Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Office clerk állások, munkák

163 db találat
Szűrés
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    ápr. 29.
  • Dolgozók jelenléti íveinek gyűjtése és továbbítása a bérszámfejtés felé Üzleti utak szervezése, előkészítése és koordinálása Céges rendezvények lebonyolításában segítségnyújtás Havi csapatépítők szervezése Adminsztrációs feladatok ellátása Heti reggelik és snackek megrendelése az...
    tegnap 09:20
  • Irodai asszisztens

    1224 Budapest, Barackvirág utca 11.
    Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartása 
    tegnap 13:05
  • a Társaság által foglalkoztatottakkal kapcsolatos nyilvántartások vezetése, munkavállalók bérszámfejtéssel, TB ügyintézéssel, valamint szabadság nyilvántartásokkal kapcsolatos tevékenységek ellátása, munka- és tűzvédelmi oktatások és képzések megszervezése, adminisztrálása, a mun...
    ápr. 26.
  • Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...
    ápr. 29.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    ápr. 28.
  • 4 órás - részmunkaidős munkakör Feladatok Pénzügyi, adminisztratív feladatok Számlák kibocsátása. Bizonylatok utalványozási és kifizetési folyamatának menedzselése, banki átutalások rögzítése. Fizetési hátralékok nyomon követése, fizetési felszólítások kezelése a kialakított prot...
    ápr. 28.
  • Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében  Munkáddal a HR csapatot támogatnád
    ápr. 25.
  • Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...
    ápr. 29.
  • HR adminisztrátori feladatok ellátása. A foglalkoztatás teljes- vagy részmunkaidőben történhet.
    ápr. 29.
  • Hirdetési megrendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs és ügyintézői feladatok teljeskörű ellátása Egyszerűbb szerződések megírása, kezelése Adatrögzítés saját belső rendszerben Nyomtatás, scannelés, iktatás, adminisztratív ügyekben partnerekkel való kapcsolattartás Hirdetések ny...
    ápr. 29.
  • Árazások elvégzése számlázóprogram (Excel program) használatával Honlap feltöltése, karbantartása Vevők kiszolgálása
    ápr. 23.
  • ; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Titkárnő, Titkár; Jogi asszisztens, Adminisztratív munkatárs; Jog, Jogi... tanácsadás; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time... work; Part-time work; Employee status; College; Secretary; Law Clerk, Legal Assistant; Law, Legal... Advisory; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...
    ápr. 28.
  • Szükséged lesz magabiztos angol nyelvtudásodra, és felhasználó szintű MS Office ismereteidre Legyél... gyakorlat; Diákmunka; Részmunkaidő; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Jogi asszisztens... , Adminisztratív munkatárs; Közgazdász; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Jog, Jogi tanácsadás... ; Administrator, Document Manager; Law Clerk, Legal Assistant; Economist; Administration, Assistance... , Office Work; Law, Legal Advisory; Finance, Accounting; English; flexible working hours ...
    ápr. 27.
  • Társaságunk munkatársa támogatja az elárusító automaták bevétel elszámolásának, valamint az automatát üzemeltető kollégák elszámoltatásának információs hátterét. Ennek keretében: A havi zárás során a zárási dátumokat, pénzforgalmi és értékesítési adatokat excel táblában rögzíti é...
    ápr. 28.
  • Adminisztrátor 4 órában

    1115 Budapest, Forrás utca 3.
    irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatás
    ápr. 26.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása ( e-mail rendszer, excel, word) Kapcsolattartás kollégákkal, csoportvezetőkkel Szállítólevelek nyomon követése, iktatása Számlák kezelése, iktatása Ad hoc jellegű problémák megoldása Beszerzések, rendelések intézése Tisztítószer megrendelések el...
    ápr. 19.
  • Gépjármű értékesítési asszisztens Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció... , önálló munkavégzés Felhasználói szintű MS Office ismeretek Jó kommunikációs készség, határozott... jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Értékesítési munkatárs; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Angol; junior; Általános munkarend; Part-time... ; Administration, Assistance, Office Work; Sales, Trade; English; junior; General work schedule ...
    tegnap 10:30
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim