-
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- papír alapú dokumentumok átmozgatása iktatórendszerből megjelölt elektronikus mappákba
- a Bank 1994 és 2014 között kötött – a Click&Flow Szertár rendszerben fel nem dolgozott mintegy 14.000 – szerződések adatainak kikeresése, rögzítése
- a dokumentum irattári tételbe sorolása, őrzési idő rögzítése
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:12 -
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Banki rendszerekben a finanszírozási tevékenységhez kapcsolódó feladatok ellátása
- Ügyfelek adósminősítéséhez és pénzügyi elemzéséhez adatrögzítés
- Adatgyűjtés webes forrásokból az ügyfelek pénzügyi elemzéséhez
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
9200 Mosonmagyaróvár
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- A kivitelezési osztály teljes körű adminisztratív támogatása
- Projektvezetők adminisztratív munkájának segítése
- Vállalatirányítási rendszer folyamatos aktualizálása
- Nyilvántartások kezelése
- Projektekkel kapcsolatos ütemtervek, dokumentumok frissítése projektvezetői iránymutatás alapján
Ma 13:12 -
-
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Szorosan együttműködsz a vezetőkkel, kollégákkal és más csapatokkal
- Kapcsolatokat építesz ki a csapatok között
- Támogatod a vezetők adminisztratív folyamatait
- Segíted a projektek és kezdeményezéseket, ezek sikeres végrehajtását, akár részlegeken átívelően
Ma 11:18 -
-
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/C.
-
Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- vonatkozó jogszabályok ismerete, nyomon követése
- doktoranduszok és doktorjelöltek tanulmányainak adminisztrálása a NEPTUN rendszerben (magyar és angol nyelvű ügyintézés)
- a Doktori Iskola Tanácsa és az Informatika Doktori Tanács, Kari Habilitációs Bizottság üléseinek teljes körű adminisztrációja
Ma 11:07 -
-
5000 Szolnok, Kárász utca 4.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok-Napi irodai feladatok kezelése -Bejövő iratok, számlák dokumentálása -Kapcsolattartás az ügyfelekkel, emailen és telefonon történő megkeresésekre reagálás -Karbantartások során képződött elektronikus munkalapok rendszerezése és feldolgozása -Karbantartási munkákhoz kapcsolódó árajánlatok rögzítése...
Ma 00:00 -
HR és Toborzási munkatárs Ukrán/Orosz nyelvtudással
2233 Ecser, Karzol utca 1.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Orosz középfok • Ukrán középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok* Teljes körű bevándorlási ügyintézés: Munkavállalási és tartózkodási engedélyek beszerzése és meghosszabbítása. * Dokumentumkezelés: Bevándorlási ügyintézéshez kapcsolódó nyomtatványok, dokumentumok előkészítése. * Elektronikus és személyes ügyintézés és kapcsolattartás bevándorlási és ezen...
November 28.• Előre sorolva 2 órája -
-
Beszerzési és pénzügyi ügyintéző
7400 Kaposvár, Raktár utca 34.Br. 6,5M - 7,5M Ft éves bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Árubeszerzés és rendelések kezelése
- Számlák rögzítse, iktatása, ellenőrzése
- Banki és pénztármozgások kezelése, egyeztetések végzése
- Bejövő és kimenő számlák nyilvántartása, szállítói és vevői folyamatok koordinálása
- Kapcsolattartás könyveléssel, Partnerekkel, beszállítókkal
Ma 16:18 -
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ki- visszakapcsolás.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező kikapcsolási és visszavonási folyamatok kezelése.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező visszakapcsolási folyamatok kezelése.
- Moratórium kezelése.
November 25.• Előre sorolva 2 órája -
-
Adminisztrációs munkatárs
1126 Budapest, Istenhegyi út 18.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Iratok, dokumentumok szkennelése, fénymásolása, rendezése, iktatása,
- Poszeidon rendszerben történő iratkezelés,
- Szakterület napi munkájának adminisztratív támogatása,
- Dokumentumok szervezeti folyamatának, határidejének nyomonkövetése,
- Adatbázisok kezelése, nyomon követese,
November 25.• Előre sorolva 2 órája -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Szakértői tanácsadás ügyfeleinknek a környezetvédelem, a veszélyes anyagok tárolása, -kezelése és a munkavédelem területén.
- Megkeresések feldolgozása és termékeink és szolgáltatásaink aktív értékesítése.
- Ajánlatok és megrendelések készítése az SAP rendszerben.
November 26.• Előre sorolva 2 órája -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Német felsőfok
Főbb feladatok- Szerződések és a hozzájuk kapcsolódó adatlapok előkészítése meglévő sablonok alapján, magyar és német nyelven
- Szerződéses adatok strukturált nyilvántartása és naprakészen tartása elektronikus táblázatokban; dokumentumkezelés és archiválás
Ma 16:03 -
Pénzügyi munkatárs
1139 Budapest, Forgách utcaBr. 570e - 655e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok2 fős pénzügyi részlegünkre keressük új Kollégánkat, akár pályakezdő személyében is, Pénzügyi munkatárs pozícióba. Mivel foglalkoznál és mire számíthatsz ha csatlakozol csapatunkhoz? Minden reggel 8 órakor érkezünk az irodába és ha túl vagyunk a reggeli kávén, Tőled várjuk a számlázással...
Ma 15:49 -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a Rektor szakmai és adminisztratív támogatása a mindennapi munkavégzésben
- időpont-egyeztetések, naptárkezelés, delegációk és hivatalos események előkészítése
- kapcsolattartás belső szervezeti egységekkel és külső partnerekkel (hazai és nemzetközi)
Ma 15:36 -
-
Irodai adminisztrátor
6728 Szeged, Dorozsmai útBr. 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- HACCP-vel kapcsolatos feladatok
- Nyomonkövetés naprakész vezetése
- Göngyöleg nyilvántartása és egyeztetése a partnerekkel
- Gépjárművek biztosításaival kapcsolatos feladatok
- Iroda- és tisztítószerek beszerzése
Ma 13:15 -
Kereskedelmi asszisztens
Békés megye, Szarvas
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Értékesítési kapcsolatok kezelése, támogatása
- Az értékesítési csapat adminisztratív és operatív támogatása
- Adatkezelés, riportok készítése Excelben
- Kapcsolattartás partnerekkel
- Aktív részvétel fejlesztési folyamatokban
- Promóciókban való részvétel
Ma 13:07 -
Adminisztrációs gyakornok - diákmunka
BudapestBr. 2 100 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Rendelések felvétele, rögzítése
- Ügyfélszolgálati feladatok ellátása telefonon
- Adminisztrációs tevékenységek ellátása
Ma 12:17 -
2013 PomázNettó 380e Ft havi bér
-
Étkezési jegy • Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Cseh középfok • Szlovák középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatokRendelések felvétele, kapcsolattartás az ügyfelekkel, kapcsolattartás az anyacéggel, műszaki segítség nyújtás,számlázás,egyéb adminisztrációs teendők ellátása....
November 11.• Előre sorolva 7 órája -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
2120 Dunakeszi, Pallag utca 55.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Kereskedelmi osztály munkájának adminisztratív támogatása;
- kereskedelmi ajánlatok, kalkulációk, árlisták, egyedi árak előkészítése megadott instrukciók alapján;
- közreműködés a katalógusok készítésében;
- konkurencia- és árfigyelés, áradatok feldolgozása;
November 13.• Előre sorolva 8 órája -
-
Diákmunka - Dokumentummenedzser
Budapest XI. kerület
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok•Dokumentumok kezelése, rendszerezése és archiválása vállalati szabványok szerint. •Vezetői tevékenységek támogatása •A projektekhez kapcsolódó kooperációs MEMO-k készítése •Elektronikus dokumentáció karbantartása •Kapcsolattartás a belsős és külsős projektpartnerekkel német és/vagy angol nyelven....
Ma 10:19 -
Irodai asszisztens
Komárom-Esztergom megye
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- Az üzemvezető mindennapi munkájának támogatása
- Adatrögzítés, kimutatások és statisztikák készítése Excelben
- Dokumentációk előkészítése, összeállítása
- Vendégek, ügyfelek fogadása, eligazítása
- Telefonhívások kezelése
- Kapcsolattartás a munkatársakkal és partnerekkel
Ma 10:07 -
Műszaki Adminisztrátor Gyakornok
1151 Budapest, Bogáncs utca 1.
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Karbantartási és javítási jegyzőkönyvek rögzítése, rendszerezése
- Járműdokumentumok (forgalmi, műszaki vizsga, biztosítás) nyilvántartása
- Alkatrész-felhasználási listák vezetése
- Szervizelések és javítások adatainak rögzítése vállalati rendszerekben
- Járműállapot jelentések frissítése
Ma 08:56
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrátor, dokumentumkezelő állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!