Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Üzleti támogató központok állások Törökbálinton 3-5 év tapasztalattal

7 db találat
Szűrés
  • Raktáros / targoncás

    2142 Nagytarcsa, Nyár utca 9.
    Mennyiségi és minőségi áruátvétel Betárolás targoncával és manuálisan (polcrendszerre és árutároló görgős eszközre) Árukiadás vevők részére szkenner segítségével Belső árumozgások teljesítése, komissiózás
    tegnap 15:25
  • Modern üvegházunkba beérkező dísznövény szaporítóanyagok (vetőmag, palánta, hagyma) termelésbe irányítása, valamint készáru előállítása Munkavállalók beosztása, irányítása, ellenőrzése Növényápolási munkafolyamatok  szervezése, határidők betartása Termelés és a kereskedelem közöt...
    tegnap 10:15
  • Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    tegnap 13:49
  • Portuguese Speaking Customer Service Representative

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...
    tegnap 11:20
  • Sales support specialist

    Országosan bárhonnan pályázható
    Anticipate needs by studying services and conducting deep market research to identify and find new potential clients. Generate and qualify new leads through a combination of e-mail, LinkedIn. Initiate calls to to high quality potential clients. Facilitate value based business con...
    máj. 12.
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing
    máj. 11.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    máj. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim