Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
Üzleti támogató központok állások, home office munkák Mályiban
7 db találat
Szűrés
-
A haszon és személygépjárművek, valamint tartozékaik értékesítése, vásárlási tanácsadás; Gépjármű finanszírozás és biztosítás-értékesítés; Új ügyfelek, üzleti kapcsolatok bővítése, értékesítési lehetőségek felkutatása, ápolása; Az ügyfélkapcsolati rendszer folyamatos aktualizálás...ma 10:20
-
Kivitelezési fázisban a helyszíni áruátvétel, az anyagmozgásokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése, import anyagok/ napelemek, inverterek, stb. helyszíni átvétele, adminisztrálása, alvállalkozók koordinálása, ellenőrzése. Üzemeltetési fázisban általános karbantart...máj. 09.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingma 11:40
-
Work as part of a project team and collaborate with experienced Senior Consultants and Project Managers Learn technology consulting, software solution design, industry business processes, and time management skills Configure (tailor) Veeva products to match customer needs under t...ma 09:25
-
Further development and optimization of the existing template solution System configuration of the Controlling module Development of functional specifications for new reports, functionalities, and requirements from the rollouts Testing, documentation and Go-Live supportmáj. 08.
-
Swedish Speaking Customer Experience Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Otthonról végezhetőBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 07. -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 07.