Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Office clerk állások, munkák
163 db találat
Szűrés
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázásápr. 29.
-
Dolgozók jelenléti íveinek gyűjtése és továbbítása a bérszámfejtés felé Üzleti utak szervezése, előkészítése és koordinálása Céges rendezvények lebonyolításában segítségnyújtás Havi csapatépítők szervezése Adminsztrációs feladatok ellátása Heti reggelik és snackek megrendelése az...tegnap 09:20
-
Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartásategnap 13:05
-
a Társaság által foglalkoztatottakkal kapcsolatos nyilvántartások vezetése, munkavállalók bérszámfejtéssel, TB ügyintézéssel, valamint szabadság nyilvántartásokkal kapcsolatos tevékenységek ellátása, munka- és tűzvédelmi oktatások és képzések megszervezése, adminisztrálása, a mun...ápr. 26.
-
Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...ápr. 29.
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...ápr. 28.
-
4 órás - részmunkaidős munkakör Feladatok Pénzügyi, adminisztratív feladatok Számlák kibocsátása. Bizonylatok utalványozási és kifizetési folyamatának menedzselése, banki átutalások rögzítése. Fizetési hátralékok nyomon követése, fizetési felszólítások kezelése a kialakított prot...ápr. 28.
-
Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében Munkáddal a HR csapatot támogatnádápr. 25.
-
Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...ápr. 29.
-
HR adminisztrátori feladatok ellátása. A foglalkoztatás teljes- vagy részmunkaidőben történhet.ápr. 29.
-
Hirdetési megrendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs és ügyintézői feladatok teljeskörű ellátása Egyszerűbb szerződések megírása, kezelése Adatrögzítés saját belső rendszerben Nyomtatás, scannelés, iktatás, adminisztratív ügyekben partnerekkel való kapcsolattartás Hirdetések ny...ápr. 29.
-
Riportok készítése Meetingek szervezése Hívások kezelése Dokumentációkezelés Egyéb ad-hoc feladatok elvégzéseápr. 26.
-
Árazások elvégzése számlázóprogram (Excel program) használatával Honlap feltöltése, karbantartása Vevők kiszolgálásaápr. 23.
-
; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Titkárnő, Titkár; Jogi asszisztens, Adminisztratív munkatárs; Jog, Jogi... tanácsadás; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time... work; Part-time work; Employee status; College; Secretary; Law Clerk, Legal Assistant; Law, Legal... Advisory; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...ápr. 28.
-
Szükséged lesz magabiztos angol nyelvtudásodra, és felhasználó szintű MS Office ismereteidre Legyél... gyakorlat; Diákmunka; Részmunkaidő; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Jogi asszisztens... , Adminisztratív munkatárs; Közgazdász; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Jog, Jogi tanácsadás... ; Administrator, Document Manager; Law Clerk, Legal Assistant; Economist; Administration, Assistance... , Office Work; Law, Legal Advisory; Finance, Accounting; English; flexible working hours ...ápr. 27.
-
Társaságunk munkatársa támogatja az elárusító automaták bevétel elszámolásának, valamint az automatát üzemeltető kollégák elszámoltatásának információs hátterét. Ennek keretében: A havi zárás során a zárási dátumokat, pénzforgalmi és értékesítési adatokat excel táblában rögzíti é...ápr. 28.
-
HR Ticketek kezelése Aktív részvétel a HR back office folyamatokban Kapcsolattartás a telephelyi kollégákkal HR Riportok készítése Dokumentáció archiválás Folyamatokat támogató egyéb adminisztratív feladatok elvégzéseápr. 26.
-
irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatásápr. 26.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása ( e-mail rendszer, excel, word) Kapcsolattartás kollégákkal, csoportvezetőkkel Szállítólevelek nyomon követése, iktatása Számlák kezelése, iktatása Ad hoc jellegű problémák megoldása Beszerzések, rendelések intézése Tisztítószer megrendelések el...ápr. 19.
-
Gépjármű értékesítési asszisztens Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció... , önálló munkavégzés Felhasználói szintű MS Office ismeretek Jó kommunikációs készség, határozott... jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Értékesítési munkatárs; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Angol; junior; Általános munkarend; Part-time... ; Administration, Assistance, Office Work; Sales, Trade; English; junior; General work schedule ...tegnap 10:30