Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel
68 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...tegnap 15:44
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...tegnap 13:49
-
Provide procurement administrative support service for a diverse customer base (multiple locations which may be in different countries with multiple languages). Work with many languages and currency's and with multiple cultures through the organizational structure. Built strong r...tegnap 11:20
-
Handle end user calls and web queries in Czech/Slovakian and English Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casestegnap 09:49
-
Részvétel a cég szoftveres fejlesztéseiben Webalkalmazás készítése Frontend programozás React-ban Felhasználói felületek dizájnolása, implementálása Bekapcsolódás az alkalmazások megtervezésébe, üzemeltetésébe Programok tesztelése, javítása Dokumentáció készítése...ma 14:20
-
Portuguese Speaking Customer Service Representative - Future Opportunities
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestNow is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...tegnap 17:05 -
We are seeking a junior Service Partner Coordinator to join our team in Hungary. If you have a passion for client communication and time management, we want to hear from you! Key Responsibilities: Registering and validating the Partner' service requests Booking appointment in cas...tegnap 17:00
-
We are seeking a junior Service Partner Coordinator to join our team in Hungary. If you have a passion for client communication and time management, we want to hear from you! Key Responsibilities: Registering and validating the Partner' service requests Booking appointment in cas...tegnap 16:45
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...tegnap 16:25
-
Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Windows, Mac kliensek, perifériák üzemeltetése Windows és Linux szerverek üzemeltetése Munkaállomások, szerverek, hálózatok üzemeltetése Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Azonnal megoldható informatikai hibák és...tegnap 16:25
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...tegnap 16:10
-
Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 s...tegnap 16:00
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...tegnap 13:54
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 12:40
-
Portuguese Speaking Customer Service Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóCustomer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...tegnap 11:20 -
Drive the assigned Project activities Support technical staff Provide administration of Access, Request, Knowledge, Incident, Change and Budget Management Document mandatory information for tickets in ticketing tool Monitor open tickets and resolve them within prescribed Service...tegnap 10:14
-
Írásban érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása...tegnap 09:15
-
Ügyfeleinknél bevezetett, valamint a cég belső felhasználói által használt ITS szoftvermegoldások (OCR, hagyományos és AI alapú adatkinyerési megoldások, SharePoint alapú és egyedi fejlesztések, munkafolyamat támogató és egyéb rendszerek) felhasználói támogatása és tesztelése A r...máj. 12.
-
IT szolgáltatást támogató munkatárs
Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megyeadminisztratív feladatok ellátása, ügyfelek igényeinek felmérése, adminisztrálása, továbbítása, főként német nyelven szóban és/vagy írásban; dokumentumok kitöltése, aktualizálása; mellékletek, alátámasztó dokumentumok összeállítása; kimutatások, statisztikák készítése, adatszolgá...máj. 12. -
Als Dispatcher klassifizierst du User-Anfragen und teilst diese deinen Kolleg*innen zu Du arbeitest täglich mit Microsoft Technologien (Windows Server, AD, Office 365, Exchange, PowerShell, usw.) Du hilfst beim Onboarding neuer Teammitglieder Als Dispatcher glänzt du sowohl mit...máj. 12.
-
Als 1st Level Support nimmst du technische User*innenanfragen telefonisch oder schriftlich entgegen Fokus liegt auf Microsoft Technology (Windows Server, Active Directory, Office 365, Exchange, Powershell etc.) Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Leve...máj. 12.