Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások X. kerületben főiskolai végzettséggel
32 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ma 09:30
-
Carry out balance sheet reconciliation work for businesses / countries supported Support of timely monthly, quarterly and annual financial close processes Perform other (non-close related) group reporting activities independently, these will include daily / weekly / monthly tasks...tegnap 17:09
-
The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...ma 13:55
-
Projektek vezetése és menedzselése; Projektmenedzsment területén önálló szakértői feladatok végrehajtása; Projekt szakmai termékeinek elkészítése; Stratégiák, módszertanok és tanulmányok készítése; Részvétel az üzleti lehetőségek azonosításában; Partnerekkel és ügyfelekkel történ...ma 13:40
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicema 12:40
-
épületek üzemeltetése (logisztikai központok, irodaházak, kereskedelmi egységek); kapcsolattartás alvállalkozókkal, kivitelezőkkel, megrendelőinkkel, tulajdonosokkal; épületeinkhez kiszállás Budapest- és az agglomeráció területén; épületekkel kapcsolatos munkák felmérése; ajánlat...ma 00:35
-
Collaborate in the review and improvement of our global fraud analytics tool Contribute to end-to-end data modeling and the development of automated analytical capabilities, aligning with our control framework Integrate expertise from diverse function Champion new methodologies,...tegnap 11:55
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...tegnap 08:00 -
Budapest területére, továbbá az agglomerációra szerződött takarítási projektjeinkhez keresünk takarítási területi vezetőt változó munkarendben. kapcsolattartás a megbízó és a vezetőség között elvégzendő projektek szervezése, irányítása, ellenőrzése beosztások készítése, jelen...tegnap 00:35
-
Support Process Improvement to standardize and optimize processes across HR Hubs Lead and coordinate global projects Be updated and identify digital opportunities within HR through use of e.g. SuccessFactors and other HR tools Support identification and implementation of use of A...ápr. 29.
-
Meglévő és új ügyfelek számára igényfelmérések elkészítése Adatok online platformon való rögzítése Elkészített igényfelmérések eredményeinek átbeszélése a tanácsadó kollégávalápr. 29.
-
Projektek keretében IT alkalmazások bevezetésének/átvételének/kiváltásának tervezése és támogatása, szakértői feladatok ellátása, alkalmazások üzemeltetése Iratkezelő rendszerek üzemeltetése EDMS (nagyvállalati dokumentum kezelő) rendszerek üzemeltetése Együttműködés támogató alv...ápr. 29.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 29.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingápr. 29.
-
Working on initiatives to support fund launches, closures, mergers, and fund modifications in order to support the product pipeline, Providing advisory support regarding the EMEA domiciled fund ranges' coding structure, Managing relationships with internal and external stakeholde...ápr. 29.
-
As a district manager your goal will be to maximize sales results and profitability of our two OUTLET stores ( the one in Premier Outlet in Biatorbágy and the one in Dunakeszi). The best part about this role is that no two days are ever the same! Working in one of our fast-paced...ápr. 29.
-
Vevőktől érkező megrendelések kezelése, feldolgozása, visszaigazolása, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás Vevői igények egyeztetése, együttműködve a gyártástervezéssel Készletszintek figyelemmel kísérése s...ápr. 28.
-
bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)ápr. 28.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ápr. 28.
-
Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóHandle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 27. -
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 27.