Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák és állásajánlatok

200 db találat
Szűrés
  • Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése Ügyfélszolgálati levelezés, telefonvonal kezelése, panaszok felvétele Hibás termékek bevizsgálása Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel Notebookok, számítógépek bővítése, telepítése Kapcsolódó tárhelyek leltározása Eg...
    tegnap 19:26
  • Szerverek, alkalmazáskörnyezet, egyéb számítástechnikai eszközök teljes körű felügyelete, üzemeltetése virtualizált és fizikai környezetben Napi szintű állandó és eseti jellegű feladatok felvétele, megoldása, elvégzése Folyamatos reagálás a proaktív rendszerfelügyelet által küldö...
    tegnap 14:28
  • Érkező utasok tájékoztatása, panaszkezelés Kasszakezelés Jegyzőkönyv kiállítása sérülten, hiányos tartalommal érkezett csomag esetén Különböző légitársasági rendszerek elsajátítása és használata Keresés elindítása lemaradt csomag esetén Tévesen ideszállított csomag eljuttatása er...
    tegnap 12:47
  • Utazási dokumentumok ellenőrzése Utasok regisztrálása a légitársasági rendszerekbe Beszállókártyák és poggyászcímkék kiállítása Közreműködés az utasok repülőgépbe szállításánál Utasok tájékoztatása, segítése, esetleges rendellenességek kezelése...
    tegnap 12:47
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing
    tegnap 11:37
  • A cég minden napos munkája során, vámkezeléssel kapcsolatban beérkező telefonhívások és e-mailek kezelése, ügyfélkérések, kérdések intézése, megválaszolása illetve továbbítása a megfelelő kollégák számára.  A feladatok alapvetően a következők: kapcsolattartás az ügyfelekkel, besz...
    tegnap 11:00
  • Forrás Konzulens

    1041 Budapest, Görgey Artúr utca 69.
    Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...
    tegnap 09:21
  • Ajánlatokat, megrendeléseket rögzít Ügyvezetőnek teljes körű adminisztratív támogatást nyújt Személyi titkársági feladatokat végez Napi szintű kapcsolatot tart és egyeztet a partnerekkel Statisztikákat és kimutatásokat készít, cégszerű levelezést lebonyolít...
    tegnap 07:07
  • Közvetlen kapcsolattartás a kiemelt, stratégiailag fontos vevőkkel, kizárólag idegen nyelven (minőségi elvárások / kérdések / eltérések egyeztetése – napi kapcsolattartás): Vevői elvárásokhoz igazodó minőségfejlesztési tervek kidolgozásban való aktív részvétel, azok megvalósításá...
    ma 00:00
  • Gyakornoki program

    Rugalmas - Budapest, Pest megye
    Meglévő és új ügyfelek számára igényfelmérések elkészítése Adatok online platformon való rögzítése Elkészített igényfelmérések eredményeinek átbeszélése a tanácsadó kollégával
    tegnap 16:15
  • To professionally and efficiently interact by international customer queries: mainly in written form by e-mails, orders, online chats, occassionaly phone calls, logging customer orders and following them up in the order management system To provide professional technical support...
    tegnap 16:00
  • Web Support

    1087 Budapest, Arena Mall mélygarázs bejárat
    Felelősségi körök és főbb feladatok: Online csomagok kezelése Áruátvétel, áruvisszaküldés Teljes körű raktár feladatok ellátása Vásárlók kiszolgálása, reklamációk felvétele Kasszázás Leltár előkészületekben való segédkezés, leltár Üzletvezető által megadott feladatok elvégzése...
    tegnap 15:50
  • Garanciális munkalapok nyilvántartása, nyomon követése Garanciális anyagok ellenőrzése, az igények összeállítása, azok benyújtása az importör felé Garanciális munkalapok zárása Az előírt folyamatok betartása, betarttatása Heti/havi statisztikák készítése Garanciában kicserélt alk...
    tegnap 15:30
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    tegnap 15:30
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim