Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák főiskolai végzettséggel, >10 év tapasztalattal
28 db találat
Szűrés
-
- szerződések szerkesztése - szerződések véleményezése - szerződéskötési folyamatok koordinálása - a Társaság szakterületeinek támogatása szerződésekkel kapcsolatban felmerülő kérdésekben - kapcsolattartás a Megrendelőkkel, Alvállalkozókkal - egyéb adminisztratív feladatok ellátá...ma 14:15
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...ma 11:17
-
Allocation of Cash and Cards payment Follow up on payment differences First point of Contact for Site managers Handle all requests in a professional and timely manner from the first contact through to a satisfactory completion or resolution Ensure timely and accurate data entry,...tegnap 17:30
-
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...ma 15:05
-
Projektek vezetése és menedzselése; Projektmenedzsment területén önálló szakértői feladatok végrehajtása; Projekt szakmai termékeinek elkészítése; Stratégiák, módszertanok és tanulmányok készítése; Részvétel az üzleti lehetőségek azonosításában; Partnerekkel és ügyfelekkel történ...ma 13:40
-
Swedish Speaking Customer Experience Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Otthonról végezhetőBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicema 12:40 -
Senior General Ledger Accountant
Legyen az első 5 jelentkező között!Rugalmas - Budapest, Pest megyeCarry out balance sheet reconciliation work for businesses / countries supported Support of timely monthly, quarterly and annual financial close processes Perform other (non-close related) group reporting activities independently, these will include daily / weekly / monthly tasks...tegnap 17:10 -
Magyarország egyik legmodernebb, legjobban felszerelt depója vár Rád, A legkorszerűbb technológiával dolgozunk, Figyelünk a munka-magánélet egyensúlyára, Hosszú távon tervezünk Veled! Az alábbi feladatokban számítunk Rád: Egyedi díjazású eseti csomagfelvételi megbízások megszer...tegnap 12:00
-
Anticipate needs by studying services and conducting deep market research to identify and find new potential clients. Generate and qualify new leads through a combination of e-mail, LinkedIn. Initiate calls to to high quality potential clients. Facilitate value based business con...tegnap 10:27
-
épületek üzemeltetése (logisztikai központok, irodaházak, kereskedelmi egységek); kapcsolattartás alvállalkozókkal, kivitelezőkkel, megrendelőinkkel, tulajdonosokkal; épületeinkhez kiszállás Budapest- és az agglomeráció területén; épületekkel kapcsolatos munkák felmérése; ajánlat...tegnap 09:35
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...tegnap 08:00 -
Support Process Improvement to standardize and optimize processes across HR Hubs Lead and coordinate global projects Be updated and identify digital opportunities within HR through use of e.g. SuccessFactors and other HR tools Support identification and implementation of use of A...máj. 05.
-
Projektek keretében IT alkalmazások bevezetésének/átvételének/kiváltásának tervezése és támogatása, szakértői feladatok ellátása, alkalmazások üzemeltetése Iratkezelő rendszerek üzemeltetése EDMS (nagyvállalati dokumentum kezelő) rendszerek üzemeltetése Együttműködés támogató alv...máj. 05.
-
Szerverek, alkalmazáskörnyezet, egyéb számítástechnikai eszközök teljes körű felügyelete, üzemeltetése virtualizált és fizikai környezetben Napi szintű állandó és eseti jellegű feladatok felvétele, megoldása, elvégzése Folyamatos reagálás a proaktív rendszerfelügyelet által küldö...máj. 05.
-
Budapest területére, továbbá az agglomerációra szerződött takarítási projektjeinkhez keresünk takarítási területi vezetőt változó munkarendben. kapcsolattartás a megbízó és a vezetőség között elvégzendő projektek szervezése, irányítása, ellenőrzése beosztások készítése, jelen...máj. 05.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 05.
-
Working on initiatives to support fund launches, closures, mergers, and fund modifications in order to support the product pipeline, Providing advisory support regarding the EMEA domiciled fund ranges' coding structure, Managing relationships with internal and external stakeholde...máj. 05.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 04.
-
bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)máj. 04.
-
Provide efficient technical support at L1 or L1.5 Levels. Deliver telephone support primarily in German to ensure customer satisfaction. Maintain 24/7 telephone availability, including holidays and weekends, working in 3 shifts. Receive, categorize, and offer initial support for...máj. 04.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 03.