Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Office assistant állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
158 db találat
Szűrés
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázásma 12:45
-
A Zsidai Gasztronómiai Csoportban folyamatosan keresünk munkavállalókat számos pozícióra. Most adminisztratív munkatárs pozícióba keressük legújabb kollégánkat részmunkaidőben. ● Irodai fogyóeszközök utántöltése, beszerzése (pl: irodaszerek, konyhai termékek, papíráru, munkaruha)...tegnap 12:39
-
Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében Munkáddal a HR csapatot támogatnádtegnap 10:40
-
a Társaság által foglalkoztatottakkal kapcsolatos nyilvántartások vezetése, munkavállalók bérszámfejtéssel, TB ügyintézéssel, valamint szabadság nyilvántartásokkal kapcsolatos tevékenységek ellátása, munka- és tűzvédelmi oktatások és képzések megszervezése, adminisztrálása, a mun...máj. 08.
-
Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...ma 16:00
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...tegnap 10:20
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás: Munkád során fogadnád a beérkező érdeklődőket, ügyfeleinket. Telefonhívásokat kezdeményeznél és fogadnál, segítenél a toborzási folyamatokban. Jelöltjeinkkel időpontokat is egyeztetnél, illetve nyomon követnéd regisztrációs folyamataik stádiumát...máj. 08.
-
Árazások elvégzése számlázóprogram (Excel program) használatával Honlap feltöltése, karbantartása Vevők kiszolgálásamáj. 08.
-
Ügyfelek telefonos támogatása Partner vállalatok angol nyelvű tájékoztatása Ügyfelek onboarding tevékenységének biztosítása Értékesítők informálása Egyéb adminisztrációs feladatok ellátásategnap 10:01
-
Riportok készítése Meetingek szervezése Hívások kezelése Dokumentációkezelés Egyéb ad-hoc feladatok elvégzésemáj. 08.
-
Érkező posta feldolgozása Szállítói számlák előzetes feldolgozása Vevő számlák kiküldése Adminisztrációs feladatok Vezetés által a tevékenységgel összefüggő feladatok elvégzésemáj. 07.
-
Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartásamáj. 06.
-
Számlák, egyéb dokumentumok napi 4 órában történő: Szkennelése Összerendezése Iktató rendszerben történő rögzítése Irattározásamáj. 06.
-
Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...máj. 05.
-
operatív területen felmerülő dokumentációk ellenőrzése, rendszerezése (nyomon követés, lefűzés, pótlás, stb.) számlázáshoz kapcsolódó adminisztráció bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció személyi asszisztensi feladatok elvégzése (időpont egyeztetés, rendelés, stb.) esetleges...máj. 08.
-
Társaságunk munkatársa támogatja az elárusító automaták bevétel elszámolásának, valamint az automatát üzemeltető kollégák elszámoltatásának információs hátterét. Ennek keretében: A havi zárás során a zárási dátumokat, pénzforgalmi és értékesítési adatokat excel táblában rögzíti é...tegnap 13:25
-
- kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.máj. 08.
-
HR Ticketek kezelése Aktív részvétel a HR back office folyamatokban Kapcsolattartás a telephelyi kollégákkal HR Riportok készítése Dokumentáció archiválás Folyamatokat támogató egyéb adminisztratív feladatok elvégzésemáj. 08.
-
irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatásmáj. 08.
-
Beérkező számlák bevételezése Adatrögzítés Pénztárosok elszámoltátásamáj. 08.