Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
Üzleti támogató központok állások, munkák Devecseren
6 db találat
Szűrés
-
Területi értékesítési vezető (Nyugat-Magyarországi régió)
Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Veszprém megyeSaját felelősségi területhez tartozó kb. 5-6 PENNY üzlet egyidejű teljeskörű működésének támogatása, irányítása Üzleti csapat felépítése, oktatása és motiválása Saját területhez tartozó üzleti csapat toborzása, kiválasztása és beléptetésének támogatása Az üzletek fő mutatószámain...tegnap 11:00 -
A projektbe tartozó egészségügyi intézmények üzemeltetési munkáinak támogatása a régióban; Saját hatáskörben döntés, hatáskörén kívüli kérdésekben döntés előkészítés; Tervszerű és eseti üzemeltetési feladatok irányítása, ellenőrzése; A szükséges alvállalkozói kör rendelkezésre ál...máj. 27.
-
A vállalatcsoport on-premise ServiceNow platformjának fejlesztése és karbantartása Technikai megoldások, funkciók és integrációk tervezése, konfigurálása és fejlesztése a ServiceNow best practices-ei, szabványainak és egyedi fejlesztéseinek a felhasználásával. Hibaelhárítás és hi...máj. 25.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 25. -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 25.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 23.