BECK AND PARTNERS Kft. logó

HR manager

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid Jász-Nagykun-Szolnok megye
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Otthonosan mozog a HR világában, szereti a kihívásokat, és vágyik arra, hogy aktívan alakítsa egy szervezet fejlődését? Érdekli egy olyan izgalmas, komplex projekt, ahol kulcsszereplőként formálhatja a folyamatokat, támogathatja a középvezetőket, és hozzájárulhat a tehetségek fejlődéséhez?

Akkor ez a lehetőség Önnek szól! Partnerünk egy nemzetközi, gyártó vállalat, amely kiemelten fókuszál a szervezetfejlesztésre és a közösségépítésre.

Kiemelt feladata lesz az operatív középvezetői pozíciók támogatása és fejlesztése, a nagy volumenű napi teendők hatékony koordinációja, valamint az utódlásra és pótlásra kijelölt kollégák célzott fejlesztése. Legyen Ön a változás mozgatórugója, és vegye kézbe a HR terület teljes körű szervezését az alábbi pozícióban:
  • Vállalati szabályok és gyakorlatok standardizálása, fegyelmi eljárások felügyelete.
  • Belső kommunikáció fejlesztése az együttműködés erősítése érdekében.
  • Személyzeti költségvetés elkészítésében való részvétel.
  • Toborzás és kiválasztás teljes körű irányítása (interjúktól a beléptetésig).
  • Menedzsment támogatása a kompetenciák és értékek alapú HR-gyakorlat kialakításában.
  • Munkatársak fejlesztése, képzések szervezése.
  • Kompenzációs és juttatási politika kialakításának támogatása.
  • HR KPI-k és egyéb elemzések készítése.
  • Szervezeti döntéshozatal támogatása.
  • Felsőfokú végzettség, előnyt jelent a HR területen szerzett diploma.
  • Minimum 5 év HR-területen szerzett tapasztalat gyártó vállalati környezetben.
  • Legalább 2 év vezetői tapasztalat és a people management szemlélet magabiztos alkalmazása.
  • Folyékony, tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban.
  • Őszinte, nyílt és átlátható kommunikáció iránti elkötelezettség.
  • Folyamatos fejlesztésre való törekvés, valamint a változások rugalmas kezelése és bevezetése.
  • Kiemelkedő kapcsolatépítő készség és tartós szakmai kapcsolatok fenntartása.
  • Folyamatorientált gondolkodás és erős strukturálási képesség.
  • Cafeteria (SZÉP kártya) juttatás.
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (laptop és telefon).
  • Céges autó, magánhasználatra is - ezzel is hozzájárulva a bejáráshoz.
  • Home Office lehetőség - havonta 1 alkalommal.
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.
Miért éri meg csatlakoznia?
Valódi megbecsülés és bizalom várja: a vezetőség partnerként tekint Önre, döntéseiben pedig széleskörű szabadságot kap.
Kulcsszerepet vállalhat egy izgalmas, átfogó szervezetfejlesztési projektben, ahol a teljes vállalati működésre hatással lehet – végre igazán megmutathatja szakmai erejét és ötleteit.
Lehetősége nyílik valami maradandót felépíteni: formálhatja a kultúrát, fejlesztheti a kollégákat, és személyes hozzájárulása kézzelfogható eredményeket hoz majd.

Álláshirdetés jelentése