Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások Sopronban 1-3 év tapasztalattal
13 db találat
Szűrés
-
Területi értékesítési vezető (Nyugat-Magyarországi régió)
Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Veszprém megyeSaját felelősségi területhez tartozó kb. 5-6 PENNY üzlet egyidejű teljeskörű működésének támogatása, irányítása Üzleti csapat felépítése, oktatása és motiválása Saját területhez tartozó üzleti csapat toborzása, kiválasztása és beléptetésének támogatása Az üzletek fő mutatószámain...tegnap 11:00 -
Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...tegnap 17:40
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingtegnap 11:40
-
Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...máj. 22.
-
Execute and validate processing of external supplier invoices, perform regular self-audit and execute on correction actions. Contact person for business operational team in terms of resolving any complex issues with invoices and payments, investigate and resolve deficienci...máj. 22.
-
Join our dynamic Team as a Credit & Collections Analyst at Avis Budget Group BSC in Budapest! Are you an enthusiastic and driven individual with a passion for finance? Avis Budget Group is seeking a motivated Analyst to join our Credit & Collections team. If you're ready to tak...máj. 21.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 20.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 19. -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 19.
-
szennyvízelvezető rendszerekhez kapcsolódó üzemeltetési, fenntartási, hibaelhárítási és beruházási feladatok szakmai koordinálása 10 fős csatornahálózati csoport közvetlen irányítása, napi tervszerű és hibaelhárítási feladatok koordinálása, munkabeosztás, készenléti rendszer szer...máj. 19.
-
Területi értékesítés támogató (Győri régióba és Dunántúli területekre)
Rugalmas - Baranya megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Somogy megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megyeEbben a pozícióban feladatod lesz az általunk képviselt fémforgácsoló szerszámok és egyéb eszközök értékesítése Emellett tárgyalásokat, üzleti találkozókat fogsz szervezni és lebonyolítani, rendeléseket és árajánlatokat fogsz készíteni A kiemelt ügyfeleknél támogatni fogod a szer...máj. 19. -
Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...máj. 18.
-
Project-Based Approach: Flexibility in Duration and Scope: Projects will range from 1 month to half a year, offering a diverse spectrum of experiences and challenges. Tailored Project Assignments: Recognizing that one size doesn’t fit all, we’ll collaboratively identify projects...máj. 09.