:40 -
ServiceNow Administrator (m/f/d) Parental Leave Replacement
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
SERVICENOW • ITIL • TROUBLESHOOTING • INCIDENT MANAGEMENT
Főbb feladatok- You provide daily troubleshooting and support to users, ensuring a seamless experience
- You participate in routine platform maintenance and upgrade processes, keeping our systems up-to-date
November 24. -
Office Administrator
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Answer incoming phone calls and take messages for staff
- Receive office deliveries and arrange couriers
- Refill office stationery and kitchen supplies
- Provide administrative support to the other offices in the absence of the Office Managers as required
- Meeting arrangements, room set up and catering orders
November 17. -
Senior SAP Basis Administrator
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
-
SAP • CLOUD • DATABASE • DATABASES • SECURITY • ACCESS • ORACLE • HARDWARE • UNIX • LINUX • TROUBLESHOOTING
Főbb feladatok- Lead the management of Vattenfall's international SAP system landscape, including both cloud and on-premise environments
- Take primary responsibility for the configuration, monitoring, tuning, and troubleshooting of the SAP technology stack and underlying databases
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Administration and maintenance of our workstation and lab systems (Linux, macOS, Windows)
- Participation in IT projects of the institute (e.g. services, licence management, monitoring)
- Administration of user accounts
- 1st level support for our scientists
- Support of our videoconferencing systems
November 14. -
System Administrator (m/f/d) – Focus on Atlassian Jira
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
-
SECURITY • CLOUD • AWS • LINUX • BASH • JIRA
Főbb feladatok- Administer and maintain our on-premise Jira Datacenter system (updates, versioning, monitoring, security).
- Design and implement custom workflows, screens, and fields for different EOS teams and departments.
November 13. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Provide support to the team responsible for member and affiliate services.
- Prepare routine documents, letters, presentations, and surveys, and maintain templates.
- Assist in organizing and coordinating the semi-annual event for young professionals.
November 25. -
Irodai adminisztrátor
2225 Üllő, Pesti út 278.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Számlázás • Banki utalások (ütemezés és kifizetés) • Utalások és számlák összefésülése • Kintlévőségek, számlák, szállítólevelek kezelése és nyilvántartása • Könyvelési anyag összekészítése • Nyilvántartások készítése • Postai küldemények átvétele és feladása • ...
November 24. -
Irodai ügyintéző
6724 Szeged, Csongrádi sugárút 56.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatokHeti 12 órában (hétfő, szerda és pénteki napokon, 9-13 óráig) irodai asszisztenst keresünk hosszú távra Szegedre. Átlagos irodai munka: ügyfélkapu használata, banki tranzakciók végrehajtása, számlázás, excell tábla készítése, vezetése, bejövő- és kimenő számlák rendszerezése, számlák előkészítése...
Tegnap 12:33 -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Perform general administrative duties to support departmental and organizational needs.
- Assist management with administrative tasks, including tracking and compiling relevant information.
- Prepare and maintain various reports detailing administrative data and activities.
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Drive new-logo acquisition and overall revenue growth for Workforce Identity & Access Management solutions across the DACH region
- Build and manage a strong sales pipeline, leading the full sales cycle from prospecting and qualification to negotiation and closing
Friss -
Adminisztrátor
1027 Budapest, Margit Körút 44.
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda napi adminisztratív feladatainak szakszerű és precíz ellátása (beérkező és kimenő posta kezelése, iratkezelés, fénymásolás, iktatás, számlázás).
- Jogi dokumentumok és beadványok előkészítése, formázása és rendszerezése a belső protokollok szerint.
Tegnap 17:07
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Salesforce administrator m f d állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!