-
Hibrid • Fejér
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Be- és kiléptetés teljes adminisztrációja
- Munkaszerződés módosítások adminisztrációja
- Munkáltatói igazolások készítése
- Bér- és TB adatok előkészítése és átadása a külsős bérszámfejtő cégnek
- Cafeteria adminisztráció
Ma 09:04 -
Irodai ügyintéző
Hollandia
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Könyvelés-előkészítésben történő részvétel
- Fizikai állománnyal kapcsolatos napi feladatokban történő közreműködés
- Munkaidő- és jelenléti nyilvántartások, szabadságkérelmek kezelése
- Munkatársak ki- és hazautaztatásának koordinálása
- Kapcsolattartás hivatalokkal, hatóságokkal és partnerekkel
Friss -
HR coordinator
1051 Budapest, Szent István tér 13.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokRadisson Collection 5-Star Hotel is seeking a creative, and dedicated HR COORDINATOR. Our main goal is to create a positive and supportive work environment for our team and to do so, we are looking for an enthusiastic HR colleague, who shares our vision. If you are up for a challenge and want to...
November 12.• Előre sorolva 1 órája -
-
Office Manager & People and Culture Coordinator
Hibrid • 1053 Budapest, Múzeum körút 35.Br. 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása, beleértve a bérszámfejtési adatok előkészítését, a bérek és számlák kifizetésének végrehajtását, valamint a könyvelővel és a bérszámfejtéssel való folyamatos kommunikációt a havi könyveléshez, ÁFA bevalláshoz és éves záráshoz...
November 18.• Előre sorolva 1 órája -
HR és bérszámfejtési szakértő
1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 61.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szervezeti kultúra fejlesztése és a munkavállalói elkötelezettség növelése
- Toborzási és kiválasztási folyamatok vezetése és koordinálása
- Belső kommunikációs és csapatépítő kezdeményezések támogatása
- Teljes körű HR adminisztráció, munkaügyi és személyügyi nyilvántartások kezelése
November 12.• Előre sorolva 1 órája -
-
MezőberényBr. 550e - 650e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Munkavállalói jogviszonyok kezelése (bejelentés, módosítás, lejelentés)
- Bérszámfejtési adatok előkészítése, ellenőrzése
- Bérszámfejtési feladatok ellátása
- Munkaügyi dokumentációk kezelése, archiválása
- Kapcsolattartás a munkavállalókkal, tájékoztatás a HR folyamatokról
November 05.• Előre sorolva 1 órája -
Regionális HR Generalista (GH-1670)
Változó - Veszprém és Zala vármegye
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Belépési és kilépési folyamatok kezelése
- Munkaügyi dokumentációk előkészítése és naprakészen tartása
- A kijelölt szállodák teljes körű HR és munkaügyi folyamatainak koordinálása, végrehajtása
- Toborzás és kiválasztás kék- és fehérgalléros pozíciókra
Október 31.• Előre sorolva 1 órája -
-
HR támogató munkatárs
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- HR folyamatok adminisztratív támogatása;
- munkaviszony létesítéssel, megszűnéssel kapcsolatos munkaügyi adminisztráció;
- személyügyi adatok rögzítése, folyamatos frissítése, beléptetés dokumentálása;
- HR szakterületi számlák számlaigazolási folyamatainak kezelése és adminisztrációja;
Október 31.• Előre sorolva 2 órája -
-
EFO számfejtő
Hibrid • Budapest
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A munkakör elsődleges célja az EFO-s munkavállalók bérének számfejtése, az adatok rögzítése a NEXON programban.
- Az Egyszerűsített foglalkoztatás (EFO) bérszámfejtéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatainak, ellenőrzésének, nyilvántartásának, adat egyeztetésnek ellátása.
November 12.• Előre sorolva 7 órája -
-
senior HR szolgáltatási szakértő
Csongrád-Csanád megye
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Részvétel a SAP HR rendszer átállás HANA verzióra projektben
- HR folyamatok optimalizálása és automatizálása
- Közreműködés új funkciók implementálásában valamint a meglévők fejlesztése
- Felhasználói támogatás és oktatás
- Együttműködés más osztályokkal és külső partnerekkel
November 11.• Előre sorolva 7 órája -
-
HR gyakornok - Diákmunka
Hibrid • 2220 Vecsés
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Multinacionális HR részlegünk támogatása adminisztratív támogatással a társult fejlesztési területen
- Kapcsolattartó személy a partnerek és a szakterületek tekintetében (angol/német/magyar nyelven)
- A jövőbeli képzések részleteinek előzetes egyeztetése a belső és külső partnerekkel
November 18.• Előre sorolva 11 órája -
HR munkatárs
Székesfehérvár
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Munkaügyi adminisztráció előkészítése
- Toborzásban, kiválasztásban aktív szerep: jelöltek megkeresésében és kiválasztásában való részvétel, kapcsolattartás a jelöltetekkel
- Telefonos és személyes interjúztatás
- Munkavállalók ki -és beléptetésének adminisztratív ügyintézése
November 14.• Előre sorolva 12 órája -
-
German Speaking HR Administrator
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 32.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Windows • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Answering support queries via tools, phone and email, keeping daily contact with our employees calling from CC locations
- Resolving HR related issues which can occur in their total employee life cycle
- Providing technical support of HR self-service tools and systems
November 18.• Előre sorolva 12 órája -
-
Toborzási Specialista (Szellemi toborzás fókusszal)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Adott üzletág támogatása end-to-end toborzási folyamatokban;
- Szellemi toborzási folyamatok megtervezése, hirdetések feladása, adatbázisok kezelése;
- Jelöltek felkutatása, előszűrési folyamatokban részvétel;
- Jelentkezőkkel való folyamatos kapcsolattartás;
Október 30.• Előre sorolva tegnap 16:10 -
HR asszisztens
2454 Iváncsa, Kilencedi út 1.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A HR és bérszámfejtés adminisztratív feladatainak támogatása
- Kimutatások készítése
- Toborzási és kiválasztási folyamatok támogatása (hirdetések feladása, önéletrajzok előszűrése, interjúszervezés)
- Kék-galléros toborzás-kiválasztás
- HR adatbázisok, nyilvántartások naprakészen tartása
November 03.• Előre sorolva tegnap 07:40 -
-
HR Asszisztens
1123 Budapest, Alkotás utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok
Főbb feladatok- Nálunk nem csupán adminisztrációval foglalkozol, hanem:
- Munkaügyi ügyek: Te leszel a varázsló, aki összeállítja a szerződéseket, munkaköri leírásokat, HR doksikat – papíron és digitálisan is.
November 05.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
-
Raktári adminisztrátor(Budapest)
Budapest 1089 Budapest, Orczy út. 46
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Belépő kollégák adminisztrációja
- Kilépő kollégák adminisztrációja
- Raktári statisztikák készítése
- Táppénzes papírok rovancsolása és tovább küldése a munkaügynek
- Dokumentációk begyűjtése és kezelése
- Különböző beosztások készítése
- Műszakbeosztási kérelmek intézése
November 11.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
HR gyakornok cseh/szlovák nyelvtudással - Diákmunka
Hibrid • 2220 Vecsés
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Multinacionális HR részlegünk támogatása adminisztratív támogatással a Tréning és munkaidő területen
- Kapcsolattartó személy a partnerek és a szakterületek tekintetében (angol/cseh/szlovák/magyar nyelven)
- A jövőbeli képzések részleteinek előzetes egyeztetése a belső és külső partnerekkel
November 11.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
HR asszisztens – részmunkaidő
Hibrid • 2100 Gödöllő, Páter Károly utca 1.Br. 400e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HR vezető adminisztratív támogatása
- A toborzási és kiválasztási folyamatok gördülékeny lebonyolításának segítése
- Be- és kiléptetési folyamatok adminisztrációja, személyi anyagok kezelése
- EFO-s foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés
- Személyügyi iratok megőrzése, rendszerezése és naprakészen tartása
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:00 -
HR generalista
2310 Szigetszentmiklós, Leshegy utca 13.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Teljes körű HR adminisztráció kezelése (beléptetés, kiléptetés, dokumentumok, bejelentések)
- Toborzás és kiválasztási folyamatok koordinálása, hozzá kapcsolódó adminisztráció elvégzése
- Bérszámfejtő támogatása, előkészület a havi bérszámfejtéshez
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:00 -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!