Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások VI. kerületben főiskolai végzettséggel
30 db találat
Szűrés
-
Monitoring, analysing and evaluating key digital customer journeys to drive and support journey improvement and optimization Support decision-making and strategy execution through in-depth understanding and analysis of user behaviour in the digital channel Gain business insights...tegnap 08:45
-
Fumatore Bt. ‼️Munkatársat keresünk‼️ Eladó-pénztáros (Nemzeti Dohánybolt) pozícióba. XIII. kerületi éjjel-nappal nyitva tartó Nemzeti Dohányboltba keresünk,dohánybolti, illetve kereskedelmi tapasztalattal bíró,megbízható, nagyon jó fizikumú ,számítógép ismeretekkel, és pénztárg...máj. 22.
-
- Telefonos rendelések rögzítése. - Megrendelésekhez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése. - Panaszok kezelése. - Kérdések megválaszolása telefonon, e-mailben, chaten, messengeren. - Közösségi oldalakon érkező kommentek moderálása, beérkező vélemények megválaszolása. - Termék...tegnap 12:08
-
Informatikai infrastruktúra (hálózat, szerverek, nyomtató stb.) üzemeltetése és karbantartása; IT cloud szolgálatások adminisztrálása és fejlesztése (Office 365, Atlassian, stb) Felhasználói jogosultságok adminisztrálása, naprakészen tartása; Cégcsoport szintű IT folyamatok üz...ma 16:50
-
Az Opus Simplex és az Opus Legal az ország piacvezető személyzeti szolgáltató partnereinek támogatására junior tanácsadót keres foglalkoztatási és munkaügyi területre, budapesti irodájába, az alábbi feladatok ellátására: A magyar munkaerőpiac legnagyobb szereplőinek támogatása fo...ma 16:20
-
Join our dynamic Team as a Credit & Collections Analyst at Avis Budget Group BSC in Budapest! Are you an enthusiastic and driven individual with a passion for finance? Avis Budget Group is seeking a motivated Analyst to join our Credit & Collections team. If you're ready to tak...ma 14:45
-
A vállalatcsoport on-premise ServiceNow platformjának fejlesztése és karbantartása Technikai megoldások, funkciók és integrációk tervezése, konfigurálása és fejlesztése a ServiceNow best practices-ei, szabványainak és egyedi fejlesztéseinek a felhasználásával. Hibaelhárítás és hi...tegnap 17:05
-
A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...tegnap 15:45
-
Join Forscope, a dynamic leader in the IT brokerage industry, as a Business Development - Cold calling specialist and play a pivotal role in our continued growth. We specialize in offering cost-effective software solutions, helping our clients achieve significant savings by facil...tegnap 15:30
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...tegnap 13:50 -
Minket keresel, ha: Te is aktívan részt szeretnél venni értékesítési kapcsolataink telefonon történő generálásában nem okoz gondot ügyfeleink igényeinek telefonos azonosítása és felmérése bekapcsolódnál a teljes sales csapat munkájának támogatásába különböző problémákon különféle...tegnap 12:25
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...tegnap 11:20
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 10:15
-
Allocation of Cash and Cards payment Follow up on payment differences First point of Contact for Site managers Handle all requests in a professional and timely manner from the first contact through to a satisfactory completion or resolution Ensure timely and accurate data entry,...máj. 24.
-
Carry out balance sheet reconciliation work for businesses / countries supported Support of timely monthly, quarterly and annual financial close processes Perform other (non-close related) group reporting activities independently, these will include daily / weekly / monthly tasks...máj. 24.
-
Project-Based Approach: Flexibility in Duration and Scope: Projects will range from 1 month to half a year, offering a diverse spectrum of experiences and challenges. Tailored Project Assignments: Recognizing that one size doesn’t fit all, we’ll collaboratively identify projects...máj. 24.
-
Anticipate needs by studying services and conducting deep market research to identify and find new potential clients. Generate and qualify new leads through a combination of e-mail, LinkedIn. Initiate calls to to high quality potential clients. Facilitate value based business con...máj. 24.
-
Az MVM Csoport minőségirányítási rendszerét az ARIS folyamatmodellező eszköz segítségével támogatja. Alkalmazás oldalról támogatja a társasági modellezők (folyamatmenedzsment, rendszervezők, architektek) munkáját. Új tagvállalati bevonás esetén, a Minőségügyi szolgáltatások bevez...máj. 24.
-
Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...máj. 23.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 23.
-
a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapestenmáj. 23.
-
Vevői információkérések koordinálása, Tájékoztatás termékeikről e-mailben és telefonon, Beérkező panaszok, reklamációk kezelése, megoldása e-mailben és telefonon, Online felületekről érkező rendelések kezelése, Vevői elégedettség elérése/fenntartása...máj. 22.