Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások Pilisvörösváron 3-5 év tapasztalattal
8 db találat
Szűrés
-
Ipari szállítószalagok szerelésével foglalkozunk, ez a fő tevékenységünk. Különösen kiemelten foglalkozunk gumihevederek pályára építésével és végtelenítésével. Gyakran előfordul, hogy ezek a hevederek megsérülnek az üzemeltetés során, ezért rendszeresen végzünk javításokat is. A...máj. 24.
-
Mennyiségi és minőségi áruátvétel Betárolás targoncával és manuálisan (polcrendszerre és árutároló görgős eszközre) Árukiadás vevők részére szkenner segítségével Belső árumozgások teljesítése, komissiózástegnap 15:30
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...tegnap 13:50 -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...tegnap 11:20
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 23.
-
szállítmányozási megbízások teljes körű lebonyolítása a szállítmányok útjának nyomon követése, az esetlegesen felmerülő problémák hatékony és szakszerű kezelése minőségellenőrzés, reklamációkezelés kapcsolattartás ügyfelekkel kapcsolattartás a belföldi és nemzetközi kirendeltsége...máj. 21.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 19.
-
Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...máj. 18.