Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Office clerk állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
136 db találat
Szűrés
-
iroda adminisztratív működésével kapcsolatos ügyek, beszerzések koordinálása, intézése beérkező/kimenő dokumentumok kezelés, iktatása, hagyományos és elektronikus archiválása kapcsolattartás külső szolgáltatókkal kimenő számlák kiállítása könyvelési munkafolyamatok adminisztratív...tegnap 16:55
-
a Társaság által foglalkoztatottakkal kapcsolatos nyilvántartások vezetése, munkavállalók bérszámfejtéssel, TB ügyintézéssel, valamint szabadság nyilvántartásokkal kapcsolatos tevékenységek ellátása, munka- és tűzvédelmi oktatások és képzések megszervezése, adminisztrálása, a mun...máj. 20.
-
A Zsidai Gasztronómiai Csoportban folyamatosan keresünk munkavállalókat számos pozícióra. Most adminisztratív munkatárs pozícióba keressük legújabb kollégánkat részmunkaidőben. ● Irodai fogyóeszközök utántöltése, beszerzése (pl: irodaszerek, konyhai termékek, papíráru, munkaruha)...tegnap 12:40
-
Számlák, egyéb dokumentumok napi 4 órában történő: Szkennelése Összerendezése Iktató rendszerben történő rögzítése Irattározásamáj. 21.
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázásmáj. 17.
-
Riportok készítése Meetingek szervezése Hívások kezelése Dokumentációkezelés Egyéb ad-hoc feladatok elvégzésemáj. 20.
-
operatív területen felmerülő dokumentációk ellenőrzése, rendszerezése (nyomon követés, lefűzés, pótlás, stb.) számlázáshoz kapcsolódó adminisztráció bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció személyi asszisztensi feladatok elvégzése (időpont egyeztetés, rendelés, stb.) esetleges...máj. 20.
-
- kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.máj. 20.
-
HR Ticketek kezelése Aktív részvétel a HR back office folyamatokban Kapcsolattartás a telephelyi kollégákkal HR Riportok készítése Dokumentáció archiválás Folyamatokat támogató egyéb adminisztratív feladatok elvégzésemáj. 20.
-
irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatásmáj. 20.
-
Érdekel a back office és szívesen megismerkednél és belelátnál egy építőipari vállalat működésébe, akkor jelentkezz! Irodai asszisztens gyakornokot keresünk azonnali kezdéssel 10.kerületi partnercégünk megbízásából! Az Ügyvezetői asszisztenssel való szoros és aktív együttműködés...máj. 17.
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...máj. 16.
-
HR osztály adminisztratív támogatása; Dokumentumok kezelése digitális és nyomtatott formában; Gyakornokok jelenléti íveinek kezelése; Egészségügyi szűrések, tűz- és munkavédelmi oktatások koordinálása; Kapcsolattartás társosztályokkal; Irodaszer és egyéb r...máj. 19.
-
áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása, különböző dokumentumok rendszerezés...máj. 18.
-
Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...máj. 17.
-
Pénzügyi adminisztrátor (diákmunka)
Legyen az első 5 jelentkező között!2330 Dunaharaszti, Némedi út 2.Pénzügyi dokumentumok kezelése és nyomon követése Borítékolás, Irat rendezés, Számlázás, Excel kimutatások kezelésemáj. 18. -
Feladataid közé fog tartozni a jelenléti ívek vezetése, munkaidő-nyilvántartó rendszer kezelése. Részt veszel a toborzás-kiválasztás folyamatában, az interjúk szervezésében és lebonyolításában. Számítanak rád az üzemorvosi vizsgálatok leszervezésében, beutalók elkészítésében. Bek...máj. 18.
-
; a dékáni hivatalhoz tartozó adminisztrációs feladatok ellátása. nem igényel tapasztalatot... szintű MS Office ismeretek megbízhatóság, terhelhetőség, önálló és csapatban történő munkavégzés... teljes munkaidő Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; Általános munkarend; Part-time work; Employee status... ; High school; Administrator, Document Manager; Administration, Assistance, Office Work; English; General work schedule ...ma 00:40
-
, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése Bekapcsolódsz... ; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Adatrögzítő; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; Rugalmas... Analyst; Administrator, Document Manager; Financial Assistant; Administration, Assistance, Office Work...máj. 21.
-
Adminisztrációs feladatok Szállodai szobák értékesítése Magabiztos angol nyelvtudás Barátságos hozzáállás... ; Középiskola; Recepciós; Szállodai recepciós; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Vendéglátás... , Office Work; Catering, Hotel, Tourism; English; flexible working hours ...tegnap 13:15