Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
Üzleti támogató központok állások, munkák Nézsán
12 db találat
Szűrés
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 11:55
-
Közüzemi adatok feltüntetése helyszíni fotókon Közüzemi rajzok beszerzése Helyszíni felmérés után történő adatok feldolgozása excel és saját adatbázis használatának segítségével Részvétel pontfelhő adatok feldolgozásában és kiértékelésében; Street view – és terepen készült fotók...máj. 02.
-
Further development and optimization of the existing template solution System configuration of the Controlling module Development of functional specifications for new reports, functionalities, and requirements from the rollouts Testing, documentation and Go-Live supportmáj. 02.
-
Swedish Speaking Customer Experience Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Otthonról végezhetőBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 01. -
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ápr. 30. -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingápr. 29.
-
Work as part of a project team and collaborate with experienced Senior Consultants and Project Managers Learn technology consulting, software solution design, industry business processes, and time management skills Configure (tailor) Veeva products to match customer needs under t...ápr. 29.
-
In this role you will: Become first point of contact for internal operational stakeholders and first escalation point of the team for any daily operational issues. Manage the performance of the team to be sure that the services delivered by the team are in line with the agreed or...ápr. 28.
-
Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóHandle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 27. -
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 27.
-
Ebben a pozícióban feladatod lesz az általunk képviselt fémforgácsoló szerszámok és egyéb eszközök értékesítése Emellett tárgyalásokat, üzleti találkozókat fogsz szervezni és lebonyolítani, rendeléseket és árajánlatokat fogsz készíteni A kiemelt ügyfeleknél támogatni fogod a szer...ápr. 27.
-
This position allows you to work from your home office and requires multi-faceted interaction/communication with our customers, needs assessment, problem resolution, development of relationships, and substantial knowledge of the products, services, and processes of our production...ápr. 24.