-
Hibrid • 2220 Vecsés
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Multinacionális HR részlegünk támogatása adminisztratív támogatással a társult fejlesztési területen
- Kapcsolattartó személy a partnerek és a szakterületek tekintetében (angol/német/magyar nyelven)
- A jövőbeli képzések részleteinek előzetes egyeztetése a belső és külső partnerekkel
Tegnap 15:05 -
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 32.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Windows • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Answering support queries via tools, phone and email, keeping daily contact with our employees calling from CC locations
- Resolving HR related issues which can occur in their total employee life cycle
- Providing technical support of HR self-service tools and systems
Tegnap 13:50 -
-
Hibrid • 2100 Gödöllő, Páter Károly utca 1.Br. 400e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HR vezető adminisztratív támogatása
- A toborzási és kiválasztási folyamatok gördülékeny lebonyolításának segítése
- Be- és kiléptetési folyamatok adminisztrációja, személyi anyagok kezelése
- EFO-s foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés
- Személyügyi iratok megőrzése, rendszerezése és naprakészen tartása
Tegnap 13:15 -
Hibrid • 1053 Budapest, Múzeum körút 35.Br. 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása, beleértve a bérszámfejtési adatok előkészítését, a bérek és számlák kifizetésének végrehajtását, valamint a könyvelővel és a bérszámfejtéssel való folyamatos kommunikációt a havi könyveléshez, ÁFA bevalláshoz és éves záráshoz...
Tegnap 12:47 -
- Szakmai gyakorlat
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol felsőfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- adminisztráció (MS office napi szintű használata)
- személyi anyag naprakész tartása (doksik fűzése, szkennelése)
- orvosi alkalmassági vizsgálatok megszervezése
- toborzás támogatása
- kapcsolattartás a dolgozókkal (személyes, telefonon, e-mailben)
November 13.• Előre sorolva 1 órája -
Senior People Admin and Payroll Associate
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Be the process expert by understanding end to end processes, legislation and policies
- Handle any supervisor calls received from the Pepole partners in Stores / Office / DCs and resolve the issue
November 07.• Előre sorolva 1 órája -
-
People Operations Coordinator
Hibrid • Pest megye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- HR-adminisztráció és munkavállalói életciklus kezelése
- Új munkavállalók teljes körű beléptetésének és beillesztésének támogatása
- Munkaszerződések, munkaköri leírások és egyéb dokumentumok előkészítése sablonok alapján
November 07.• Előre sorolva 1 órája -
Munka- és bérügyi előadó
7621 Pécs, Széchenyi tér 5.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- munkavállalók be- és kilépésével kapcsolatos teendők teljes körű adminisztrálása
- személyügyi nyilvántartás vezetésével, személyi anyagok kezelésével kapcsolatos teendők ellátása
- fizetési kategóriaugrással, átsorolással, szolgálati elismeréssel kapcsolatos ügyintézés
November 13.• Előre sorolva 1 órája -
Junior HR IT Specialista (Kecskemét)
6000 Kecskemét, Boróka utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- HR alkalmazások és új modulok bevezetésének és karbantartásának támogatása
- Részvétel a HR folyamatok elemzésében és optimalizálásában (IT megoldásokkal)
- HR rendszerek hibaelhárításában és műszaki segítségnyújtásban támogatás
November 13.• Előre sorolva 1 órája -
-
Munkaügyi ügyintéző
1077 Budapest, Wesselényi utca 52.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az Egyetem alá tartozó szakgimnázium bér- és munkaügyi feladatainak ellátása.
- Jogviszony létesítéséhez, módosításához, megszűnéséhez, juttatásokhoz kapcsolódó munkaügyi iratok elkészítése, teljesítésigazolások ügyintézése.
- Jogviszony bejelentése, adatrögzítés a munkaügyi rendszerben.
November 03. -
HR Adminisztrátor
4002 Debrecen, BMW Körút 1
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új munkatársak adatainak rögzítése a munkaidő-nyilvántartó rendszerben
- Munkaruhák kiadása, rendelése és cseréje
- HR osztály mindennapi munkájának támogatása
- Belépési folyamatok koordinálása, dokumentumok előkészítése és ellenőrzése
November 03. -
HR Munkatárs
Budapest, X. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Toborzás és kiválasztási folyamatok támogatása
- Munkavállalói adminisztráció és egyéb HR dokumentációk precíz kezelése
- Új kollégák beilleszkedésének segítése
- HR projektekben való részvétel
- A csapat és a vállalati kultúra építése
November 03. -
Regionális HR Generalista (GH-1670)
Változó - Veszprém és Zala vármegye
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Belépési és kilépési folyamatok kezelése
- Munkaügyi dokumentációk előkészítése és naprakészen tartása
- A kijelölt szállodák teljes körű HR és munkaügyi folyamatainak koordinálása, végrehajtása
- Toborzás és kiválasztás kék- és fehérgalléros pozíciókra
Október 31.• Előre sorolva tegnap 11:25 -
-
HR Gyakornok - Diákmunka, Nyírbátor
NyírbátorBr. 2 005 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- kiválasztási folyamat támogatása (interjúk szervezése, jelöltekkel való kapcsolattartás, tesztelések)
- dolgozói ügyfélszolgálat
- általános adminisztrációs feladatok
- a HR csapat munkájának teljes körű támogatása
- ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok
- interjúk, AC-k koordinálása
Tegnap 10:55 -
HR támogató munkatárs
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- HR folyamatok adminisztratív támogatása;
- munkaviszony létesítéssel, megszűnéssel kapcsolatos munkaügyi adminisztráció;
- személyügyi adatok rögzítése, folyamatos frissítése, beléptetés dokumentálása;
- HR szakterületi számlák számlaigazolási folyamatainak kezelése és adminisztrációja;
Október 31.• Előre sorolva tegnap 09:55 -
-
HR gyakornok
Vas megye
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Belső tréningek és oktatások szervezésének támogatása
- Jelenléti ívek, oktatási dokumentumok kezelése
- Kommunikáció a kollégákkal képzési ügyekben
- Riportok, kimutatások készítése
- Adminisztrációs háttértámogatás a HR–képzés területen
- Egyeztetés külső és belső partnerekkel
- Adatrögzítés, rendszerhasználat
Tegnap 08:44 -
Bérszámfejtő munkatárs
Debrecen
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Teljes körű bérszámfejtés és társadalombiztosítási ügyintézési feladatok ellátása;
- Adó- és statisztikai jelentések (NAV, KSH) elkészítése;
- TB-befizetésekkel és kapcsolódó adatszolgáltatások ellátása;
- Nyugdíj- és egészségbiztosítási pénztárak felé történő adatszolgáltatás;
Tegnap 08:30 -
HR asszisztens
2454 Iváncsa, Kilencedi út 1.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A HR és bérszámfejtés adminisztratív feladatainak támogatása
- Kimutatások készítése
- Toborzási és kiválasztási folyamatok támogatása (hirdetések feladása, önéletrajzok előszűrése, interjúszervezés)
- Kék-galléros toborzás-kiválasztás
- HR adatbázisok, nyilvántartások naprakészen tartása
November 03.• Előre sorolva tegnap 07:40 -
-
EFO számfejtő
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A munkakör elsődleges célja az EFO-s munkavállalók bérének számfejtése, az adatok rögzítése a NEXON programban.
- Az Egyszerűsített foglalkoztatás (EFO) bérszámfejtéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatainak, ellenőrzésének, nyilvántartásának, adat egyeztetésnek ellátása.
November 12.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
HR és bérszámfejtési szakértő
1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 61.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szervezeti kultúra fejlesztése és a munkavállalói elkötelezettség növelése
- Toborzási és kiválasztási folyamatok vezetése és koordinálása
- Belső kommunikációs és csapatépítő kezdeményezések támogatása
- Teljes körű HR adminisztráció, munkaügyi és személyügyi nyilvántartások kezelése
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:04 -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!