Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Vevőszolgálat állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal

47 db találat
Szűrés
  • Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...
    ápr. 24.
  • Senior könyvelő

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 80.
    Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...
    tegnap 09:27
  • Ennek a munkakörnek az a célja, hogy: az előkészítő ügyfélkapcsolati és adminisztratív feladatokkal lehetővé tegye, hogy az értékesítő kolléga az értékesítési tárgyalásokkal tudjon főként foglalkozni "Hideg" hívások: adategyeztetés, ügyféligény felmérés, szolgáltatás aj...
    ápr. 23.
  • A Társasághoz telefonon, e-mailen, személyesen érkező bejelentések kezelése.  Ügyfél csatlakozási feladatok ellátása, adatszolgáltatás, egyenleg egyeztetés, fizetési felszólítások küldése, felmerülő igények fogadása, megoldása, megválaszolása. Ügyfél befizetések könyvelése, függő...
    ápr. 22.
  • The Customer Care Representative is a key position within our organization, working with the Account Manager, with responsibility for the complete and successful delivery of our products and services to our customers (distributors/resellers) and realization of our sales targets...
    ápr. 22.
  • ● Irodába érkező vendégek fogadása, körbevezetése, ültetése ● Foglalások managementje ● Iroda rendben tartása ● Küldemények átvétele ● Központi telefonszámok és e-mail címek kezelése - bejövő hívások fogadása, átirányítása ● Vásárlói panaszok és észrevételek kezelése (e-mail, tel...
    ápr. 22.
  • A bérelt gépkocsik átadása/átvétele az ügyfelektől, szerződések kezelése Gépkocsik lemosatása, szélvédőfolyadék utántöltése Ügyfelek szállítása az iroda és a repülőtér között Átvételi jegyzőkönyv elkészítése, nyomonkövetése Egyéb irodai háttértevékenységek elvégzése Ügyfeleink MA...
    ápr. 22.
  • Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése Ügyfélszolgálati levelezés, telefonvonal kezelése, panaszok felvétele Hibás termékek bevizsgálása Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel Notebookok, számítógépek bővítése, telepítése Kapcsolódó tárhelyek leltározása Eg...
    ápr. 22.
  • Megrendelések átadása, pénztár kezelése Ügyfélszolgálati hívások fogadása Garanciális termékek átvétele, átadása Ügyfélszolgálati levelezés kezelése Rendelésekkel kapcsolatos problémamegoldás Panaszkezelés személyesen, telefonon, és e-mailben 2-4 fős ügyfélszolgálati csoport tevé...
    ápr. 22.
  • Customer specialist

    1134 Budapest, Róbert Károly körút 64-66.
    Technical and product advice to clients by phone, email or via social networks Active knowledge of information and news about the entrusted product group Creation of special offers, creation of technical proposals and calculations Involvement in the creation of a business strateg...
    ápr. 22.
  • Az intézmény páciens oldali feladatainak koordinálása Érdeklődők tájékoztatása az intézmény szolgáltatásaival kapcsolatban Páciensfogadás, -koordinálás Ellátási események szervezése, követése, támogatása, rendelésoptimalizálás Az intézményben zajló egészségügyi gondozási folyamat...
    ápr. 21.
  • Vevőszolgálati referens

    Budapest XIII. kerület, Váci út 80.
    Kapcsolattartás az Electrolux kereskedelmi üzletágának vállalati ügyfeleivel Rendelések feldolgozása, elmaradások, hátralékok kezelése, a megrendelés állapotának nyomon követése és a változások nyomon követése A rendeléshez kapcsolódó minden szükséges dokumentum (számlák, szállít...
    ápr. 21.
  • responding to emails from customers seeking assistance during their first post-sale stage — onboarding period; identifying the goal that the customer wants to achieve with our products and helping them to reach it; participating in building and improving customer success workflow...
    ápr. 21.
  • Kedvesen üdvözölni, és segíteni a vásárlókat Az árukészlet ismerete annak érdekében, hogy a vásárlóknak minőségi segítséget nyújthass A napi es havi célforgalmak ismerete, és közreműködés azok elérésének érdekében A vásárlókiszolgálás mindenek előtt Az üzletvezetők által kért fel...
    ápr. 21.
  • Utazási dokumentumok ellenőrzése Utasok regisztrálása a légitársasági rendszerekbe Beszállókártyák és poggyászcímkék kiállítása Közreműködés az utasok repülőgépbe szállításánál Utasok tájékoztatása, segítése, esetleges rendellenességek kezelése...
    ápr. 21.
  • Érkező utasok tájékoztatása, panaszkezelés Kasszakezelés Jegyzőkönyv kiállítása sérülten, hiányos tartalommal érkezett csomag esetén Különböző légitársasági rendszerek elsajátítása és használata Keresés elindítása lemaradt csomag esetén Tévesen ideszállított csomag eljuttatása er...
    ápr. 21.
  • Bejövő ügyfél telefonhívások kezelése, tájékoztatás nyújtása és egyéb ügyfél-interakciók kezelése, segítése Kimenő hívások indítása megadott céllisták alapján Panaszos ügyfelek kezelése Ügyviteli rendszer/adatbázis kezelése időpont foglalásokhoz, ügyfelek adatainak naprakészen t...
    ápr. 20.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim