




Kreatív Zénó
1234 Budapest Nis út 12zeno@kreativmail.hu
+36 30 111 2222
A LÉNYEG
TAPASZTALATOK A SZAKMÁBAN
Marketing manager Jól Ismert Vállalat ZTr., Budapest (2008-)
Key account manager Zsiger NyRt, Budapest (2006 - 2008)
Assistant brand manager Multicég Kft., Budapest (2005)
Területi képviselő Multicég Kft., Budapest (2004 - 2005)
TANULMÁNYOK
University of Leicester, Nagy Britannia
(MSc. in Marketing, levelező képzés)(2006-2009)
Nagy Gazdasági Főiskola, Budapest
(Közgazdász)(2001-2004)
Közgazdasági Szakközépiskola, Budapest,
(Marketing szak)(1997-2001)
EGYÉB
- 5 év tapasztalat az FMCG marketing minden szintjén
- 3 országos kampány teljes körű levezetése, átlag 17% eladás növekedést elérve.
- Az ismert márka újrapozícionálása, újrabevezetése
- Teljes szponzorációs stratégia átalakítása: 20%-al kisebb ráfordítással lényegesen nagyobb megjelenést elérve
- Effie ezüst reklámhatékonysági díjas kampány koordinálása
- Nemzetközi marketing és marketingmenedzsment tapasztalat
TAPASZTALATOK A SZAKMÁBAN
Marketing manager Jól Ismert Vállalat ZTr., Budapest (2008-)
- Az egyes márkák marketing tervének kidolgozása a retail és a HORECA üzletágra
- Klasszikus marketing feladatok irányítása (Magyarország)
- Promóciós stratégia felügyelete, POI és POS stratégia bevezetése
(Magyarország, Balkáni régió) - Teljes körű értékelés készítése a promóciókról
- 27 fős nemzetközi marketing csapat irányítása
Key account manager Zsiger NyRt, Budapest (2006 - 2008)
- Az összes key account tevékenység koordinálása, a kereskedelmi feltételrendszer kialakítása
- Éves szerződések előkészítése, partnertárgyalások
- Terméklistázások kivitelezése, listázási érvanyagok elkészítése
- Rövid-, és hosszú-távú stratégiai tervek készítése a key account partnerekre
- Key account és trade marketing budget-terv
- Trade marketing tevékenység koordinálása (promóciók, POS anyagok, média megjelenések)
Assistant brand manager Multicég Kft., Budapest (2005)
- Részvétel regionális szintű projektek lebonyolításában
- Optimális disztribúció és területi lefedettség kialakítása
- Cenzus eredmények analízise és javaslattétel
- Szervezetfejlesztés és átalakítás különböző közép-európai piacokon (Szlovákia, Románia, Szerbia és Horvátország)
Területi képviselő Multicég Kft., Budapest (2004 - 2005)
- Optimális területi lefedettség kialakítása és megtartása, az útvonalterv összeállítása
- A termékek disztribúciójának, elérhetőségének és árának biztosítása a területen nagy- és kiskereskedelmi szinten
- POSM anyagok hatékony kihelyezése (merchandising)
- Fogyasztói akciók megszervezése és ellenőrzése
- Hostess csapatok képzése, koordinálása és ellenőrzése
TANULMÁNYOK
University of Leicester, Nagy Britannia
(MSc. in Marketing, levelező képzés)(2006-2009)
Nagy Gazdasági Főiskola, Budapest
(Közgazdász)(2001-2004)
Közgazdasági Szakközépiskola, Budapest,
(Marketing szak)(1997-2001)
EGYÉB
Tréningek
* Vezetői technikák * Időgazdálkodás és feladat delegálás * Motiváció a vezetésen keresztül
* Szeminárium második vonalbeli vezetők számára I-II. * Kreatív marketing módszerek
* Haladó eladási technikák * Újonnan kinevezett menedzserek tréningje
Nyelvtudás
Angol, Német
Blog
http://marketingidea.blog.hu
* Vezetői technikák * Időgazdálkodás és feladat delegálás * Motiváció a vezetésen keresztül
* Szeminárium második vonalbeli vezetők számára I-II. * Kreatív marketing módszerek
* Haladó eladási technikák * Újonnan kinevezett menedzserek tréningje
Nyelvtudás
Angol, Német
Blog
http://marketingidea.blog.hu