Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai állás, munka
577 db találat
Szűrés
-
- potenciális vevők keresése telefonon - számítógépes adatbázis karbantartása - katalógusok küldésema 16:03
-
telefonhívások fogadása, ügyfelekkel egyeztetések lebonyolítása; ügyfelek személyes fogadása és kiszolgálása; e-mailek kezelése, válaszok koordinálása; perfekt, gyors – helyesírási szabályoknak megfelelő – gépelés; sablonlevelek önálló megszerkesztése, beadványok előkészítése (el...ma 15:55
-
Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartásama 13:05
-
Iroda napi munkájának támogatása. Ügyféllel kapcsolattartás Kimenő számlák készítése. Iratrendezés.ma 11:45
-
adminisztrációs feladatok ellátása vezető kérésére kimutatások és riportok készítése adminisztrációs folyamatok elvégzése a vállalatirányítási rendszerben kapcsolattartás a beszállítókkal és a partnerekkel vezetők napi munkájának támogatása rendelések kezelése, a rendelési folyam...ma 08:05
-
Raktárunkba beérkező, illetve kimenő áruk iktatása, leltározása Naprakész raktár adminisztráció ügyviteli szoftverben ( Innonest ) Szállítólevelek és számlák készítése A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása Egyéb raktári és irodai adminisztráció AD-HOC...ma 15:20
-
-Szerződések előkészítése. -Iratok lefűzése -Postázás -Szabadság nyilvántartás vezetése -Üzemanyag elszámolás, cégautó nyilvántartás -Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátásategnap 13:45
-
Főbb feladatok, munkák: o munkabérek és járulékok utalási listáinak előkészítése o Járulékbevallások elkészítése, beküldése o Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével adminisztráció o Munkáltatói és egyéb igazolások kiállításategnap 13:40
-
Leendő kollégánkat keressük, napi 4 órás munkaidőben az alábbi feladatok elvégzésére: Irodai feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, posta és küldemények kezelése, iktatása Iroda napi működésének fenntartása Kapcsolattartás, egyeztetés szolgáltatókkal Alkalomszerűen...tegnap 12:00
-
adminisztráció: rendelések felvitele, raktári adminisztráció, számlázás, bejövő számlák ellerzése Ügyfélszolgálati feladatok ellátása Napi irodai munkák, feladatok ellátása, ok megválaszolása Jelentések és statisztikák készítésetegnap 15:20
-
Feladatok: iroda működésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció szállító / vevő számlák, pénztárbizonylatok kezelése, iktatása, rendszerezése Igény szerinti kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése vállalkozói, megbízási, stb. szerződések előkészítése dokumentumok keze...tegnap 14:20
-
garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezeléseápr. 28.
-
Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs
Legyen az első 5 jelentkező között!2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.Friss -
Bejövő számlák kezelése, nyilvántartások napi szintű vezetése Bejövő számlák iktatása ügyviteli rendszerbe Kimenő posta kezelése Szerződések kezelése Partnerekkel kommunikáció, kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés)...ápr. 28.
-
Adminisztráció naprakész vezetése Papír alapú dokumentumok rendszerezése, lefűzése Adatok rögzítése, válogatása, nyilvántartása Dokumentumok szerkesztése Papír alapú adatok rögzítése webes alkalmazásokbaápr. 28.
-
Projektekkel kapcsolatos szervezési , kommunikációs, valamint elszámolási feladatok ellátása, határidők felkövetése Emlékeztetők, státuszjelentések, elszámolások, készítése Dokumentáció kezelés Egyéb irodai feladatok ellátásaápr. 27.
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelápr. 27.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Ügyfelekkel való kapcsolattartás Pontos nyilvántartások, adatbázisok vezetése és naprakész rendszer működtetéseápr. 26.
-
- általános irodai, adminisztratív feladatok elvégzése - adatrögzítési feladatok ellátása és adatbázis kezelés, irattározás - kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben, és telefonon - kimenő és bejövő hívások kezelése - ajánlati kalkulációk összeállítása,...ápr. 26.
-
Telefonos kapcsolattartás. Ügyfélszerzés. Személyes értékesítés.ápr. 28.