Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Vevőszolgálat állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal
28 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Érkező utasok tájékoztatása, panaszkezelés Kasszakezelés Jegyzőkönyv kiállítása sérülten, hiányos tartalommal érkezett csomag esetén Különböző légitársasági rendszerek elsajátítása és használata Keresés elindítása lemaradt csomag esetén Tévesen ideszállított csomag eljuttatása er...tegnap 12:47
-
Utazási dokumentumok ellenőrzése Utasok regisztrálása a légitársasági rendszerekbe Beszállókártyák és poggyászcímkék kiállítása Közreműködés az utasok repülőgépbe szállításánál Utasok tájékoztatása, segítése, esetleges rendellenességek kezelése...tegnap 12:47
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...tegnap 11:21
-
A Társasághoz telefonon, e-mailen, személyesen érkező bejelentések kezelése. Ügyfél csatlakozási feladatok ellátása, adatszolgáltatás, egyenleg egyeztetés, fizetési felszólítások küldése, felmerülő igények fogadása, megoldása, megválaszolása. Ügyfél befizetések könyvelése, függő...ápr. 28.
-
● Irodába érkező vendégek fogadása, körbevezetése, ültetése ● Foglalások managementje ● Iroda rendben tartása ● Küldemények átvétele ● Központi telefonszámok és e-mail címek kezelése - bejövő hívások fogadása, átirányítása ● Vásárlói panaszok és észrevételek kezelése (e-mail, tel...ápr. 28.
-
A bérelt gépkocsik átadása/átvétele az ügyfelektől, szerződések kezelése Gépkocsik lemosatása, szélvédőfolyadék utántöltése Ügyfelek szállítása az iroda és a repülőtér között Átvételi jegyzőkönyv elkészítése, nyomonkövetése Egyéb irodai háttértevékenységek elvégzése Ügyfeleink MA...ápr. 28.
-
bejövő hívások fogadása autó assistance szolgáltatások megszervezése magyar és külföldi ügyfeleknek telefonon illetve számítógépen. (0-24-órában, amely esetenként esti és hétvégi munkavégzést jelent) kapcsolattartás napi szinten a meglévő ügyfelekkelápr. 28.
-
Providing top-notch customer service and solutions to our clients via phone, e-mail and live-chat; resolving their issues and concerns in a timely and efficient manner Information gathering, analytical troubleshooting and query research Ensuring customer satisfaction and buildin...ápr. 28.
-
Providing top-notch customer service and solutions to our clients via phone, e-mail and live-chat; resolving their issues and concerns in a timely and efficient manner Information gathering, analytical troubleshooting and query research Ensuring customer satisfaction and buildin...ápr. 28.
-
Technical and product advice to clients by phone, email or via social networks Active knowledge of information and news about the entrusted product group Creation of special offers, creation of technical proposals and calculations Involvement in the creation of a business strateg...ápr. 28.
-
Feladataid közé fog tartozni az érdeklődő látogatók információval történő ellátása, az applikációval kapcsolatos kérdések megválaszolása, a letöltés ösztönzése, ajándékkártyák kiadása és a vele összefüggő nyilvántartás vezetése, valamint a pláza szolgáltatásaival kapcsolatos tájé...ápr. 27.
-
responding to emails from customers seeking assistance during their first post-sale stage — onboarding period; identifying the goal that the customer wants to achieve with our products and helping them to reach it; participating in building and improving customer success workflow...ápr. 27.
-
vevőrendelések fogadása, feldolgozása számlázás reklamáció kezelés értékesítők aktív támogatása telefonos értékesítésápr. 26.
-
Iktatás Dokumentációkezelés Számlázás Számlareklamációk intézése Alvállalkozói számlák ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkalápr. 26.
-
Complete day to day customer service related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values Leverage deep understanding...ápr. 26.
-
Kiskereskedelmi és nagykereskedelmi webshop felület kezelése, szerkesztése és frissítése (termékek feltöltése, ár- és készletfrissítés, termékfotók, promóciós kiemelések, információk megjelenítése) Új termék-feltöltés folyamatának lekövetése, ellenőrzése Adatok folyamatos ellenőr...ápr. 26.
-
Az áruházba betérő vásárlók kedves köszöntése Vásárlók igény szerinti segítése Árukészlet biztosítása, védelme Kamera rendszer kezeléseápr. 25.
-
Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...ápr. 25.
-
Gyári alkatrész részleggel való kapcsolattartás Ügyfelek alkatrész részlegével való kapcsolattartás Alkatrészek beazonosítása, keresése, azok megrendelése Ügyfelek alkatrésztechnikai kérdéseinek megválaszolása Ügyfelek magas szintű kiszolgálása Árajánlatok készítése az ügyfelek s...ápr. 25.
-
Senior Customer Service Representative - Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Coordinate the order management process of clients in the automotive industry Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Be logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from recei...ápr. 24.