Állás részletei
-
Cég neve
Pro-M Zrt.
-
Munkavégzés helye
1037 Budapest, Bokor utca 23-25. -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Egészségpénztár
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
- Nyugdíjpénztár
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Céginformáció
Munkánkkal a civil életben közvetlenül nem találkozhatsz, de a Pro-M Zrt. a társadalom több területén is jelen van. Társaságunk a kizárólagos kormányzati célú hírközlési szolgáltató. A mentős, rendőr, tűzoltó, katasztrófavédelmi szakemberek munkájához olyan magas rendelkezésre állású, zárt mobilkommunikációs rendszerre van szükség, mely extrém körülmények között is megbízhatóan működik. Ez az Egységes Digitális Rádiótávközlő Rendszer (EDR), amely gyorsabbá, hatékonyabbá és biztonságosabbá teszi a vészhelyzeti kommunikációt. A köznevelés és a szakképzés valamennyi feladatellátási helye számára a digitális oktatáshoz szükséges sávszélességű szupergyors internetelérés és az épületen belüli WiFi-hálózat biztosítása szintén a Pro-M Zrt. feladata, sőt a legtöbb állami- és közigazgatási szervezet számára is mi garantáljuk a Biztos kapcsolatot. A felsőoktatási intézményeknek, a közgyűjteményeknek és kutatóintézményeknek is sok szolgáltatást nyújtunk.
Ha érdekel, hogyan lehet a technológia a közösség szolgálatában és szívesen építenéd a jövőd tapasztalt szakembereinkkel együtt – itt a helyed!
Várunk téged is szakértőink közé
HR szolgáltatási osztályvezető
munkakörbe.
MIT TEHETSZ TE HOZZÁ A SIKEREINKHEZ?
Vezetőként teljes körű felelősséggel irányítod az osztály szakmai munkáját, biztosítva a HR szolgáltatások hatékony, jogszabályoknak megfelelő és üzleti célokat támogató működését. Feladatod, hogy a HR operáció, munkaügyi adminisztráció és bérgazdálkodás folyamatai magas színvonalon, egységes elvek mentén támogassák a vállalat stratégiai céljait.
Kulcsszereped lesz a HR stratégiai döntések előkészítésében és végrehajtásában, a felsővezetői döntéshozatal támogatásában, valamint a szervezeti hatékonyság növelésében.
Leendő vezetőnk által támogatott szakmai terület legfontosabb feladatai:
- Munkaügyi adminisztráció teljes körű ellátása, a munkaviszony létesítésétől a megszűnésig
- Bérszámfejtéshez és kompenzációhoz kapcsolódó HR-adatok kezelése, nyilvántartások vezetése
- Létszám- és bértervek elkészítése, elemzése, adatok folyamatos nyomon követése
- Vállalati üzleti tervezés támogatása HR adatbázisokból származó információkkal
- HR riportok, kimutatások készítése a vezetőség számára
- Munkaerő-piaci és javadalmazási benchmarkok előkészítése és feldolgozása
- Jogszabályi megfelelés biztosítása a HR adminisztrációban és adatkezelésben
- Szervezeti változásokhoz kapcsolódó számítások és elemzések előkészítése, változáskezelési folyamatok támogatása
MI TESZ KÜLÖNLEGESSÉ TÉGED A SZÁMUNKRA?
- Felsőfokú végzettség gazdasági/hr területen
- Legalább 8-10 év releváns szakmai tapasztalat kifejezetten HR operációs, munkaügyi vagy kontrolling területen
- Vezetői tapasztalat, KKV vagy nagyvállalati környezetben
- Digitális kompetenciák ismerete
- Magabiztos fellépés és meggyőző kommunikáció
MI JELENT ELŐNYT SZÁMODRA?
- Naprakész szakmai ismeretek, gazdag eszköztár, tanácsadói kompetenciák
- Jártasság komplex, szervezeti szintű fejlesztési projektek tervezésében és lebonyolításában
- Erős projektmenedzsment-képesség, több projekt párhuzamos kezelésében szerzett tapasztalat
MIT NYÚJTUNK MINDEZEKÉRT?
- Hosszú távon tagja lehetsz egy értékteremtő munkát végző szakmai közösségnek
- Egy állami tulajdonú cég stabilitását kapod a versenypiacon megszokott szervezeti kultúrával ötvözve
- Béren felüli juttatásokkal is tervezhetsz
- Családbarát munkahelyet, rugalmas munkavégzéssel és otthoni munkavégzési lehetőséggel
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Céges rendezvények
- Parkoló
- Ingyen kávé, üdítő
- Masszázs
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
