Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai állások, munkák nyelvtudás nélkül

823 db találat
Szűrés
  • -Szerződések előkészítése. -Iratok lefűzése -Postázás -Szabadság nyilvántartás vezetése -Üzemanyag elszámolás, cégautó nyilvántartás -Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása
    tegnap 13:45
  • Irodai munkatárs

    1117 Budapest, Alíz utca 1.
    Leendő kollégánkat keressük, napi 4 órás munkaidőben az alábbi feladatok elvégzésére:   Irodai feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, posta és küldemények kezelése, iktatása Iroda napi működésének fenntartása Kapcsolattartás, egyeztetés szolgáltatókkal Alkalomszerűen...
    tegnap 12:00
  • Karrier út & életpálya !! Egyik alapelvünk, hogy nagy figyelmet fordítunk a munkatársainkra , különösen a fiatalokra. A FIX alapfizetés ad egy biztonságot, hogy amíg még belerázódsz addig se maradjál pénz nélkül. Az, hogy az alapfizetésről mikor mondasz le egy vállalkozói gondo...
    tegnap 13:10
  • Irodai asszisztens

    1037 Budapest, Kunigunda útja
    a gazdasági vezető munkájának hatékony segítése; kapcsolattartás a szállítókkal, valamint cégen belül a társterületekkel; bejövő levelek, számlák adminisztrációja, iktatása; iratkezelés, dokumentálás; postai ügyintézés; vendégek fogadása, az ehhez szükséges feladatok elvégzése; a...
    máj. 10.
  • Irodai asszisztens

    2092 Budakeszi, Tiefenweg utca
    garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezelése
    máj. 10.
  • - terminálok előkészítése és felülvizsgálata - kisebb dobozok, csomagok pakolása - raktár rendben tartása - csomagok feladása - bejövő és kimenő posta kezelése
    tegnap 10:25
  • Irodai adminisztrátor

    7623 Pécs, Martin Ferenc utca 2/1.
    Bejövő számlák kezelése, nyilvántartások napi szintű vezetése Bejövő számlák iktatása ügyviteli rendszerbe Kimenő posta kezelése Szerződések kezelése Partnerekkel kommunikáció, kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés)...
    máj. 10.
  • irodáinkhoz tartozó pénzügyi feladatok támogatása, kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák feldolgozása, könyvelés-előkészítés, pénztár készítés banki utalások előkészítése, kivonatok letöltése pénzügyi egyeztetések partnereinkkel, könyvelőnkkel irodáink működésének támogatása...
    máj. 10.
  • Főbb feladatok: - pénztárkezelés, - telefonok, e-mailek kezelése, - vevők informálása, - adminisztratív feladatok ellátása, bizonylatok kezelése, - szükség esetén egyéb feladatok elvégzése a felettes megbízása alapján.
    máj. 10.
  • Ügyviteli adminisztrációban való részvétel Postázandó küldemények, csomagok előkészítése, szállítás megrendelése Bejövő küldemények átvétele Recepciós feladatok, vendégek fogadása Telefonos ügyfélszolgálat Az iroda napi működésében való tevékeny részvétel...
    máj. 10.
  • Az ügyvezető munkájának támogatása Számlázási feladatok Pénzügyi adminisztráció napi teendőinek ellátása Utalások előkészítése Árajánlatok és pályázatok kezelése, nyilvántartása Szerződések előkészítése, nyilvántartása Riportok készítése heti és havi szinten egyaránt Rendezvények...
    máj. 09.
  • szállítólevelek és számlák kiállítása és nyilvántartása, árajánlatok készítése és továbbítása a vevők felé, megrendelések ügyintézése és nyilvántartása, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, vezető utasításainak elvégzése.
    máj. 09.
  • Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    tegnap 11:24
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    máj. 09.
  • Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében  Munkáddal a HR csapatot támogatnád
    máj. 10.
  • adminisztráció: rendelések felvitele, raktári adminisztráció, számlázás, bejövő számlák ellerzése Ügyfélszolgálati feladatok ellátása Napi irodai munkák, feladatok ellátása, ok megválaszolása Jelentések és statisztikák készítése
    máj. 09.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása Ügyfelekkel való kapcsolattartás Pontos nyilvántartások, adatbázisok vezetése és naprakész rendszer működtetése
    máj. 08.
  • Irodai adminisztrátor

    2800 Tatabánya, Fürdő utca 55.
    Általános adminisztrációs feladatok ellátása Kapcsolattartás a partnerekkel Rendelések rögzítése, nyomon követése Számlák kiállítása Készpénzkezelés
    máj. 08.
  • Modern irodai munkakörnyezetbe, folyamatosan bővülő, fiatalos, vidám csapatba várunk asszisztensi pozícióba akár azonnali munkakezdéssel. Feladatkör: adminisztratív irodai feladatok elvégzése, nyilvántartások/ táblázatok kezelése és vezetése vezetők támogatása szerződéskezelés fl...
    máj. 08.
  • - pénzügyi osztály adminisztratív támogatása - szállítói számlák rögzítése, iktatása
    máj. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim