Gyakorlattal rendelkező ügyfélszolgálatos önéletrajz minta

photo

ÖNÉLETRAJZ

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KÉPVISELŐ

Tóth Márta

2110 Székesfehérvár, Kék u 2. Mobil: 0620 123 4567 E-mail: toth.szf@mail.com

  • 10 éves szakmai tapasztalat Ügyfélszolgálati területen
  • Kiemelkedő tapasztalat stressz helyzetek hatékony kezelésében
  • Motivált, pro-aktív, döntésképes személyiség
  • Napi szinten használt, aktív középszintű angol, és alapfokú német nyelvtudással

SZAKMAI TAPASZTALATOK

Kommunikációs készség

  • Információ nyújtása ügyfeleknek személyesen vagy telefonon
  • Ügyfélpanaszok hatékony kezelése szóban és írásban
  • Hatékony és meggyőző előadás az új munkatársak betanításánál
  • A cég alap értékeinek és missziójának az elvárt módon történő közlése az ügyfelek irányában
  • Részvétel a Főiskolai Karrier Napokon, a cég bemutatása a potenciális munkavállalóknak

Ügyfelek kiszolgálása

  • Specializáció Pénzügyi Szolgáltatások és Nyugdíjbiztosítások területére, a legfrissebb szakmai információk megismerése és megértése
  • Tájékoztatás nyújtása a vállalat szolgáltatásairól azért, hogy az ügyfelek minden olyan információhoz hozzájussanak, amelyek elősegítik ezek igénybevételét
  • Ügyfélre szabott marketing ajánlatok kínálása
  • Az ügyfelektől beérkező megrendelések feldolgozása
  • Készletek nyomon követése, rendelések leadása
  • Reklamációk/panaszok kezelése, visszacsatolás az ügyfelek felé a reklamáció/panasz rendezéséről, ezzel is biztosítva az ügyfél elégedettséget

Adminisztráció és adatok kezelése

  • Ügyfelek adatainak naprakészen tartása
  • Adattisztítási tevékenység a felsővezetői utasítások alapján

MUNKAHELYEK ÉS BETÖLTÖTT POZÍCIÓK

Com-Eco Zrt. Székesfehérvár, ügyfélszolgálati munkatárs - 2011-2013.
FBA-Conenctors, Székesfehérvár, koordinátor - 2009-2010.
Brand Buy-In, Budapest, ügyfélszolgálati munkatárs - 2008-2009.
FBB Zrt. Székesfehérvár, telesales munkatárs - 2004-2006.
Alu-Minimo Kft, Székesfehérvár, ügyfélszolgálati képviselő - 2002-2004.

TANULMÁNYOK ÉS KÉPZÉSEK

ELTE, BTK – Szociológus
Diploma megszerzésének éve: 2003.

Ügyfélszolgálati tréning (ABC tréning cég, 2004.)
Időmenedzsment tréning (DEF tréning cég, 2004.)
Projektmenedzsment ismeretek (GHI képző cég, 2008.)

Nyelvtudás:
Angol - középfokon, napi szintű nyelvhasználattal (B2 szint)
Német - alapfokon (A2 szint)

Informatikai ismeretek: Microsoft World, Excel, Outlook, PowerPoint, SAP