Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Személyi asszisztens állások, munkák

113 db találat
Szűrés
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    Friss
  • Irodavezető

    1225 Budapest, Angeli utca 68.
    általános adminisztráció, ügyintézés, postázás, irodaszerek beszerzése, az iroda működésének fenntartása, irodarend ellenőrzése, munkaidő és szabadság nyilvántartása, új belépők/kilépők adminisztrációja, bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások kezelése, szerződése...
    Friss
  • üzleti utazások szervezése, foglalások Ügyvezető munkájának napi szintű feladatainak adminisztratív jellegű támogatása táblázatok aktualizálása, eseti nyilvántartások készítése Sales és marketing csapat munkájának támogatása időnként rate shopping szerződések, szabályzatok nyilvá...
    ma 10:50
  • napi adminisztratív tevékenységek nyilvántartások, adatbázisok kezelése üzleti levelezés projektek koordinációja
    ma 09:25
  • Ajánlatokat, megrendeléseket rögzít Ügyvezetőnek teljes körű adminisztratív támogatást nyújt Személyi titkársági feladatokat végez Napi szintű kapcsolatot tart és egyeztet a partnerekkel Statisztikákat és kimutatásokat készít, cégszerű levelezést lebonyolít...
    ma 07:10
  • Irodai adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása Dokumentációk kezelése Iroda napi szintű működésének támogatása Egyéb, vezető által kiadott tevékenységek elvégzése
    ma 01:10
  • Aktív részvétel a prezentációk, munkasegédletek, hírlevelek és képzési anyagok elkészítésében. A képzési tartalmak felhasználásáról szóló jelentések és elemzések készítése Csapatod napi munkájának támogatása Együttműködés a partnerosztályokkal Egyéb adminisztratív feladatok ellát...
    ma 01:10
  • Kapcsolattartás a kivitelezőkkel, számlák szállítók egyeztetése, értékesítendő lakások bemutatása, honlap karbantartása.
    ma 01:10
  • Jelentéseket és beszámolókat állítasz össze, Elemzéseket és ad- hoc riportokat készítesz, Támogatod a társosztályokat a riportolási rendszereik működtetésében, Kapcsolatot tartasz az operatív területekkel, Részt veszel a havi zárás és eredményleadás folyamatában...
    ma 01:05
  • Adminisztrációs ügyintéző

    8000 Székesfehérvár, Vásárhelyi utca
    Az ügyvezető igazgató személyi asszisztenseként általános asszisztensi feladatok ellátása, Általános rögzítési feladatok, szükség esetén vevőkkel történő telefonos kapcsolattartás alap szinten (német vagy angol nyelven), A főkönyvelő munkájának háttértámogatása (számlák iktatása,...
    tegnap 16:35
  • Vezetői feladatok nyomon követése, nyilvántartása, ellenőrzése, határidők egyeztetése és betartatása a vezetők tevékenységéhez kapcsolódóan. Megbeszélések, találkozók, egyeztetése, ütemezése, szükség esetén jegyzetek készítése személyes jelenléttel. A vezetők közvetlen munkáját s...
    tegnap 15:50
  • A munkakör célja: Központi iroda működésének biztosítása, a feladatok összehangolása Felsővezetők munkájának teljeskörű támogatása Tulajdonosok részére személyi asszisztensi feladatok ellátása Ezek lesznek a te feladataid: A cég felsővezetőinek teljes körű személyi asszisztensi é...
    tegnap 15:30
  • Naptár kezelése és a határidők pontos nyomon követesé Tárgyalások megszervezése, érintett felek tájékoztatása Beérkező hívások fogadása Bejövő és kimenő postai küldemények kezelése, adminisztrálása Dokumentumok iktatása Irodaházon kívül felmerülő kisebb ügyintézések, melyhez külö...
    tegnap 15:25
  • adminisztráció: rendelések felvitele, raktári adminisztráció, számlázás, bejövő számlák ellerzése Ügyfélszolgálati feladatok ellátása Napi irodai munkák, feladatok ellátása, ok megválaszolása Jelentések és statisztikák készítése
    tegnap 15:20
  • Kit keresünk? olyan emberre van szükségünk, aki kedvesen és udvariasan kommunikál a páciensekkel, mindemellett precízen végzi az ehhez kapcsolódó adminisztrációt. fontos az is, hogy magabiztosan fogadja a telefonhívásokat, akár angolul is. számunkra a megfelelő jelölt hosszú távr...
    tegnap 14:20
  • Warehouse administrator

    2903 Komárom, Bánki Donát utca 8.
    Task: Warehouse management Handling and storage in accordance with warehouse and safety regulations and following FIFO methods WMS (Warehouse Management System) daily processing and updating Reporting Stocktaking Creation of warehouse documentation
    tegnap 14:15
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim