Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel
163 db találat
Szűrés
-
Igényled a változatosságot? Tudsz precízen adatokat és számlákat rögzíteni? Örömmel tölt el, ha segítségeddel szervezetten mennek a folyamatok? Jól és határozottan kommunikálsz magyarul és angolul? Nem ijedsz meg az egyszerű szervezési feladatoktól sem? Szívesen kóstolnál bele a...ma 17:40
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...ma 16:45
-
A Társasághoz telefonon, e-mailen, személyesen érkező bejelentések kezelése. Ügyfél csatlakozási feladatok ellátása, adatszolgáltatás, egyenleg egyeztetés, fizetési felszólítások küldése, felmerülő igények fogadása, megoldása, megválaszolása. Ügyfél befizetések könyvelése, függő...ma 16:30
-
Az ügyfelek professzionális kiszolgálása, az ügyfélkapcsolatok erősítése Munkafolyamatok menedzselése, a fordítási projektet előkészítő folyamat adminisztrációja és precíz nyomon követése az előírt ütemezések és határidők betartásának biztosítása érdekében Információk megosztása,...ma 16:20
-
Erőművi automatizált vezérlőrendszer különböző komponenseinek menedzselése A telepített berendezések működőképességének és rendelkezésre állasának biztosítása AZ I&C vezérlőrendszer telepítésének, frissítésének, bővítésének és migrációjának végrehajtása mind házon belül, mind a h...ma 16:10
-
Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...ma 16:00
-
The Customer Care Representative is a key position within our organization, working with the Account Manager, with responsibility for the complete and successful delivery of our products and services to our customers (distributors/resellers) and realization of our sales targets...ma 15:35
-
Acting as First Point of Contact for our customers, dealing with queries mainly via email (85%) and phone (15%) regarding Business to Business (B2B) Create tickets in ticketing system and assign them to the relevant Team / Technician Connecting with internal teams and occasionall...ma 15:20
-
Vásárlókkal való aktív kapcsolattartás telefonon és emailen keresztül. Rendelések kezelése, beleértve a számlázást és az adminisztrációt. Visszáruk és reklamációk hatékony kezelése. Termékek beállítása és frissítése a webshop felületén.ma 15:15
-
Levelek és más küldemények felvétele Csekkbefizetések és egyéb pénzforgalmi befizetések elfogadása Sorsjegyek forgalmazása Készpénz, beszedett díjak, postai és kereskedelmi áruk kezelése Postai járatok fogadása és indulásra való előkészítése Egyéb ügyfélszolgálati tevékenységek...ma 15:05
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...ma 15:05
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...ma 14:40
-
As a Senior Consumer Insights Executive your primary responsibility will be servicing of existing client portfolio and business development through assessing opportunities for business growth. This is an exciting career opportunity with key focus on growing the consumer insights...ma 14:35
-
Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...ma 14:25
-
A közszolgáltatási szolgáltatással kapcsolatos megkeresések szignálása, kezelése és megválaszolása. A kiemelt partnerektől és ügyfelektől, valamint hatóságtól érkező megkeresések eszkalálása Javaslatokkal támogatni a B2C Ügyfélszolgálati szervezetet a fejlesztési irányok kialakít...ma 14:00
-
A vállalat vevőivel történő kapcsolattartás (fix vevőkör) Megrendelés feldolgozása vállalatirányítási rendszerben, a megrendelések nyomon követése, határidők egyeztetése Árajánlatok készítése Gyors információ és segítségnyújtás e-mailben és telefonon az ügyfél részére...ma 13:05
-
L2 szintű támogatás biztosítása a létesítési és hibaelhárítási folyamatok megvalósításában, létesítési és hibaelhárítási feladatok kezelése, kapcsolattartás az ügyfelek IT szakértőivel, valamint közreműködő társosztályok szakembereivel, beszállítókkal, partnerekkel, (incidensekke...ma 12:35
-
Számíthatnak ügyfeleink naprakészségedre telefonon és írásban is? Kihívást érzel egy új feladat megvalósításában? Elismerés számodra az ügyfél elégedettség? kintlévőségek naprakész vezetése, kezelése kapcsolattartás ügyfelekkel számlázás témakörben pénzügyi folyamatok támogatása...ma 12:20
-
biztosításokkal kapcsolatos ügyféligények ügyviteli és kommunikációs feladatainak ellátása, biztosítási igények felmérése és ez alapján társaságunk termékeinek ajánlása, az érkező ügyfelek részére a kért információk megadása, igazolások kiállítása, biztosítási díjak rendezése, ká...ma 12:05
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ma 11:55