-
BUDAPEST II. KER.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- szerződéskötés előkészítése (formanyomtatvány alapján)
- dokumentum kiadások előkészítése (formanyomtatvány alapján)
- teljesítés igazolás és számlázás előkészítése (formanyomtatvány alapján)
- fenti folyamatokkal kapcsolatos gazdasági ügyintézés (SAP folyamatirányítási rendszerben)
Tegnap 12:04 -
1117 Budapest, Dombóvári út 28.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Support the business with regular and ad-hoc economic, OPEX analysis and review business performance
- Support the management in the decision-making process and give advice to action
- Create and perform presentations from the analysis and reports according to the business needs
Tegnap 11:53 -
-
- Teljes munkaidő
-
Windows
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélkapcsolati tevékenységek szakmai támogatása
- Új gázigények ajánlatainak kezelése
- Üzleti szolgáltatások, épületgépészeti termékek értékesítése, támogatása kezelése, ügyfelek tájékoztatása, folyamat nyomon követése
- Belső fogyasztói rendszerekkel kapcsolatos műszaki tanácsadás
- Költségvetés készítés
November 24.• Előre sorolva 8 órája -
SENIOR CONTROLLER
Fejér megye
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Lead the budgeting and forecasting process, ensuring accurate financial planning.
- Oversee financial reporting, cost control, and performance analysis across the manufacturing operations.
- Develop and monitor financial KPIs to drive business performance and identify areas for improvement.
November 21.• Előre sorolva 8 órája -
Senior Credit Control Analyst
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokEffective cash collection and monitoring of customers’ accounts (or own portfolio – may be cross-business or cross-country responsibility) consistent with BP’s credit standard & policies and preparing collection reports....
November 19.• Előre sorolva 9 órája -
-
Junior Client Service Analyst
1054 Budapest, Hold utca 27.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmi munka • Vállalkozói • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Data collection and preparation of audit confirmations for Corporate Bank clients;
- Administrative task like archiving, filing, copying, printing, scanning, posting;
- Participation in day-to-day reporting and control tasks;
November 24.• Előre sorolva 9 órája -
-
ARC Senior Team Lead
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Coordinate the relationships with in-country Finance team, auditors and central teams.
- Build and lead a Senior ARC team and provide accounting and reporting support to the business.
- Liaise with the Finance stakeholders to ensure the completeness of books, and group reports.
November 26.• Előre sorolva 9 órája -
-
Group Treasury Operations Security Officer
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Security officer activities:
- Support the management of the accesses on bank account of the business and operation users timely.
- Support access management of treasury management system.
- eep updated and aligned with the senior for the user’s access controls on quarterly basis.
- Bank account management:
November 19.• Előre sorolva 9 órája -
-
Specialist Accounts Payable
Hibrid • 6800 Hódmezővásárhely, Erzsébeti út 7.
-
Étkezési jegy • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok• Villeroy & Boch cégcsoport európai leányvállalatainak szállítói számla könyvelése SAP FI modulban; • Számlák előkészítése kifizetéshez; • Kapcsolattartás európai és amerikai társgyárakkal, szállítókkal; • Havi zárási riportok, kimutatások készítése, zárási folyamatok támogatása; • ...
November 24.• Előre sorolva 9 órája -
-
Group Finance Manager
1117 Budapest, Dombóvári út 28.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
>10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokLead the Group Downstream Performance Management Finance team (6 prs), acting as a strategic partner to Group Finance and Downstream top management....
November 21.• Előre sorolva 9 órája -
-
Pricing Strategy Lead
Hibrid • 1087 Budapest, Hungária körút 40-44.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
>10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Define and execute the VOIS pricing strategy and commercial roadmap.
- Develop innovative commercial models balancing growth and profitability.
- Lead annual pricing refreshes, updating cost inputs and price books.
- Act as a subject matter expert for digital pricing tools and business requirements.
November 26.• Előre sorolva 9 órája -
Credit Control Analyst - German Speaking
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokAcquire and review financial data for customers, using market information and data provided by specialist credit agencies, through the internet and direct from the customer, working together with representatives from the business as appropriate....
November 21.• Előre sorolva 9 órája -
-
SAP Administrative Coordinator - German Speaking (Entry level)
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Review vendor proposals to extract data and build purchase requisitions in SAP
- Monitor purchase orders for accuracy and alignment with requisitions
- Verify invoices and goods receipts; coordinate timely invoice processing with BP Accenture
- Track vendor change orders and update change order records
November 20.• Előre sorolva tegnap 00:12 -
-
FP&A C&P Business Performance Senior Analyst - Spanish speaking
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • Spanyol felsőfok
Főbb feladatokPrepare timely, accurate, and reliable financial and management information to support business decisions. Develop and explain material for business performance leadership team discussions, including key messages, analysis, and insights. Provide performance insights to business partners focused on...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
-
Könyvelő munkatárs
Hibrid • 2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 2.
-
Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- költségszámlák ellenőrzése, könyvelése
- kapcsolattartás a társosztályokkal problémák rendezése érdekében
- folyamatok fejlesztésében való aktív részvétel
- zárásokkal kapcsolatos teendők ellátása
- kimutatások készítése
- projektfeladatokban való aktív részvétel
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
FP&A Business Performance Senior Analyst- German speaking
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokPerformance Management: Prepare timely, accurate, and reliable financial and management information to support business decisions. Develop and explain material for business performance leadership team discussions, including key messages, analysis, and insights. Provide performance insights to...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
General Ledger Operations Manager
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Build, lead and develop a GL-focused finance team of around 40 professionals
- Actively support the transition of GL and related finance processes from various European entities to Hungary
- Ensure smooth integration of finance process models into SAP ECC from multiple local ERP systems
December 04. -
AP Manager
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Build, lead and further develop a team of 40+ AP professionals and team leaders
- Actively support the transition of AP processes from various European entities to Hungary
- Ensure smooth integration of AP process models into SAP ECC from different local ERP systems
December 04. -
-
Cafeteria • Nyugdíjpénztár • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Own European direct & indirect tax compliance, including preparation, reconciliation, and timely filings
- Support local (Hungarian) tax matters: audits, submissions, reconciliations, product fee topics
- Act as a key contact for tax queries from internal teams, advisors, and tax authorities
December 04. -
-
Financial specialist
8000 Székesfehérvár, Rozmaring utca 1.Br. 550e - 800e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Desktop PC
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok1. Review and process employee expense reimbursements in accordance with company policies. 2. Manage invoice issuing task, including AR and invoice tracking, customer reconciliation, and follow-up on outstanding payments. 3. Support basic tax-related matters; possess working knowledge of VAT,...
November 10.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Pénzügyi támogatás állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!