Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Service desk agent állások, munkák egyetemi végzettséggel
369 db találat
Szűrés
-
Answers inbound customer calls and / or collects all necessary information from any customer service channel into the ticket system. Engages with customers to further understand reported issues and provide guidance, according to solution tree and knowledge base protocol, to diagn...máj. 21.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 23.
-
Kapcsolattartás a felhasználókkal, ügyfelekkel, első szintű technikai támogatásuk Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása Dokumentációk előállítása és kezelése Több műszakos munkarendmáj. 23.
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...máj. 21.
-
Hibajegykezelő rendszerben való munkavégzés (hibavizsgálat, hibajegykezelés, eszkalálás), Admin felületekről történő hibajavítás, Adminisztrációs feladatok, Heti/havi riportok készítése, Kapcsolattartás a szoftver/- és hardverüzemeltető kollégákkal.máj. 21.
-
Munkaállomások, szerverek, nyomtatók hardver és szoftverkörnyezetének karbantartása, javítása, az eszközök mozgatása Felhasználók, munkaállomások, nyomtatók, és egyéb számítástechnikai eszközök folyamatos adminisztrációja DNS és DHCP rendszer felügyelete, ezzel kapcsolatos üzemel...máj. 21.
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...máj. 21.
-
IT Service Desk Analyst - German and English
1112 Budapest, Boldizsár utca 2., 7622 Pécs, Bajcsy-Zsilinszky utca 33., 4025 Debrecen, Barna u. 23.Within the international IT department of ALDI SÜD, you are responsible for delivering high quality support by fulfilling the below tasks. IT support of our European stores, offices and logistics centres by phone and e-mail Analysing and working towards the resolution of emerging...máj. 24. -
Célunk egy olyan csapattag megtalálása, aki fiatalos, lendületes, és szeretne a csapatunk része lenni. Ha most végeztél az iskolával, de még nem találod a helyed, vagy konkrétan ez a terület érdekel, akkor ez Neked való lehet. Győrben három műszakos munkarendben keressük kollegái...máj. 21.
-
A munkakör célja Az Informatikai támogatási munkatárs feladata a Vállalat telephelyein az informatikai rendszerek és eszközök támogatása, beleértve a hardverek, szoftverek, hálózati eszközök és alkalmazások kezelését, a felhasználói támogatást és a problémamegoldást. A munkakör á...máj. 22.
-
IT desktop support feladatok ellátása; Új felhasználók informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, ill. kilépő felhasználók esetében azok visszavétele és dokumentálása; Felhasználók IT problémáinak elhárítása; Hardver és szoftver karbantartás; IT eszközök leltározása...máj. 20.
-
Act as a focal point for specific clients in a highly leveraged environment Hold 3 main types of responsibilities: service management, internal operations management, transition/implementation management In their service manager role operations managers represent the Service Desk...tegnap 13:50
-
MSSQL alapú adatbázis-lekérdezések, riportok, tárolt eljárások fejlesztése és optimalizálása Részvétel az adatbázis tervezési, fejlesztési és bevezetési folyamatokban. A vállalat IT rendszereinek és szolgáltatásainak felügyelete és üzemeltetése Rendszeradminisztrációs (szerver- é...máj. 20.
-
-partner kéréseinek kategorizálása, -ügymenet rögzítése, visszaigazolása -továbbítása illetékes munkatársnak -üzemzavar (pl számítógép, router, nyomtató problémák) jelzése esetén protokoll szerinti aktív segítség (újraindítási / beállítási rutinok) a.lépések megírása, partner vez...máj. 21.
-
Manage incoming cases to their customer support (by email, chat and social media channels) Support customers regarding product-related questions Proactively help their customers and participate in internal process improvement tasks Bring customer insights and feedback to the E-co...tegnap 13:00
-
A termeléstervező és customer support csoport napi munkájának vezetése, ellenőrzése A területen felmerülő problémák megelőzése, kezelése, megoldása Releváns logisztikai mutatószámok folyamatos monitorozása Termeléstervezői tevékenységek: LPS tervek havi előkészítése Tervek összeh...máj. 24.
-
Act as a focal point for specific clients in a highly leveraged environment Hold 3 main types of responsibilities: service management, internal operations management, transition/implementation management In their service manager role operations managers represent the Service Desk...tegnap 14:25
-
Rendszergazda csapatunk élére és ügyfeleink IT támogatásának menedzselésére keresünk operatív vezetőt. Az ideális jelentkező építő és pozitív személyiség, képes és szereti a csapatot motiválni, meghallgatja és támogatja kollégáit, valamint szakmailag elhivatott. Amennyiben magadr...máj. 24.
-
összetett elemzések, precíz riportok készítése piaci trendek folyamatos követése döntés-előkészítés támogatása részvétel a pozícióhoz kapcsolódó projektekben kapcsolattartás az értékesítési csapattal hirdetésfoglalás- és szerződéskezelő rendszer napi szintű támogatása prezentáció...tegnap 15:30
-
Portuguese Speaking Customer Service Representative - Future Opportunities
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestNow is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...tegnap 17:05