-
1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A 2007-2013, 2014-2020 és 2021-2027-es programozási időszakot érintően a Bankműveleti Igazgatóság tevékenységi körébe tartozó háttérműveleti feladatok ellátása,
- ügyletek rögzítése az SAP-CML rendszerben,
- folyósítások, egyéb hitelezéséhez kapcsolódó utalások rögzítése, indítása, könyvelése,
November 25.• Előre sorolva december 4. -
-
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- 5-Tage-Woche (40 Stunden) bzw. je nach Vereinbarung
- Check In & Check Out unserer Gäste
- Concierge-Aufgaben
- Erster Ansprechpartner für unsere Gäste
- Kompetente und herzliche Gästebetreuung an der Rezeption
- Reservierungsannahme und -bearbeitung mit Opera Cloud
November 26. -
Irodai asszisztens
1044 Budapest, Megyeri út 6.Br. 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokFeladat: munkaügyi feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése, kezelése, programok koordinálása, házi pénztár kezelése, ezzel kapcsolatos adminisztráció ellátása. Számítógép ismerete feltétlenül szükséges....
November 18. -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Communication management: telephone, E-mail, postal mail including couriers
- Guest relations: receive and direct guests, parents, students, and teachers
- Administrative and clerical work
- Preparation of student school documents including updating of student records
November 19. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Administrative Begleitung von Projekten in den Bereichen Haustechnik und IT
- Unterstützung bei der Planung, Organisation und Nachverfolgung von Projektaufgaben
- Pflege von Projektdokumentationen, Protokollen und Terminplänen
- Vorbereitung und Koordination von Meetings inkl. Protokollführung
November 27. -
Office Administrator
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Answer incoming phone calls and take messages for staff
- Receive office deliveries and arrange couriers
- Refill office stationery and kitchen supplies
- Provide administrative support to the other offices in the absence of the Office Managers as required
- Meeting arrangements, room set up and catering orders
November 17. -
Adminisztrátor
Debrecen
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- diktálás utáni gépelés, iratok szerkesztése
- adminisztratív és irodai feladatok ellátása
- kapcsolattartás ügyfelekkel telefonon és e-mailben
- határidők nyomon követése, ügyviteli támogatás
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Support the team, management and key client in different projects
- Provide support to the Personal Assistant of key client, with occasional 24/7 availability
- Property Management: liaise with staff, suppliers and third parties
- Organize office operations and procedures, manage databases
November 25. -
Senior SAP Basis Administrator
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
-
SAP • CLOUD • DATABASE • DATABASES • SECURITY • ACCESS • ORACLE • HARDWARE • UNIX • LINUX • TROUBLESHOOTING
Főbb feladatok- Lead the management of Vattenfall's international SAP system landscape, including both cloud and on-premise environments
- Take primary responsibility for the configuration, monitoring, tuning, and troubleshooting of the SAP technology stack and underlying databases
November 18. -
Értékesítő/adminisztrátor
2660, Balassagyarmat, Mikszáth Kálmán út 56.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 18. -
Értékesítő/adminisztrátor
2120, Dunakeszi, Fóti út 120
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 18. -
Értékesítő/adminisztrátor
6000, Kecskemét, Dunaföldvári út 2.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 18. -
Értékesítő/adminisztrátor
5000, Szolnok, Téglagyár út 30.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Unterstützung des Abteilungsleiters und Vertretung in dessen Abwesenheit
- Herzlicher Check-In, Check-Out sowie Betreuung unserer internationalen Gäste
- Koordination des Front Office-Teams während der Schichten und Optimierung der Arbeitsabläufe an der Rezeption
- Reservierungsannahme und Telefondienst
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatokDu unterstützt unser Front-Office-Team im Novotel Suites Wien City Donau bei den täglichen Aufgaben rund um unsere Gäste. So könnte das aussehen: Du bist das Gesicht des Novotel Suites Wien City Donau und die erste Kontaktperson vor Ort Du beantwortest eingehende E-Mails und lässt das Telefon...
November 20. -
Adminisztrátori munkakör
Országos lefedettség
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokadminisztrációs tevékenység ellátása a cég stratégiájában meghatározott piaci területeken nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és kiértékelése, rendszerezése kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel szállítások koordinálása és nyilvántartása tárgyalásokon, megbeszéléseken történő jegyzőkönyvek...
November 17. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Umsetzung eines professionellen und individuellen Ankunfts- und Abreiseerlebnis unserer Gäste, sowie deren Betreuung während des gesamten Aufenthaltes
- Einhaltung aller Front Office Abläufe unter Einhaltung der LQA und Forbes Travel Guide Standards
November 19. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Begrüßung und Betreuung unserer internationalen und anspruchsvollen Gäste
- Reibungslose Abwicklung von Check-In und Check-Out
- Einarbeitung neuer Mitarbeiter
- Erster Ansprechpartner für unsere Gäste
- Übernahme von administrativen Aufgaben wie Schriftverkehr, Telefonvermittlung etc.
November 19. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Ansprechperson für unsere internationalen Gäste
- Check-in und Check-out
- Telefonische Annahme von Reservierungsanfragen
- Betreuen der Telefonzentrale
- Korrespondenz in D/E/F
- Mitarbeit im Conciergebereich
- Diverse administrative Tätigkeiten
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Stellvertretende Führung der Rezeption von bis zu 12 Mitarbeitenden
- Verantwortlich für den reibungslosen Ablauf am Front Office inklusive Conciergerie und Gästebetreuung
- Aktive Mitarbeit an der Rezeption, Führen einer Schicht
- Koordination des Beschwerdemanagements
November 21. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Sie erstellen die Einsatzplanung, führen das Team und unterstützen Ihre Kollegen bei der Entwicklung in Zusammenspiel mit dem Front Office Manager
- Sie erstellen die Dienstpläne rechtzeitig, fair und unternehmerisch
- Sie arbeiten mit unserem Reservierungsprogramm Websline
November 17.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrációs munkatárs lakossági fedezetlen és mikrovállalati operáció határozott időre állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!