Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
97 db találat
Szűrés
-
Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...tegnap 20:54
-
Be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders Log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...tegnap 20:49
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingtegnap 11:37
-
Ajánlatokat, megrendeléseket rögzít Ügyvezetőnek teljes körű adminisztratív támogatást nyújt Személyi titkársági feladatokat végez Napi szintű kapcsolatot tart és egyeztet a partnerekkel Statisztikákat és kimutatásokat készít, cégszerű levelezést lebonyolít...tegnap 07:07
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.ma 05:10
-
EUC (végfelhasználói alkalmazásfejlesztés) megoldások fejlesztésében és a kapcsolódó üzemeltetési feladatokban való részvétel; Workflow és Access fejlesztések, low-code fejlesztői eszközökhöz tartozó feladatokban való részvétel;tegnap 19:22
-
To professionally and efficiently interact by international customer queries: mainly in written form by e-mails, orders, online chats, occassionaly phone calls, logging customer orders and following them up in the order management system To provide professional technical support...tegnap 16:00
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 15:30
-
IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók operatív támogatása Informatikai fejlesztési javaslatban való együttműködés Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása Ticketing...tegnap 14:00
-
Answering calls, mails Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contacts e...tegnap 13:30
-
Provide procurement administrative support service for a diverse customer base (multiple locations which may be in different countries with multiple languages). Work with many languages and currency's and with multiple cultures through the organizational structure. Built strong r...tegnap 13:30
-
Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)tegnap 13:05
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 11:55
-
Kiváló ügyfélélmény A területéhez valamint hozzá tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Érték...tegnap 11:40
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.tegnap 10:30
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.tegnap 10:30
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.tegnap 10:30
-
Vevőktől érkező megrendelések kezelése, feldolgozása, visszaigazolása, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás Vevői igények egyeztetése, együttműködve a gyártástervezéssel Készletszintek figyelemmel kísérése s...ápr. 28.
-
Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek, telefonon és/vagy e-mailben (panaszok, adatváltozás, hibaelhárítási feladatok), esetenként a személyes ügyfélszolgálati feladatok A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása...ápr. 28.
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...ápr. 28.