CRM Specialist / Vállalati CRM szakértő

Profession Services

Budapest, VI. kerület

Elvárt technológiák
CRM
Módszertanok és szoftverek
Excel
Elvárt technológiák
CRM
Módszertanok és szoftverek
Excel

Partnercégünk már közel 30 éves szakmai tapasztalattal és a legmodernebb technológiák ismeretével áll az ügyfelek rendelkezésére. Eddigi pályafutásuk során mindig az emberek igényeit tartották szem előtt. Szeretnék, hogy minden hallássérülthöz eljussanak a cég által kínált megoldások. A cég lépést tart a modern világ és a nemzetközi piac folyamatos változásaival és trendjeivel. Mindig arra fektetik a hangsúlyt a fejlesztések során, hogy tudásukkal értéket teremtsenek az érintetteknek. Partnerünk egy olyan felelős cég jelenleg és kíván lenni a jövőben is, amelynek szakértelmét és szolgáltatásait bátran merik keresni a hallásgondozásra szoruló, vagy hallásvédelemre törekvő érdeklődők.

CRM Specialist / Vállalati CRM szakértő

A pozícióhoz tartozó feladatkörök:

  • CRM rendszer fejlesztésével és hatékony használatával kapcsolatos feladatok ellátása
  • A CRM adatok folyamatos kezelése, karbantartásának vezetése, a felhasználók folyamatos támogatása és a felmerülő hibák javítása
  • CRM rendszer adatai alapján részvétel a marketing kampányok kidolgozásában, a kampányok technikai monitorozása
  • Termék értékesítési és ügyfél viselkedési modellek kialakítása
  • Rendelkezésre álló statisztikai adatok elemzése és értékelése
  • Üzleti döntés-előkészítés riportokkal, elemzésekkel
  • Döntéshozatal támogatásához szükséges hiteles, releváns és naprakész statisztikai mutatók meghatározása
  • Folyamatok eredményességének értékelése, azok prezentálása
  • Részvétel a vállalati folyamatok hatékonyságának növelésében
  •  Adatgyűjtési és adatfeldolgozási módszertanok és útmutatók kidolgozása
  • CRM rendszer használatához kapcsolódó oktatási anyagok elkészítése, oktatások szervezése, lebonyolítása, elemzés készítése

A cég elvárásai a pozíció betöltéséhez:

 Tapasztalat a következőkben:

  • adatbázisok kezelése, karbantartása
  • többváltozós elemzések és mutatók készítése, adatvizualizáció, eredmények prezentálása
  • termék értékesítési és ügyfél viselkedési modellek kialakítása
  • oktatási anyagok elkészítése, oktatások lebonyolítása


További elvárások még:

  • aktív középfokú angol nyelvtudás
  • felsőfokú végzettség
  • Excel és Google Drive haladó szintű ismerete

A pozíció betöltéséhez előnyt jelent:

  • MiniCRM rendszer ismerete
  • Projektmanagement tapasztalat
  • Egészségügyi szektorban szerzett tapasztalat

Amit a cég kínál:

  • Kiemelkedő juttatási csomagot
  • Home Office lehetőséget
  • Egy folyamatosan fejlődő, stabil háttérrel rendelkező munkahelyet
  • Fejlődési lehetőséget
  • Szakmai oktatásokat

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Vállalatirányítási rendszer, SAP
  • IT programozás, Fejlesztés
  • Adatbázisszakértő
CRM Specialist / Vállalati CRM szakértő
Profession Services
Budapest, VI. kerület