Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások, munkák Budapesten
67 db találat
Szűrés
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...ápr. 08.
-
Projektek keretében IT alkalmazások bevezetésének/átvételének/kiváltásának tervezése és támogatása, szakértői feladatok ellátása, alkalmazások üzemeltetése Iratkezelő rendszerek üzemeltetése EDMS (nagyvállalati dokumentum kezelő) rendszerek üzemeltetése Együttműködés támogató alv...ápr. 23.
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...ápr. 23.
-
To professionally and efficiently interact by international customer queries: mainly in written form by e-mails, orders, online chats, occassionaly phone calls, logging customer orders and following them up in the order management system To provide professional technical support...ápr. 23.
-
Maintaining and testing existing reports to support the daily work of the Order Fulfilment Operations Team Understanding product strategy changes within Ford of Europe Database management (Google Cloud - Big Query / Dataform, Terraform) Seek opportunities to enhance existing repo...ápr. 23.
-
Campaigns Management is a team at Ford of Europe that makes sure that European dealers get paid for participating in various campaigns. They use a special software to manage the payments based on the information they receive from other internal systems. The Marketing Incentive Co...ápr. 23.
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...ápr. 23.
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...ápr. 23.
-
The Transformation Manager is responsible for the planning and execution of the transformation plan for the operational function(s), coordination and project management of a variety of transformation projects, driving a culture of Continuous Improvement, identify opportun...ápr. 23.
-
Budapest területére, továbbá az agglomerációra szerződött takarítási projektjeinkhez keresünk takarítási területi vezetőt változó munkarendben. kapcsolattartás a megbízó és a vezetőség között elvégzendő projektek szervezése, irányítása, ellenőrzése beosztások készítése, jelen...ápr. 23.
-
IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók operatív támogatása Informatikai fejlesztési javaslatban való együttműködés Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása Ticketing...ápr. 23.
-
Answering calls, mails Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contacts e...ápr. 23.
-
Supervising client data processing (extracted from SAP, Oracle, Navision, or other ERP systems) Adjusting data formats, arranging for auto-population of missing information Converting and reconciling clients’ tax data using designated software Cooperating with our internal progra...ápr. 23.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ápr. 23.
-
beszállítófejlesztési alprojekthez kapcsolódó partneri együttműködések felkutatása; üzleti partnerkapcsolatok aktív fejlesztése; elemzések készítése, vállalkozásfejlesztési koncepció kidolgozása a beszállítóvá válás területén, pilot programok megvalósítása; projekt előrehaladásán...ápr. 23.
-
jutalék elszámolási folyamatok működtetése, jutalék zárásokban való részvétel, jutalékot érintő reklamációk kivizsgálása, adatszolgáltatási jelentések készítése, projektekben és tesztelésekben való részvétel, egyedi válaszlevelek készítése, folyamatleírások, szabályzatok frissíté...ápr. 23.
-
ügyfélszolgálatra beérkező e-mailek és live chat üzenetek fogadása és megválaszolása, beérkező problémák megoldása, panaszkezelés, ügyfelek azonosítása és tájékoztatása, napi ügyfélszolgálati riportok készítése, számlákhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása...ápr. 23.
-
Operation Deliver collections management services to SBS Review AR ageing reports Perform collection & dunning Determine appropriate escalations & follow-up actions as per defined process Dispute & Claim Management – qualify and create disputes identified by Ci2C and manage dispu...ápr. 22.
-
Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...ápr. 22.
-
Fröccsöntő üzem és társterületek munkájának támogatása Automatizált cellák felügyeletében, hibaelhárításban való közreműködés Termeléskövető szoftver (MES) bővítésének menedzselése Logisztikai folyamatok fejlesztésében való közreműködés Üzemi és irodai informatikai eszközök kivál...ápr. 22.
-
Acting as First Point of Contact for our customers, dealing with queries mainly via email (85%) and phone (15%) regarding Business to Business (B2B) Create tickets in ticketing system and assign them to the relevant Team / Technician Connecting with internal teams and occasionall...ápr. 22.