-
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Banki rendszerekben a finanszírozási tevékenységhez kapcsolódó feladatok ellátása
- Ügyfelek adósminősítéséhez és pénzügyi elemzéséhez adatrögzítés
- Adatgyűjtés webes forrásokból az ügyfelek pénzügyi elemzéséhez
November 18. -
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- papír alapú dokumentumok átmozgatása iktatórendszerből megjelölt elektronikus mappákba
- a Bank 1994 és 2014 között kötött – a Click&Flow Szertár rendszerben fel nem dolgozott mintegy 14.000 – szerződések adatainak kikeresése, rögzítése
- a dokumentum irattári tételbe sorolása, őrzési idő rögzítése
November 18. -
1157 Budapest, Késmárk utca 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a belföldi és külföldi (Európa, Ázsia, USA) beszállítókkal
- Készletgazdálkodás
- Megrendelések elkészítése és kezelése
- Kapcsolattartás a gyártással, logisztikával és a raktárokkal
- Vevői rendelések feldolgozása, visszaigazolása, szállítólevél-készítés, számlázás
Tegnap 14:40 -
1134 Budapest, Csángó utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- a vevők, szállítók fogadása, kiszolgálása, tájékoztatása telefonon, személyesen vagy e-mailben (front office)
- csomagok, webshop rendelések összekészítése, csomagolása, rögzítése, átadása a futárnak
- kézi raktár kezelése (ez fizikai munkát is jelent)
- irodai adminisztráció
Tegnap 14:28 -
-
1117 Budapest, Hunyadi János út 4.Nettó 450e - 490e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Rögzíted a bejövő áruk dokumentációját az SAP rendszerben.
- Elkészíted a szállítási és árukiadási dokumentációkat.
- Aktívan részt veszel a reklamációkezelésben és a leltározási feladatokban.
- Gondoskodsz a raktárkészlet pontos nyilvántartásáról, a raktárkezelő szoftver adatainak pontosságáról.
Tegnap 14:02 -
2233 Ecser, Karzol utca 1.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Orosz középfok • Ukrán középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok* Teljes körű bevándorlási ügyintézés: Munkavállalási és tartózkodási engedélyek beszerzése és meghosszabbítása. * Dokumentumkezelés: Bevándorlási ügyintézéshez kapcsolódó nyomtatványok, dokumentumok előkészítése. * Elektronikus és személyes ügyintézés és kapcsolattartás bevándorlási és ezen...
Tegnap 13:55 -
-
2700 Cegléd, Külső Kátai út 41.
- Teljes munkaidő • Megváltozott munkaképességű • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező számlák regisztrálása, sorszámozása, a bevételezett tételekkel összevezetése, eltérések azonosítása és javítása
- Egyeztetés beszerző kollégákkal, beszállítókkal és a főkönyvi könyveléssel
- Gazdasági események naprakész rögzítése, napi bankkivonatok könyvelése és egyeztetése
Tegnap 11:07 -
1138 Budapest, Váci út 140.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- szerződések adatainak kezelése, rögzítése;
- ügyfél állomány naprakész adminisztrációja, ahhoz tartozó egyeztetések és rendszerszintű ellenőrzések, riportok készítése;
Tegnap 10:34 -
1012 Budapest, Vérmező útNettó 290e - 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Küldemények átvétele, kezelése, postázás
- Beszerzési feladatok előkészítése, intézése
- Közreműködés az általános adminisztrációs feladatokban
- Iroda működésével kapcsolatos ad hoc feladatok ellátása
- Vendégek fogadása, beléptetése, tárgyaló előkészítése
Tegnap 10:23 -
Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda működésével kapcsolatos feladatok koordinálása, és gördülékeny működésének elősegítése
- Kapcsolattartás a központi irodával, társosztályokkal
- Irodai beszerzések intézése
- Az irodában dolgozó kollégák folyamatainak támogatása
- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
Tegnap 10:04 -
2162 Őrbottyán, Jávor Pál utca 9.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatokSzámlázás, beszerzés, ajánlatkészítés és egyéb irodai adminisztrációs munka...
Tegnap 09:18 -
Tálalópont koordinátor
2730 Albertirsa, Pesti út
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A tálalókonyháink működésének gördülékeny irányítása és ellenőrzése
- Tálalási előírások oktatása és betartatása (esztétikai és mennyiségi szempontból)
- Információáramlás biztosítása a főzőkonyha és a tálalópont között
November 27. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- raktári cikkek naprakész karbantartása és kezelése.
- raktári cikkadatok felvétele, módosítása és ellenőrzése az ügyviteli rendszerben,
- adatminőség-ellenőrzések végrehajtása, hibák javítása és adatpótlás,
- riportok, lekérdezések és statisztikák készítése az adatbázisból,
November 10.• Előre sorolva 1 órája -
Adminisztrátor
Karcag
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatok- Általános vállalati adminisztrációs feladatok ellátása.
- Vállalati hivatalos levelezés kezelése, iktatása
- Hulladékgazdálkodással kapcsolatos adminisztráció: beszállítások dokumentálása (fizikai és online), kiszállítások dokumentálása (fizikai és online)
- MOHU Partner Portál kezelése
November 04.• Előre sorolva 1 órája -
-
Gépjármű értékesítési asszisztens
2040 Budaörs, Csata utca 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- 2 éves, határozott idejű munkaszerződéssel.
- Új gépjármű értékesítéssel kapcsolatos teljes körű adminisztráció
- Új autó értékesítők napi munkájának támogatása (számlázás, forgalomba helyezés)
- Adatrögzítés, táblázatok kezelése
- Riportok, statisztikák készítése
- Rendezvényeken való aktív részvétel
November 17.• Előre sorolva 1 órája -
Termelési adminisztrátor
2800 Tatabánya, Vigadó út 1.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- padlógyártó gépek napi termelési adatainak rögzítése SAP rendszerbe
- bizonylatok készítése az alapanyagok komissionálásához, félkész termékek kivételezéséhez és raktárra vételezéséhez kapcsolódóan
- csomagolóanyagok megrendelése és nyilvántartásainak vezetése
November 11.• Előre sorolva 1 órája -
-
2013 PomázNettó 380e Ft havi bér
-
Étkezési jegy • Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Cseh középfok • Szlovák középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatokRendelések felvétele, kapcsolattartás az ügyfelekkel, kapcsolattartás az anyacéggel, műszaki segítség nyújtás,számlázás,egyéb adminisztrációs teendők ellátása....
November 11.• Előre sorolva 1 órája -
-
Back-Office csoportvezető - Forgalmazás
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
-
Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a csoport munkafolyamatainak megszervezése, ellenőrzése
- a csoporttagok személyes és szakmai fejlesztése, motiválása
- a csoport tagjainak teljesítményértékelése
- befektetési jegyek elszámolásához kapcsolódó átutalások lebonyolítása, likviditáskezelés
- ügyfélmegbízások teljesítése
November 10.• Előre sorolva 1 órája -
-
Logistic and administrative assistant – oilseed purchasing department
6100 Kiskunfélegyháza, VIII. körzet tanya
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Maintaining contact with suppliers, forwarders and warehouses in Hungarian and English
- Planning and organising raw material shipments
- Monitoring warehouse stocks in various locations
- Maintaining cooperation with other departments
- Preparing analysis and summaries for the board of directors
November 05.• Előre sorolva 1 órája -
-
Kereskedelmi munkatárs
Budapest, IV. kerület
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Folyamatos kapcsolattartás a külföldi központtal (angol nyelven).
- Rendelések adminisztrációja, rögzítése, nyomon követése.
- Vevőspecifikus termékek belistázásának teljeskörű adminisztrációja.
- Beszállítások ütemezése, tervezése és előkészítése.
November 19.• Előre sorolva 1 órája -
-
Üzlettámogatási munkatárs
Hibrid • 1132 Budapest, Váci út 30.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- aktív részvétel követelésállomány vásárlásban és az állomány ügyviteli rendszerbe való betöltésében,
- komplexebb feladatok esetén egyeztetés társterületekkel,
- adathibák feltárása és javítása az ügyviteli rendszerben,
- telefonszám keresés,
- adatváltozások figyelése riportok segítségével, adatjavítások,
November 11.• Előre sorolva 1 órája -
Administrative assistant
2030 Érd, Budafoki út 10.Br. 600e - 700e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- General administrative tasks
- Collecting and preparing invoices for accounting
- HR administration
- Supporting the work of managers
- Purchasing tasks
November 05.• Előre sorolva 1 órája -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!