BACK OFFICE MUNKATÁRS

    Szívesen dolgoznál egy olyan munkahelyen, ahol fiatalos csapat vesz körül és megbecsülik a munkádat?
    Rendelkezel minimum 1 éves, adminisztrációs/back office/panaszkezelési területen szerzett tapasztalattal?
    Ezen felül logikus gondolkodással bírsz, könnyen átlátod az összefüggéseket és jó a fogalmazási készséged?
     
    Amennyiben minden kérdésre igennel feleltél, ez a lehetőség csak rád vár, JELENTKEZZ!
     
    Mit lehet tudni megbízónkról?
    Ügyfelünk egy világszinten ismert, multinacionális cégcsoport magyarországi leányvállalata. Bővülő back office csapatukba keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
     
    BACK OFFICE MUNKATÁRS

Milyen feladatok várnak rád?

  • Ügyfelektől érkező panaszok kivizsgálása
  • Panaszlevelek megválaszolása
  • Írásbeli kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • Változatos, logikai gondolkodást, önállóságot igénylő feladatok ellátása

Abban az esetben te vagy a tökéletes jelölt, ha...

  • Rendelkezel középfokú végzettséggel és legalább 1 éves adminisztrációs/back office/ panaszkezelési területen szerzett tapasztalattal
  • Logikus gondolkodásmódod és kiváló fogalmazási készséged van
  • Önálló vagy és pontos
  • Kiváló rendszerszemlélettel bírsz
  • Képes vagy a gyors munkavégzésre
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel

Előnyt jelent, ha rendelkezel...

  • Jogi asszisztensi vagy igazgatásszervezői végzettséggel
  • Jogi területen/ügyvédi irodában szerzett tapasztalattal
  • Nagyvállalatnál szerzett ügyfélszolgálati tapasztalattal

Mit kínál Megbízónk a leendő munkatársnak?

  • Versenyképes bérezést
  • Kiváló munkahelyi légkört
  • Stabil vállalati hátteret
  • Folyamatos képzést
  • Csapatépítő programokat

    Amennyiben felkeltette a pozíció az érdeklődését, magyar nyelvű szakmai önéletrajzával jelentkezzen rá rendszerünkön keresztül!

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Jog, Jogi tanácsadás
  • Jogi asszisztens, Adminisztratív munkatárs
  • Teljes munkaidő
  • Vállalkozói, szerződéses

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest XIII. kerület

Jelentkezés módja:

BECK & PARTNERS International HR Consulting
H - 1119 Budapest, Bártfai utca 15-17.
Tel.: +36-1/371-0972 | Fax: +36-1/371-0973
bap.hu