Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások XIII. kerületben 5-10 év tapasztalattal
12 db találat
Szűrés
-
- szerződések szerkesztése - szerződések véleményezése - szerződéskötési folyamatok koordinálása - a Társaság szakterületeinek támogatása szerződésekkel kapcsolatban felmerülő kérdésekben - kapcsolattartás a Megrendelőkkel, Alvállalkozókkal - egyéb adminisztratív feladatok ellátá...tegnap 14:20
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingma 11:40
-
As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...ma 11:20
-
Working on initiatives to support fund launches, closures, mergers, and fund modifications in order to support the product pipeline, Providing advisory support regarding the EMEA domiciled fund ranges' coding structure, Managing relationships with internal and external stakeholde...ma 10:15
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...máj. 09.
-
A terület vezetőjével együtt meghatározod a prioritásokat, csapatcélokat. Részt veszel a szolgáltatási színvonal folyamatos növelésében, a Digitális dokumentumkezelési terület folyamatainak optimalizálásában, digitalizációs törekvéseiben. Felügyeled a bejövő küldemények átvételét...máj. 09.
-
Swedish Speaking Customer Experience Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Otthonról végezhetőBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 07. -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 07.
-
Anticipate needs by studying services and conducting deep market research to identify and find new potential clients. Generate and qualify new leads through a combination of e-mail, LinkedIn. Initiate calls to to high quality potential clients. Facilitate value based business con...máj. 06.
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.máj. 06.
-
hívásokat fogadhatsz, problémákat oldhatsz meg személyesen beérkező ügyfeleket fogadhatsz, kéréseiket adminisztrálod, megoldod fizetési kérelmeket rögzítesz, tájékoztatsz és megoldásokat kínálsz ügyfeleinknek változatos feladatok (adminisztráció, megállapodás készítés, reklamáció...máj. 03.
-
You will liaise with our staff and managers on IT and information security issues (threats, measures, residual risks, etc.) at national and international level. You will define IT and information security policies and objectives, as well as key performance indicators (KPIs), keep...ápr. 30.