-
Irodai adminisztrátor
6728 Szeged, Dorozsmai útBr. 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- HACCP-vel kapcsolatos feladatok
- Nyomonkövetés naprakész vezetése
- Göngyöleg nyilvántartása és egyeztetése a partnerekkel
- Gépjárművek biztosításaival kapcsolatos feladatok
- Iroda- és tisztítószerek beszerzése
December 01. -
Adminisztrációs ügyintéző /Műszaki raktáros
ATEV Zrt. - Hódmezővásárhely - Hódmezővásárhely, Hódmezővásárhely 47, 6800
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki raktárba érkező anyagok átvétele, bevételezése, cikkszámmal történő ellátása, kapcsolódó bizonylatok feldolgozása, szükséges ellenőrzések végrehajtása.
- Beszerzési, számlázási és pénzügyi dokumentáció kezelése.
- A raktárban lévő anyagok kiadása, utalványoztatása.
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Back office asszisztens
6724 Szeged, Pulz utca 46b.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Román középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatok- Ügyfelektől érkező ajánlatok és megrendelések kezelése, teljes körű feldolgozása,
- Adminisztrációs feladatok ellátása
- Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás
- Társterületekkel (termelés, beszerzés; szállításszervezés) való együttműködés, ügyintézés
- Beérkező reklamációk kezelése
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Projektekre és kapcsolódó munkákra vonatkozó árajánlatok, árajánlatkérések, vállalkozási-, tervezési- és alvállalkozói szerződések, levelek és egyéb dokumentumok előkészítése iratminták alapján.
- Projekt adatbázis kezelése (Microsoft Dynamics NAV), naprakész vezetése, karbantartása.
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
HR adminisztrátor
Szeged, Szent-Györgyi Albert utca - Szeged, 6726Br. 450e - 550e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A HR és bérszámfejtés adminisztratív feladatainak támogatása
- HR adatbázisok, nyilvántartások naprakészen tartása (munkaidőkeretben dolgozók nyilvántartása)
- Munkaszerződések, módosítások, igazolások előkészítése
- Kapcsolattartás a munkavállalókkal és a bérszámfejtéssel
November 28. -
-
Irodai adminisztrátor
6648 CsongrádBr. 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kamionok rendszerbe történő regisztrációja és az ehhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése.
- nyilvántartások, jelentések készítése.
- kapcsolattartás a más területen dolgozó munkatársakkal és partnerekkel.
November 06. -
Értékesítő, adminisztratív ügyintéző
6728, Szeged, Zápor út 4.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 28. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Ügyféladatok kezelése, szerződések előkészítése, hiánypótlások intézése • Időpont-egyeztetések, telefonos és online kommunikáció ügyfelekkel • Értékesítési folyamatok támogatása, új érdeklődők megkeresése • Banki és vállalati rendszerek (Banki rendszerek, Excel, Word stb.) kezelése • Negyedéves...
December 03. -
Irodai ügyintéző
6724 Szeged, Csongrádi sugárút 56.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokHeti 12 órában (hétfő, szerda és pénteki napokon, 9-13 óráig) irodai asszisztenst keresünk hosszú távra Szegedre. Átlagos irodai munka: ügyfélkapu használata, banki tranzakciók végrehajtása, számlázás, excell tábla készítése, vezetése, bejövő- és kimenő számlák rendszerezése, számlák előkészítése...
November 26. -
Vezető asszisztens/ recepciós
6725 Szeged, Korda utca 18.
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok• A recepciós csapat napi működésének szervezése, beosztások és folyamatok koordinálása • Páciensek fogadása, tájékoztatása, időpont-egyeztetés személyesen, telefonon és e-mailben • Egészségügyi és adminisztrációs dokumentumok kezelése (leletek, kartonok, beutalók stb.) • Vérvétel és alap...
November 19.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrációs munkatárs lakossági fedezetlen és mikrovállalati operáció határozott időre állások, munkák Csongrád-Csanád megyében
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!