
ÖNÉLETRAJZ
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KÉPVISELŐ
Tóth Márta
2110 Székesfehérvár, Kék u 2. Mobil: 0620 123 4567 E-mail: toth.szf@mail.com
- 10 éves szakmai tapasztalat Ügyfélszolgálati területen
- Kiemelkedő tapasztalat stressz helyzetek hatékony kezelésében
- Motivált, pro-aktív, döntésképes személyiség
- Napi szinten használt, aktív középszintű angol, és alapfokú német nyelvtudással
SZAKMAI TAPASZTALATOK
Kommunikációs készség
- Információ nyújtása ügyfeleknek személyesen vagy telefonon
- Ügyfélpanaszok hatékony kezelése szóban és írásban
- Hatékony és meggyőző előadás az új munkatársak betanításánál
- A cég alap értékeinek és missziójának az elvárt módon történő közlése az ügyfelek irányában
- Részvétel a Főiskolai Karrier Napokon, a cég bemutatása a potenciális munkavállalóknak
Ügyfelek kiszolgálása
- Specializáció Pénzügyi Szolgáltatások és Nyugdíjbiztosítások területére, a legfrissebb szakmai információk megismerése és megértése
- Tájékoztatás nyújtása a vállalat szolgáltatásairól azért, hogy az ügyfelek minden olyan információhoz hozzájussanak, amelyek elősegítik ezek igénybevételét
- Ügyfélre szabott marketing ajánlatok kínálása
- Az ügyfelektől beérkező megrendelések feldolgozása
- Készletek nyomon követése, rendelések leadása
- Reklamációk/panaszok kezelése, visszacsatolás az ügyfelek felé a reklamáció/panasz rendezéséről, ezzel is biztosítva az ügyfél elégedettséget
Adminisztráció és adatok kezelése
- Ügyfelek adatainak naprakészen tartása
- Adattisztítási tevékenység a felsővezetői utasítások alapján
MUNKAHELYEK ÉS BETÖLTÖTT POZÍCIÓK
Com-Eco Zrt. Székesfehérvár, ügyfélszolgálati munkatárs - 2011-2013.
FBA-Conenctors, Székesfehérvár, koordinátor - 2009-2010.
Brand Buy-In, Budapest, ügyfélszolgálati munkatárs - 2008-2009.
FBB Zrt. Székesfehérvár, telesales munkatárs - 2004-2006.
Alu-Minimo Kft, Székesfehérvár, ügyfélszolgálati képviselő - 2002-2004.
TANULMÁNYOK ÉS KÉPZÉSEK
ELTE, BTK – Szociológus
Diploma megszerzésének éve: 2003.
Ügyfélszolgálati tréning (ABC tréning cég, 2004.)
Időmenedzsment tréning (DEF tréning cég, 2004.)
Projektmenedzsment ismeretek (GHI képző cég, 2008.)
Nyelvtudás:
Angol - középfokon, napi szintű nyelvhasználattal (B2 szint)
Német - alapfokon (A2 szint)
Informatikai ismeretek: Microsoft World, Excel, Outlook, PowerPoint, SAP